سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه ستاد نماز جمعه
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: نماز جمعه مرکز هدایتگری سیاسی، معنوی و فرهنگی و در عین حال مرکز مطالبه گری از طرف مردم است.

امام جمعه دندی: جذب حداکثری، نقد منصفانه و دفاع خردمندانه از اصول مسلّم نماز جمعه است.

خطیب جمعه دندی: نماز جمعه متعلق به هیچ گروهی نیست بلکه باید همه احساس کنند تحت شبکه نهاد نماز جمعه هستند البته امام، ولایت فقیه، شهدا و ارزشهای اسلام و انقلاب خط قرمز است.

به مناسبت پنجم مرداد روز نمازجمعه و هفته نمازجمعه، جلسه ستاد نمازجمعه با حضورپرشور اعضای ستاد در دفتر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهردندی در این جلسه با گرامیداشت روز نمازجمعه، به تاریخچه اقامه نماز جمعه در اسلام پرداخت و با بیان اینکه آیه شریفه قرآن با واژه(فاسعوا= بشتابید) و ( ذروا البیع= خرید و فروش وکاری که مانع حضور شما در نمازجمعه است را رها کنید) به اهمیت و جایگاه نمازجمعه اشاره می کند، گفت: اقامه نمازجمعه بعنوان تجلّی و نماد حاکمیت مشروع در اسلام، از شئوون ائمه معصومین علیهم السلام است و این مساله نیز بیانگر جایگاه نماز جمعه است.
وی به سیر تاریخی اقامه نمازجمعه در ایران قبل از انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه در دوره صفویه و تا حدودی در دوران قاجاریه نمازجمعه مورد توجه قرار گرفت و اما در دوران رژیم پهلوی به حاشیه رانده شد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نماز جمعه روز به روز گسترده تر و اکنون به یک شبکه عظیم سیاسی و عبادی و قرارگاه فرهنگی تبدیل شده است.
حسینی نسب با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله طالقانی و با اشاره به نحوه اقامه اولین نمازجمعه در ایران گفت: نماز جمعه مرکز هدایتگری سیاسی، معنوی و فرهنگی و در عین حال مرکز مطالبه گری از طرف مردم است و این مطالبه گری یا در خطبه ها، یا در جلسات و یا به شکل دیگر انجام می شود.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 مرداد 9
زمان : ساعت 9:24 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/5/5
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:ترامپ و وزیر خارجه‌اش بدانند تسلیم شدن ایران را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه و دعوت خود و نمازگزاران به تقوا و دوری از گناه، از غیبت به عنوان یکی از گناهان کبیره نام برد واظهار کرد: غیبت بر هر مسلمانى حرام است و حسنات را از میان مى‌برد، همانگونه آتش هیزم را مى‌سوزاند و نابود مى‌کند.

امام جمعه دندی با اشاره به یاوه‌گویی‌های آمریکا و با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی وحدت و همدلی راه مقابله با دشمنان است و با تشکر از مواضع دشمن شکن رئیس‌جمهور، گفت: ترامپ و وزیر خارجه‌اش بدانند تسلیم شدن ایران را به گور خواهند برد.

وی در پاسخ به این سؤال یا این شبهه که چرا مقام معظم رهبری همه تذکرات خود را به مسؤولان علنی بیان نمی‌کنند؛ خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری برخی تذکرات خود به مسؤولان را علنی بیان می‌کنند و حتی در برخی مواقع هشدارها و اتمام حجت با مسؤولان را به صورت آشکار و در سخنرانی‌های عمومی بیان می‌کنند؛ اما علنی کردن همه تذکرات از یک طرف باعث تضعیف مسؤولان می‌شود و از طرف دیگر رهبر معظم انقلاب کار نمایشی نمی‌کند که با چهره منتقدانه مسؤولیت را متوجه دیگران کنند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 مرداد 6
زمان : ساعت 9:25 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را شرح داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 مرداد 6
زمان : ساعت 9:20 صبح
افتتاح سیلوی گندم
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مهندس درویش امیری استاندار زنجان، ائمه جمعه ماهنشان و دندی، دکتر خاتمی نماینده مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استان، شهرستان و شهر دندی سیلوی گندم افتتاح شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 مرداد 6
زمان : ساعت 9:17 صبح
مراسم شکر گزاری (هاللاه)
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر

برداشت گندم و مراسم سنتی هاللاه(یاالله) با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مهندس درویش امیری استاندار زنجان، ائمه جمعه ماهنشان و دندی، دکتر خاتمی نماینده مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استان، شهرستان و شهر دندی در اوچ داشت برگزار شد.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 مرداد 6
زمان : ساعت 9:13 صبح
بازدید از شرکت فرآوری
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر

 آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و مهندس درویش امیری استاندار زنجان، ائمه جمعه ماهنشان و دندی، دکتر خاتمی نماینده مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استان، شهرستان و شهر از شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در شهر دندی بازدید کردند.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 مرداد 6
زمان : ساعت 9:5 صبح
خطبه های نماز جمعه دندی 97/4/29
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی را تعیین می‌کنند که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، حمایت از کالای ایرانی در همین راستا است    .

حجت الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و ترک معصیت، از تهمت به عنوان زائل کننده روابط اجتماعی نام برد و گفت: هر کس به برادر دینی خود تهمت زند حرمتی میان آن دو باقی نمی‌‏ماند    .
امام جمعه دندی با اشاره به دعوت رهبر معظم انقلاب از رئیس جمهور و هیأت دولت و جلسه با آنان؛ اظهار کرد: مهمترین پیام این دیدار این بود که مسؤولان با روحیه انقلابی و تلاش شبانه‌روزی می‌توانند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند    .
وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در این دیدار؛ این بود که مسؤولان رودرو با مردم حرف بزنند و هم خدمات و اقدامات خود را گزارش دهند و هم مشکلات را بیان کنند؛ تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده دولت از ظرفیت ائمه جمعه و تریبون‌های نماز جمعه نشان می‌دهد که ائمه جمعه نه مردم را ناامید می‌کنند و نه سیاه نمایی؛ بلکه منصفانه هم مشکلات و هم خدمات را بیان می‌کنند    .
حسینی‌نسب با اشاره به برخی سؤالات و شبهات مبنی بر اینکه چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر مشکلات اقتصادی و مفاسد اقتصادی کاری نمی‌کنند و یا اینکه آیا مقام معظم رهبری از مشکلات مردم اطلاع دارند یا نه؛ خاطر نشان کرد: بر اساس مبانی حکومت اسلامی رهبر جامعه اسلامی باید زندگیش در سطح اقشار ضعیف باشد و چون رهبر معظم انقلاب چنین زندگی می‌کنند پس از مشکلات مردم خبر دارند.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 97 مرداد 1
زمان : ساعت 8:23 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

آقای فرخی نیا رئیس محترم هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که وظایف شورای نگهبان را تشریح کرد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 97 مرداد 1
زمان : ساعت 8:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378650
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا