سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن انقلاب، دبیرستان هدف + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: مصداق حجاب کامل، چادر است و زنان زمان انقلاب نیز با چادر در راهپیمایی ها و تظاهرات شرکت می کردند.

در هفتمین روز از دهه فجر مراسم جشن انقلاب با حضور مسئولان بخش انگوران، کارکنان آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان در دبیرستان هدف برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک دهه فجر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب همه جانبه بود، گفت: یک بُعد انقلاب اسلامی بُعد فرهنگی آن اس.

 امام جمعه دندی گفت: نیمی از افراد جامعه را زنان و دختران تشکیل می دهند و اسلام و انقلاب نیز به زنان جایگاه ویژه ای قائل است.

وی با اشاره به اینکه زنان در طول تاریخ در مسائل اجتماعی حضور داشته اند، گفت: حضور زن در اجتماع با رعایت موازین شرعی همچون حفظ حجاب اشکال ندارد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه حجاب نشانه شخصیت و ارزش زن است، گفت: بی حجابی و خودنمایی زنان و دختران نه تنها نشانه تمدن نیست لکه نشانه عقب ماندگی و برگشت به جاهلیت اولی است که قرآن از آن نهی فرموده است.

امام جمعه دندی با اشاره به این نکته که مصداق حجاب کامل، چادر است، گفت: چادر یادگار حضرت زهرا سلام الله علیهاست و زنان زمان انقلاب نیز با حفظ حجاب و چادر در راهپیمایی ها و تظاهرات شرکت می کردند.

وی به یکی از زنان شهید انقلاب بعنوان شهید شاخص سال 94 اشاره کرد و گفت: این شهیده که از شهدای انقلاب می باشد، طبیه واعظی می باشد که چون مخلصانه در راه انقلاب فداکاری کرد، شهید شاخص شناخته شد.

امام جمعه دندی به ویژگی این شهید شاخص اشاره کرد و گفت: این شهیده انقلاب وقتی دستگیر شد و بر دستهایش دستبند زندند،گفت: مرا بکشید ولی چادر را از سرم بر ندارید.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: ما مدیون امام و شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس هستیم و موظفیم از خون شهدا و اهداف و آرمانهای آنها دفاع کنیم و الا شرمنده آنها در دنیا و آخرت می شویم.

وی گفت: دشمن بعد از ناامیدی از نقشه های قبلی به نفوذ فرهنگی روی آورده است و  ترویج بی حجابی یکی از راههای نفوذ دشمن است و باید مواظب باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 بهمن 19
زمان : ساعت 1:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381132
بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا