سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار محیط بانان
| نظر بدهید

امام جمعه دندی: محیط بان، نگهبان طبیعت است.

به مناسبت هفته محیط زیست رئیس و کارکنان محیط زیست و محیط بانی شهرستان ماهنشان و شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی دیدار کردند 

حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با اشاره به فضائل و برکات ماه رمضان، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بندگی و کسب معنویات است.

امام جمعه شهر دندی به اهمیت حفظ محیط زیست و جایگاه انسان اشاره کرد ، گفت: حفظ سلامت و نجات یک انسان مثل نجات کل انسانهاست.

وی با اشاره به حقوق حیوانات در دین اسلام، و تجلیل از خدمات محیط بانان گفت: کار محیط بانی در نگهبانی از طبیعت و حیات وحش یک کار با ارزش و در راستای دستورات انبیاء و ائمه معصومین است.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 خرداد 21
زمان : ساعت 9:28 صبح
خطبه های نماز جمعه دندی 96/3/19
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، این ترقه بازی‌ها هیچ خللی در اراده ملت مقاوم ایران ندارد.

امام جمعه دندی: واکنش آمریکا به حادثه تروریستی تهران نشان داد آمریکا در مبارزه با تروریسم صادق نیست و فریبکارانه عمل می‌کند.

خطیب جمعه دندی: برجام یکی از نمونه‌های سازش با دشمن است که دستاوردهای برجام در مقابل آنچه به دشمن داده شده کم ارزش است. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان خصوصا در ماه مبارک رمضان مصداق تقوای الهی است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، هم ماه ارتباط با خدا و هم ماه ارتباط با بندگان خدا است، اضافه کرد: کمک به نیازمندان سیره امام حسن مجتبی(ع) و سیره پدر بزرگوارش امیرمومنان حضرت علی(ع) است و مشکل نیازمندان با دستان پرمهر و سخاوتمند ثروتمندان برطرف می‌شود.

امام جمعه دندی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) شبهای قدر را بهترین فرصت برای ارتباط با خداوند دانست و با بیان اینکه شب قدر، شب ولایت نیز هست، همگان را به حضور در مراسم احیای شبهای قدر دعوت کرد.

حسینی‌نسب به حوادث تروریستی تهران اشاره کرد و با بیان اینکه حادثه تروریستی تهران سوغات سفر ترامپ به منطقه است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، این ترقه بازی‌ها هیچ خللی در اراده ملت مقاوم ایران ندارد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 خرداد 19
زمان : ساعت 4:3 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
| نظر بدهید

حجت الاسلام چراغی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که در مورد وظائف منتظران سخنرانی کرد.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 خرداد 19
زمان : ساعت 3:30 عصر
برگزاری مراسم ارتحال امام(ره)
| نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: حضور ده میلیونی مردم در تشییع جنازه امام در خرداد 68 و حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد امام نشانه ارادت مردم به بنیانگذار جمهوری اسلامی است. 

امام جمعه دندی: بهترین ارتباط، ارتباط چهره به چهره است، دیداری که مردم بتوانند به راحتی خواسته خود را بیان کنند و عدم ارتباط با مردم موجب بی اطلاعی از مشکلات و کمبودها می شود.

مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره با حضور مردم و مسئولین شهرستان و بخش انگوران و شهر دندی همزمان با شب ارتحال و بعد از افطار در مسجد جامع شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی ره به تشریح وظائف متقابل مردم و مسئولان در اندیشه اسلامی پرداخت و با اشاره به نامه حضرت امیرالمؤمنین به مالک اشتر و محمدبی ابی بکر بعنوان والیان مصر گفت: اولین وظیفه مسئولان مدارا و محبت به مردم و وظیفه مردم حفظ احترام مسئولین است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 خرداد 16
زمان : ساعت 10:47 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/3/12
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:تصمیم انقلابی مجلس خبرگان و انتخاب حضرت امام خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی، دل ملت ایران را شاد و دشمنان انقلاب را مایوس کرد.

امام جمعه دندی: ائمه جمعه اگر انحرافی از ارزش ها و آرمانها و از هر مسئولی ببینند، تذکر خواهند داد و مردم را مطلع خواهند نمود هرچند خوشایند عده ای نباشد.

خطیب جمعه دندی: در مسئله سند 2030رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید موضع گرفتند و ملت انقلابی و متدین نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید در مقابل این قرارداد خواهند ایستاد.

در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان و با حضور مومنان روزه دار نماز جمعه شهر دندی به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه این شهر اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه، با توصیه خود و نماز گزاران روزه دار به رعایت تقوای الهی به ادامه بحث حقوق والدین پرداخت و گفت: عاق والدین از برکات و فضائل ماه مبارک رمضان محروم است.

امام جمعه شهر دندی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام باید پرشورتر برگزار شود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 خرداد 12
زمان : ساعت 3:34 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
| نظر بدهید

حجت الاسلام خلیفه ئی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 خرداد 12
زمان : ساعت 3:25 عصر
نام گذاری
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی نوزاد خاینیکی را بنام فاطمه نام گذاری کرد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 خرداد 11
زمان : ساعت 12:38 عصر
مصاحبه با خبرنگار شمیم ماهنشان
برچسب ها: مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: رمضان ماهی است که ابتدایش رحمت است و میانه ‏اش مغفرت و پایانش اجابت و آزادی از آتش جهنم.

امام جمعه دندی:مومنان روزه دار باید در طول روز، در میهمانی ها و افطار باید از گناه و اختلاط با نامحرم خودداری کنند و خواهران حجاب خود را رعایت کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به فضیلت این ماه پرداخت و اظهارداشت: ماه رمضان در بین ماه های قمری از ماه های پر فضیلت و برترین ماه سال است. ماه بندگی خدا و ماهی است که بنده خدا میهمان معبود خویش است و خداوند انسان را به میهمانی خود دعوت کرده است.
وی افزود: ماه رمضان ماهی است که تمام کتب بزرگ آسمانى مانند: قرآن کریم، تورات، انجیل، زبور، صحف در این ماه نازل شده است و شبهای قدر که در فضیلت برابر هزار شب است در این ماه قرار دارد.
امام جمعه دندی با اشاره به  ویژگی های مهم این ماه پر فضیلت ، گفت: مبارک بودن این ماه هم چند دلیل دارد، مبارک به معنای برکت و زیادی است و این همان چیزی است که خداوند در برابر اعمال نیک به انسان عطا می کند بعنوان نمونه قرائت یک آیه قرآن ثواب ختم قرآن دارد حتی خواب انسان روزه دار عبادت و نفس کشیدن روزه دار تسبیح و ذکر خدا محسوب می شود.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 خرداد 11
زمان : ساعت 12:30 عصر
جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره)
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: 14و15 خرداد ایام الله است و باید پرشورتر برگزار شود.

جلسه ستاد برگزاری سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد سال 42 برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از این ماه به عنوان ماه میهمانی خدا یاد کرد و گفت: هدف از روزه تقوا و تقرب به خداوند متعال و مذین شدن بندگان به اسماء حسنای و صفات پروردگار متعال است.

امام جمعه شهر دندی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، گفت: قیام 15 خرداد 42 نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی و آغاز مبارزه حضرت امام(ره) است.

وی با بیان اینکه 14و15 خرداد ایام الله است، گفت: بزرگداشت این ایام، هرسال باید پرشورتر از سالهای قبل برگزار شود.

 

لازم بذکر است که طبق مصوبه جلسه ستاد ارتحال، مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) روز شنبه 13/3/96 همزمان با افطار در مسجد جامع شهر دندی برگزار خواهد شد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 خرداد 10
زمان : ساعت 1:50 عصر
خطبه های نماز جمعه دندی 96/3/5
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:پیروز واقعی انتخابات مردم ایران و نظام اسلامی بود.

امام جمعه دندی: حضور 45 میلیونی مردم در انتخابات که لبیک مردم به دعوت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری بود، از جمله صحنه های شیرین انتخابات بود.

خطیب جمعه دندی: سکوت مجامع بین الملل و سیاست انفعالی دولت به بهانه تعامل سبب گستاخی مزدوران منطقه ای و آمریکا شده و مسلمانان شاهد حوادث دردناکی در منطقه هستند.

در آستانه ماه مبارک رمضان نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنانو جوانان و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، گفت: فلسفه اصلی وجوب روزه، رسیدن انسان به تقوا است و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بازگشت به خدا و آشتی با پروردگار عالمین است.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و انتخابات شوراهای اسلامی، گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم ایران و نظام اسلامی بود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 خرداد 6
زمان : ساعت 9:14 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378175
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 87
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا