سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 94/10/4
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: طرح شورای رهبری فتنه جدید فتنه گران است و در قانون اساسی چیزی به نام شورای رهبری وجود ندارد.

حجت الاسلام حسینی نسب: مردم انقلابی و ولایی در روز نهم دی با حضورخروشان خود مهرمردودی بر پیشانی فتنه گران و مشت محکمی بر دهان آنها زدند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: مسأله 9 دی 1388 یک مسأله عادی و پایان یک کشمکش انتخاباتی نبود بلکه ازمدتها قبل از انتخابات گروه‏هایی مقدمات فتنه را آماده کردند. تشکیل کمیته صیانت از آرا، اعلام پیروزی در حالی که انتخابات تمام نشده، ادعای تقلب که خودشان گفتند تقلب رمز آشوب بود  تک تک این موارد  دلیل بر فتنه بود و تقلب در حقیقت راهی برای متهم کردن نظام اسلامی به دروغ‏گویی و متقلب نشان دادن حکومت اسلامی و دعوت به ایستادن در برابر آن بود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه انتخابات بهانه بود و فتنه گران اصل نظام را نشانه گرفته بودند، گفت: آنهایی که فتنه سال 88 را مدیریت می کردند بصیرت نداشتند.

وی گفت:بی بصیرتی یعنی اینکه وقتی دیدند دشمن ازآنها حمایت می کند. آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی از آنها حمایت می کند. سلطنت طلبان از آن حمایت می کنند، وقتی دیدند به عاشورای امام حسین ع توهین می شود و در روز عاشورا هله هله می کنند، هیچ واکنشی نشان ندادند بلکه آنها را انسانهای خداجو معرفی کردند!

خطیب جمعه دندی گفت: دراوج بی بصیرتی برخی خواص، مردم انقلابی و ولایی در روز نهم دی با حضورخروشان خود مهرمردودی بر پیشانی فتنه گران و مشت محکمی بر دهان آنها زدند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به انتخابات هفتم اسفند به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان از دو جهت جایگاه والایی دارد: اول: به‏ لحاظ شخصیت اعضاء که تماماً از علمای وارسته و عالمان عامل و مجتهدین بصیر و زمان‏شناس هستند. دوم: به لحاظ وظیفه ای دارند. لذا این مجلس محل اختلافات سیاسی و محل یارکشی سیاسی نیست.

امام جمعه دندی بحث نظارت بر رهبری و شورای رهبری را در استانه انتخابات فتنه جدید فتنه گران دانست و گفت: در قانون اساسی چیزی به نام شورای رهبری وجود ندارد و آنهایی که شعار قانون مداری سر می دهند، تابع قانون قانون باشند.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه همه باید مراقب باشیم و در رأی دادن دقت کنیم و الا اگر جایگاه ولایت فقیه تضعیف شود همه ضرر خواهیم کرد، گفت: فتنه گران بدانند که ملت انقلابی اهل کوفه نیستند و رهبر خود را تنها نمی گذارند و شعارشان لبیک یاخامنه ای لبیک یا حسین است.

حجت الاسلام حسینی نسب به مصوبه اخیر مجلس آمریکا اشاره کرد و گفت: مصوبه محدودیت ورود به آمریکا برای کسانی که به ایران سفر می کنند، در واقع بازگشت غیرمستقیم تحریمها علیه ایران و نقض برجام می‏باشد که مقام معظم رهبری در مورد عهدشکنی آمریکا هشدار داده بود.

امام جمعه دندی با تسلیت شهادت سمیر قنطار، عضو جنبش مقاومت حزب‏ الله لبنان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی گفت: ترور وی نشان از خوی وحشگیری این رژیم است.

خطیب جمعه دندی به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی‏‏‏ اشاره کرد و بیان داشت: ایران جزء ده کشور اول به خاطر بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله و این قبیل چیزها است اولا: عامل بلا گناه است لذا تقوی و دوری ازگناه دفع بلا می کند .دوم: در عین حال به مسأله ساخت و ساز ها هم باید نظارت دقیقی صورت بگیرد .مردم هم باید اصول ساختمان سازی را رعایت کنند و با شهرداری همکاری کنند و ساختمان و منازل و باغ و محصولات خود را بیمه کنید.

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت یاد شهید انقلاب آیت الله غفاری گفت: پیروزی انقلاب ثمره مقاومت و جانفشانی مردم خصوصا علما بوده است.
امام جمعه دندی به روز سواد آموزی اشاره کرد و گفت: قرآن کریم به قلم سوگند می خورد و اولین آیه نازل شده اش إقرا است که دلیل بر اهمیت علم وسواد اموزی است و همه باید به جنگ بی سوادی برویم.

خطیب جمعه دندی با تبریک میلاد مسعود خاتم المرسلین حضرت محمدبن‏ عبدالله(صلی الله علیه و اله) و خجسته میلاد حضرت امام جعفر صادق علیه السلام به روز اخلاق و مهرورزی اشاره کرد و گفت: ارتباط خوب و مهربانه با مردم، گشاده رویی و کمک به مردم، حفظ آبروی مردم از اخلاق مورد تاکید اسلام است.

امام جمعه دندی همچنین با اشاره به ولادت حضرت عیسی مسیح علیه السلام از کسانی که به نام مسیحیت بزرگترین جنایتها را انجام می دهند، انتقاد کرد.





نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 دی 4
زمان : ساعت 3:22 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380443
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 144
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا