سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: نهم دی، فریاد رسا و لبیک عماریان ایران به ولایت بود/ حضور آگاه مردم در انتخابات هفتم اسفند راه نفوذ افراد ناصالح را می بندد. 

«حجت اسلام سید عمران حسینی نسب » در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهارکرد: فتنه سال 88 یک کشمکش انتخاباتی نبود بلکه فتنه ای بود که اصل نظام اسلام را نشانه رفته بودند و تقلب رمز این فتنه و آشوب بود.

وی افزود: تشکیل کمیته صیانت از آراء و شایعه تقلب در انتخاباتی که هنوز برگزار نشده بود و اعلام پیروزی در حالی که هنوز در برخی از حوزها رأی گیری انجام می شود دلیل بر برنامه ریزی قبلی و فتنه و آشوب بود.


امام جمعه دندی گفت: اگر مسئله انتخاباتی بود چرا وقتی ارزش های اسلامی، به امانت های امام (ره) یعنی فلسطین و قدس، رکن مترقی قانون اساسی و انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه و حضرت امام خمینی ره توهین شد هیچ واکنشی ندادند.

حجت الاسلام حسینی نسب اظهار کرد: چرا توهین کنندگان به عاشورای امام حسین (ع) را انسان های خدا جو نامیدند افرادی هم که در اوایل فتنه فریب فتنه گران و دروغ تقلب آنها را خورده بودند وقتی بی غیرتی آنها نسبت به دین به ارزش های دینی و ارزش های انقلاب را مشاهده کردند از اطراف آنها پراکنده شدند.

وی افزود: وقتی افرادی هم که با تحریک آنها بیرون می آمدند چهره ی واقعی آنها را شناختند و دیدند که همه دشمنان انقلاب از آنها حمایت می کنند فتنه گری آنها برای همه روشن شد بنابراین دروغ گویی آنها متهم کردن نظام به تقلب، بی حرمتی به ارزش های انقلابی و انقلاب بود که حضور میلیون ها نفر از مردم با بصیرت در شهر های مختلف کشور باعث شد فتنه گران به زباله دان تاریخ سپرده شوند.

امام جمعه دندی گفت: نهم دی در روزی که حق و باطل در هم آمیخته شده بود و می طلبید که خواص جامعه الگوی مردم عادی باشند اما این مردم بابصیرت بودند که در زمان بی بصیرتی خواص حماسه نهم دی را خلق کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب اظهار کرد: نهم دی چون نقشه فتنه گران را بر باد داد یوم الله است و در تاریخ انقلاب اسلامی به یک روز به یاد ماندنی تبدیل شد، نهم دی روزی است که بار دیگر پیوند ناگسستنی امت و ولایت به نمایش در آمد و دنیا را خیره کرد و مردم انقلابی با الگو گرفتن از علمدار با بصیرت کربلاثابت کردند که اهل کوفه نیستند و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت .

وی افزود: در نهم دی قدرت ولایت فقیه برای چندمین بار برای دشمنان خارجی و حامی فتنه گران ثابت شد و دیدند که اگر همه حول محور ولایت حرکت کنند دشمنان نمی توانند هیچ غلطی بکنند و کشتی انقلاب را از طوفان ها به ساحل آرامش می رساند و همه را نجات می دهد چون افراد بی بصیرت را .

وی گفت: نهم دی فریاد رسای مردم با بصیرت در حمایت از ولایت و تبعیت از ولایت فقیه و لبیک به ندای" أینَ عَمّار" حضرت امام خامنه ای مدظله العالی بود که همچون عمارِ با بصیرت، فتنه گران را رسوا کردند.

امام جمعه دندی گفت: در انتخابات هفتم اسفند نیز مردم ولایی و با بصیرت با رأی آگاهانه به کاندیدهای اصلح و انقلابی راه نفوذ افراد ناصالح به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را می بندند و فتنه گران را بار دیگر ناکام می گذارند.

حجت الاسلام حسینی نسب تأکیدکرد: همه مردم خصوصا مسئولین که وامدار نظام و مدیون خون شهدا می باشند موظف اند با حضور در برنامه های نهم دی بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی بیعت کنند و از فتنه گران برائت بجویند.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 دی 9
زمان : ساعت 9:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380406
بازدید امروز: 147
بازدید دیروز: 144
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا