سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه ستاد اقامه نماز و یاوران نماز
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

جلسه ستاد اقامه نماز شهر دندی با حضور آقای ناصری رئیس محترم ستاد اقامه نماز استان و جمعی از یاوران نماز به ریاست حجت الاسلام حسینی نسب در دفتر امام جمعه دندی برگزار شد. حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این جلسه با اشاره به آیات و روایات به اهمیت نماز اشاره کرد و گفت: بیان آثار نماز، جذاب سازی مساجد و نمازخانه ها، تبلیغ خصوصا چهره به چهره، برگزاری جلسات پایگاه های مقاومت در مساجد از راه های جذب جوانان به مسجد و نماز است.

در ابتدای جلسه نیز رئیس ستاد اقامه نماز استان از فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده گزارش دادند و اعضای جلسه نیز نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند که به خلاصه نظرات اشاره می شود:

عادت دادن فرزند به نماز از سن بچگی، برگزاری نماز جماعت در ادارات و مدارس، نصب احادیثی در مورد نماز در ادارات، نصب بنر در شهر، دیوار نویسی با موضوع نماز، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی نماز برای خانواده ها،  استفاده از ظرفیت بسیج و پایگاههای مقاومت و ...

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 بهمن 4
زمان : ساعت 5:26 عصر
نمازجماعت در مدارس، دبیرستان قدس
برچسب ها: اخبار (756)، نمازجماعت در مدارس (27)، | نظر بدهید

نماز جماعت ظهر و عصر که هر هفته یکشنبه ها به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی بصورت چرخشی در یکی از مدارس شهر دندی برگزار می شود، امروز نیز برای دومین بار در مدبیرستان قدس اقامه شد و بعد از اقامه نماز امام جمعه دندی سخنرانی کرد. در نماز جماعت امروز دبیرستان قدس، آقای ناصری رئیس ستاد اقامه نماز استان، آقای غفاری رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان ماهنشان و آقای بهرامی رئیس آموزش و پرورش بخش انگوران حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 بهمن 4
زمان : ساعت 4:10 عصر
خطبه های نماز جمعه دندی 94/11/2
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: درزمان اجرای برجام از فریب و عهدشکنی دشمن غفلت نشود.

حجت الاسلام حسینی نسب: در ادامه مباحث بیان معیار انتخاب اصلح؛ کاندیدای نمایندگی باید " معتقد به نظام اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه" باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اجرایی شدن برجام گفت: بعد از 12 سال مذاکره همراه با اتهام زنی غرب به ایران، صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران تایید شد.

امام جمعه دندی با ابیان اینکه لغو تحریم ها موجب خرسندی و خوشحالی است گفت: آنچه باید توجه شود این است که آمریکا و غرب از جیب خود چیزی به ما لطف نکرده بلکه با گذشتن از برخی حقوق خود به برخی دیگر از حقوق خود رسیدیم و این هم در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش دولت و ایستادگی ملت ایران بود.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه ملت ایران غرب را راستی آزمایی می کند تا معلوم شود که چقدر به تعهدات خود پایبند هستند، گفت: مسئولان باید تذکر رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس جمهور محترم را رعایت کنند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 بهمن 2
زمان : ساعت 2:34 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378461
بازدید امروز: 176
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا