سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن انقلاب؛ شرکت کالسیمین+ تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: خودباوری، عزت و اقتدار نظام و مردم و تشکیل بسیج از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مراسم گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت بسیج کارگری در شرکت کالسیمین برگزار شد.

امام جمعه دندی در این مراسم با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی ره و شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس به تشریح سه دستآورد مهم انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام حسینی نسب خودباوری و اعتماد به نفس را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: حکومت پهلوی به مردم هیچ اعتمادی نداشت و 50 هزار مستشار و کارمند خارجی در بخش مدیریتی کشور به کار مشغول بودند و بطوری که مردم به توان خود باور نداشتند.

امام جمعه دندی عزت و اقتدار نظام اسلامی و مردم را یکی دیگر را دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیروزی انقلاب مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی شد و مردم انقلابی را در دنیا سرافراز نمود.

وی بسیج را از دستاوردهای با برکت نظام اسلامی دانست و گفت: فرمان تشکیل بسیج که به دستور امام ره بوده و با پشتیبانی مقام معظم رهبری به بسیج 20 میلیونی رسیده ایم.

حجت الاسلام حسینی نسب به ویژگی های بسیج اشاره کرد و ولایت پذیری، قانون مداری و مبارزه با نفوذ را از ویژگی های مهم بسیج دانست.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه مبارزه با نفوذ از ویژگی بسیجی است، گفت: بسیج باید با نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن مبارزه کند.

وی به راهپمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: راهپیمایی امسال از دو جهت مهم است اول اینکه مقدمه برای حضور در انتخابات است و دوم اینکه بخاطر بحث توافق هسته ای و پسابرجام برخی می خواهند دشمنی و کینه های آمریکا را فراموش کنند، بسیج باید با حضور خود و تشویق دیگران به راهپیمایی بار دیگر حضور خود در صحنه را به نمایش بگذارد.

حجت الاسلام حسینی نسب به مساله انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و گفت: باید در انتخاب افراد به نمایندگی دقت شود و به افرادی که متدین، معتقد به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه است رأِی داد و کاندیداها باید از فتنه و فتنه گران برائت بجویند.

امام جمعه دندی انتخابات مجلس خبرگان را مهمتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: باید در انتخابات خبرگان به افرادی رأی داد که در مجلس خبرگان مشکل ساز نشوند.

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 بهمن 19
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381132
بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا