سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همایش ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: در ایام فتنه، رهبر معظم انقلاب بزرگوارانه سعی در جذب حداکثری داشتند اما عده ای اصرار داشتند از نظام و انقلاب جدا شوند.

حجت الاسلام حسینی نسب: با حضور آگاهانه در پای صندوق های رأی و انتخابات افراد صالح، ولایی و انقلابی، اجاره نفوذ افراد ناصالح به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی داده نخواهد شد.

همایش ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها با سخنرانی امام جمعه دندی در شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این مراسم به بررسی سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پرداخت و گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله بعد از ورود به مدینه مسجد بنا کرد و محور همه مسائل سیاسی و اجتماعی حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله مسجد بود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه حضرت محمد صلی الله علیه و آله به رعایت حق الناس اهمیت قائل بود و در لحظات آخر عمر با حضور در مسجد از مردم حلالیت گرفت، گفت: در ایام انتخابات مراقب باشید بخاطر طرفداری از شخصی به دیگر کاندیدا ها تهمت یا توهین نزنید و یا آنها را تخریب نکنید تا دچار حق الناس نشوید.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به حماسه نهم دی و روز بصیرت گفت: فتنه سال 88 یک فتنه تمام عیار برای براندازی نظام اسلامی بود و تقلب رمز فتنه گران برای فتنه انگیزی بود.

امام جمعه دندی گفت: در ایام فتنه، نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب بزرگوارانه در جذب حداکثری تلاش کردند و سعی شد کسی از قطار انقلاب پیاده نشوند اما عده ای اصرار داشتند از نظام و انقلاب جدا شوند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: در زمان بی بصیرتی خواص مردم با بصیرت با حضور پرشکوه خود بصیرت و ولایت پذیری خود را به نمایش گذاشتند و فتنه گران را رسوا کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی گفت: روز نهم دی برای چندمین بار قدرت ولایت فقیه به نمایش گذاشته شد و همه دیدند اگر پشتیبان ولی فقیه باشیم نظام اسلامی آسیب نمی بیند.

امام جمعه دندی با انتقاد از بحث شورای رهبری گفت: برخی با طرح این مباحث می خواهند قدرت و جایگاه ولایت فقیه را تضعیف کنند ولی مردم با بصیرت با حضور آگاهانه در پای صندوق های رأی و انتخابات افراد صالح، ولایی و انقلابی، اجاره نفوذ افراد ناصالح به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را نخواهد داد.

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 دی 7
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380311
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 144
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا