سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار با خانواده پنج شهید بخش انگوران
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر

به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه محترم شهر دندی به همراه جمعی از مسئولین با خانواده پنج شهید در بخش انگوران دیدار و با گرامیداشت یاد شهدا، از خانواده های شهدای گرانقدر تجلیل کردند.

    

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 بهمن 21
زمان : ساعت 4:0 عصر
مراسم جشن انقلاب، مدرسه بنت الهدی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

در نهمین روز از دهه فجر مراسم جشن انقلاب با حضور مسئولان بخش انگوران، کارکنان آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان در مدرسه بنت الهدی برگزار شد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 بهمن 21
زمان : ساعت 3:0 عصر
مراسم جشن انقلاب در معدن انگوران
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم جشن انقلاب با حضور مسئولین محترم شهرستان ماهنشان و بخش انگوران و شهر دندی با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان ماهنشان در معدن انگوران برگزار شد.

حجت الاسلام  و المسلمین زاهدی پور امام جمعه محترم شهرستان ماهنشان در این مراسم با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 بهمن 20
زمان : ساعت 5:0 عصر
مراسم جشن انقلاب روستای قلعه جوق سیاه منصور
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم دهه فجر و جشن انقلاب با حضور امام جمعه و سایر مسئولین بخش انگوران و شهر دندی و اهالی محترم روستای قلعه جوق سیاه منصور برگزار شد.

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 بهمن 20
زمان : ساعت 10:0 صبح
جشن انقلاب؛ شهرداری دندی+ تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تهاجم فرهنگی مشکلتر از تهاجم نظامی است.

در هشتمین روز از دهه فجر مراسم جشن انقلاب با حضور مسئولان بخش انگوران و شهر دندی در سالن بحران شهرداری دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم  گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب همه جانبه بود، نه فقط یک انقلاب سیاسی بود نه فقط فرهنگی و دینی بود و نه فقط اقتصادی.

امام جمعه دندی با بیان اینکه در مسائل سیاسی و اقتصادی پیشرفت های خوبی کرده ایم، گفت: اما متاسفانه از لحاظ فرهنگی کار خوبی صورت نمی گیرد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 بهمن 19
زمان : ساعت 5:0 عصر
جشن انقلاب؛ شرکت کالسیمین+ تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: خودباوری، عزت و اقتدار نظام و مردم و تشکیل بسیج از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مراسم گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت بسیج کارگری در شرکت کالسیمین برگزار شد.

امام جمعه دندی در این مراسم با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی ره و شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس به تشریح سه دستآورد مهم انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام حسینی نسب خودباوری و اعتماد به نفس را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: حکومت پهلوی به مردم هیچ اعتمادی نداشت و 50 هزار مستشار و کارمند خارجی در بخش مدیریتی کشور به کار مشغول بودند و بطوری که مردم به توان خود باور نداشتند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 بهمن 19
زمان : ساعت 3:0 عصر
جشن انقلاب، دبیرستان هدف + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: مصداق حجاب کامل، چادر است و زنان زمان انقلاب نیز با چادر در راهپیمایی ها و تظاهرات شرکت می کردند.

در هفتمین روز از دهه فجر مراسم جشن انقلاب با حضور مسئولان بخش انگوران، کارکنان آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان در دبیرستان هدف برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک دهه فجر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب همه جانبه بود، گفت: یک بُعد انقلاب اسلامی بُعد فرهنگی آن اس.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 بهمن 19
زمان : ساعت 1:0 عصر
جشن انقلاب؛ روستای دوزکند
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

در هفتمین روز از دهه فجر مراسم جشن انقلاب با حضور مسئولین بخش انگوران و شهر دندی و اهالی محترم روستای دوزکند در این روستا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام صبحی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و امام جمعه موقت دندی با تبریک دهه فجر به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و در پایان نیز نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 بهمن 18
زمان : ساعت 5:0 عصر
جشن انقلاب؛ روستای سَوَنتو
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تحکیم ارزشهای اسلامی، خودباروی و دخالت در سرنوشت کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

در هفتمین روز از دهه فجر مراسم جشن انقلاب با حضور مسئولین بخش انگوران و شهر دندی در روستای سَوَنتو برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این مراسم با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به سه دستاور انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تحکیم ارزشهای اسلامی، خودباروی و دخالت در سرنوشت کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دندی گفت: در حکومت پهلوی فساد و منکرات در جامعه حتی توسط حاکمان بصورت آشکار انجام می شد ولی بعد از پیروزی انقلاب ارزشهای اسلامی در جامعه حاکم است.

وی خودباوری و اعتماد به نفس را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حکومت پهلوی 50 هزار مستشار و کارمند خارجی در بخش مدیریتی کشور به کار مشغول بودند و بطوری که مردم به توان خود باور نداشتند.

امام جمعه دندی گفت: بعد از پیروزی انقلاب و در زمان جنگ حتی سیم خاردار از خارج وارد می شد اما به برکت انقلاب و تقویت خودباوری هم اکنون در تسلیحات نظامی آن هم در زمان تحریم به تولید انبوه رسیدیم.

حجت الاسلام حسینی نسب دخالت در سرنوشت خود و برگزاری انتخابات را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: در حکومت پهلوی نه تنها مردم در انتخاب مسئولین نقشی نداشتند بلکه مسئولین نیز هیچ نقشی نداشتند و این انگلیس و آمریکا بود که نخست وزیر یا شاه مملکت را تعیین می کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند گفت: سعی کنید با انتخاب آگاهانه به کسی رأی دهید که انقلابی، ولایی، با بصیرت و آگاه به شرایط کشور و منطقه باشد تا بتواند برای کشور و منطقه مثمرثمر باشد.

 
















نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 بهمن 18
زمان : ساعت 4:0 عصر
دیدار با فرمانده نیروی انتظامی ماهنشان
| نظر بدهید

در ششمین روز از دهه فجر سرهنگ قدیمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان و حجت الاسلام جنگی مسئول عقیدتی نیروی انتظامی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با تبریک دهه فجر و تقدیر حضورشان در منطقه و تشکر از  خدمات و فعالیتهای نیروی انتظامی، امنیت را از نعمتهای خداوند دانست و گفت: این نعمت در حالی که در اطراف کشور ما جنگ و نا امنی است در سایه هدایت های فرمانده کل قوا و تلاشهای شبانه روزی نیروهای نظامی  وانتظامی بوجود آمده است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه نعمتهای خداوند قابل شمارش نیستند، حضور شخصیتی فقیه، عالم، شجاع و روشن بین در رأس نظامی اسلامی و در رأس فرماندهی نیروی های نظامی را یکی دیگر از نعمتهای خداوند به به ملت ایران در سایه نظام اسلامی دانست.

وی با دعوت همه به شکرگزاری از خداوند در برابر نعمت نظام اسلامی گفت: همه باید سپاسگزار خداوند باشیم که توفیق داده در زیر سایه نظام اسلامی زندگی می کنیم.

در ابتدای این دیدار سرهنگ قدیمی نیزبا تبریک دهه فجر، از خدمات و فعالیتهای نیروی انتظامی گزارش داد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 94 بهمن 17
زمان : ساعت 1:53 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378512
بازدید امروز: 227
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا