سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن انقلاب؛ روستای سَوَنتو
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تحکیم ارزشهای اسلامی، خودباروی و دخالت در سرنوشت کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

در هفتمین روز از دهه فجر مراسم جشن انقلاب با حضور مسئولین بخش انگوران و شهر دندی در روستای سَوَنتو برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این مراسم با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به سه دستاور انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تحکیم ارزشهای اسلامی، خودباروی و دخالت در سرنوشت کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دندی گفت: در حکومت پهلوی فساد و منکرات در جامعه حتی توسط حاکمان بصورت آشکار انجام می شد ولی بعد از پیروزی انقلاب ارزشهای اسلامی در جامعه حاکم است.

وی خودباوری و اعتماد به نفس را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حکومت پهلوی 50 هزار مستشار و کارمند خارجی در بخش مدیریتی کشور به کار مشغول بودند و بطوری که مردم به توان خود باور نداشتند.

امام جمعه دندی گفت: بعد از پیروزی انقلاب و در زمان جنگ حتی سیم خاردار از خارج وارد می شد اما به برکت انقلاب و تقویت خودباوری هم اکنون در تسلیحات نظامی آن هم در زمان تحریم به تولید انبوه رسیدیم.

حجت الاسلام حسینی نسب دخالت در سرنوشت خود و برگزاری انتخابات را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: در حکومت پهلوی نه تنها مردم در انتخاب مسئولین نقشی نداشتند بلکه مسئولین نیز هیچ نقشی نداشتند و این انگلیس و آمریکا بود که نخست وزیر یا شاه مملکت را تعیین می کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند گفت: سعی کنید با انتخاب آگاهانه به کسی رأی دهید که انقلابی، ولایی، با بصیرت و آگاه به شرایط کشور و منطقه باشد تا بتواند برای کشور و منطقه مثمرثمر باشد.

 
















نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 بهمن 18
زمان : ساعت 4:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381116
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا