سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 97/4/29
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی را تعیین می‌کنند که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، حمایت از کالای ایرانی در همین راستا است    .

حجت الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و ترک معصیت، از تهمت به عنوان زائل کننده روابط اجتماعی نام برد و گفت: هر کس به برادر دینی خود تهمت زند حرمتی میان آن دو باقی نمی‌‏ماند    .
امام جمعه دندی با اشاره به دعوت رهبر معظم انقلاب از رئیس جمهور و هیأت دولت و جلسه با آنان؛ اظهار کرد: مهمترین پیام این دیدار این بود که مسؤولان با روحیه انقلابی و تلاش شبانه‌روزی می‌توانند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند    .
وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در این دیدار؛ این بود که مسؤولان رودرو با مردم حرف بزنند و هم خدمات و اقدامات خود را گزارش دهند و هم مشکلات را بیان کنند؛ تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده دولت از ظرفیت ائمه جمعه و تریبون‌های نماز جمعه نشان می‌دهد که ائمه جمعه نه مردم را ناامید می‌کنند و نه سیاه نمایی؛ بلکه منصفانه هم مشکلات و هم خدمات را بیان می‌کنند    .
حسینی‌نسب با اشاره به برخی سؤالات و شبهات مبنی بر اینکه چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر مشکلات اقتصادی و مفاسد اقتصادی کاری نمی‌کنند و یا اینکه آیا مقام معظم رهبری از مشکلات مردم اطلاع دارند یا نه؛ خاطر نشان کرد: بر اساس مبانی حکومت اسلامی رهبر جامعه اسلامی باید زندگیش در سطح اقشار ضعیف باشد و چون رهبر معظم انقلاب چنین زندگی می‌کنند پس از مشکلات مردم خبر دارند.
خطیب نماز جمعه دندی با بیان اینکه اگر زوایای زندگی ساده مقام معظم رهبری بیان شود عده‌ای باور نخواهند کرد و در این باره ده‌ها شاهد وجود دارد؛ یادآور شد: اینکه گفته شود رهبری معظم انقلاب در برابر مشکلات معیشتی و اقتصادی کاری انجام نمی‌دهد، این بی‌انصافی است و تاکیدات مکرر امام خامنه‌ای در مورد مسائل اقتصادی و معیشتی مردم نشانگر این است که ایشان از عملکرد مسؤولان رضایت ندارد.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها به این سؤالات و شبهات پاسخ داده و فرموده‌اند که اینکه اگر گاهی علنا من تذکر می‌دهم این یک دهم تذکرات و اوقات تلخی‌های جلسات خصوصی است؛ افزود: مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی را تعیین می‌کنند که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، حمایت از کالای ایرانی در همین راستا است.
حسینی‌نسب با بیان اینکه قانون اساسی وظائف همه مسؤولان و نهادها را مشخص کرده است؛ تصریح کرد: اگر قرار است همه وظائف مربوط به قوه مجریه همچون حل مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال؛ یا همه کارهای مربوط به قوه قضائیه مثل مبارزه با مفاسد اقتصادی و یا وظائف مربوط به مجلس را مقام معظم رهبری انجام دهد پس رئیس جمهور؛ رئیس قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی وظیفه شان چیست؟
وی به سوم مرداد سالروز تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون اشاره کرد و با بیان اینکه پادشاهان ایران برای حفظ تاج و تخت خود امتیازاتی به کشورهای بیگانه می‌دادند و قانون کاپیتولاسیون نیز مصوبات رژیم پهلوی بود؛ گفت: این مسائل درس عبرتی است برای امروز ما که هر امتیازی به آمریکا و اروپا داده شود آنها دشمنی خود را ادامه خواهند داد و بر جام یک نمونه از این امتیاز دادن‌ها بود.

حسینی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود؛ با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک سالروز ولادت احمد ابن موسی شاهچراغ؛ افزود: ولایت‌مداری شاخصه مهم این امام زاده واجب‌التعظیم است.

وی با تبریک 11 ذیقعده سالروز ولادت امام رضا(ع) و تبیین سیره اخلاقی و عملی امام هشتم؛ گفت: ولادت امام رضا(ع) در حالی که شهر مدینه و شیعیان در ماتم شهادت امام صادق(ع) عزادار بودند؛ قلب امام کاظم(ع) و شیعیان را تسکین داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 97 مرداد 1
زمان : ساعت 8:23 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379741
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 253
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا