سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 96/3/5
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:پیروز واقعی انتخابات مردم ایران و نظام اسلامی بود.

امام جمعه دندی: حضور 45 میلیونی مردم در انتخابات که لبیک مردم به دعوت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری بود، از جمله صحنه های شیرین انتخابات بود.

خطیب جمعه دندی: سکوت مجامع بین الملل و سیاست انفعالی دولت به بهانه تعامل سبب گستاخی مزدوران منطقه ای و آمریکا شده و مسلمانان شاهد حوادث دردناکی در منطقه هستند.

در آستانه ماه مبارک رمضان نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنانو جوانان و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، گفت: فلسفه اصلی وجوب روزه، رسیدن انسان به تقوا است و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بازگشت به خدا و آشتی با پروردگار عالمین است.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و انتخابات شوراهای اسلامی، گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم ایران و نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه این انتخابات صحنه های شیرین و تلخی داشت، گفت: حضور 45 میلیونی مردم در انتخابات که لبیک مردم به دعوت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری بود، از جمله صحنه های شیرین انتخابات بود.

خطیب جمعه دندی همچنین اضافه کرد: به نمایش گذاشتن اتحاد، عزت و اقتدار نظام اسلامی، مایوس شدن دشمنان کینه ورز و بدخواه، احترام به رای اکثریت و اعتماد و احترام به نظر شورای محترم نگهبان از دیگر صحنه های شیرین انتخابات 29 اردیبهشت ماه بود.

حجت الاسلام حسینی نسب به تلخی ها و زشتی های انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: تخلفات گسترده توسط مجریان انتخابات ، کمبود تعرفه، اتمام تعرفه در برخی از مناطق چند ساعت قبل از پایان رای گیری از جمله موارد تلخ در انتخابات بود که واقعا در شان مجریان انتخابات نبود.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه، از یک طرف مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم و از طرفی دیگر مردم در پای صندوق های رای سرگردان بمانند یا اینکه حدود 4 میلیون تعرفه رأی مهر نداشته باشند، گفت: این موارد از حق الناس است و متخلفین باید از ملت عذر خواهی کنند.

حسینی نسب با تبریک به ملت ایران و مقام معظم رهبری بخاطر خلق حماسه عظیم در انتخابات، گفت: 16 میلیون که شعار تغییر به نفع مردم و به رقیب دولت رای دادند نیز به تکلیف و تشخیص خود عمل کرده و رای آنها هم محترم است و دولت باید پیگیر مطالبات آنها نیز خصوصا در مسائل مبارزه با فساد و بیکاری باشد.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه دولت نباید وعده خود را فراموش کند، گفت: ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری از وظایف مهم دولت است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: تاخیر در ایجاد اشتغال جایز نیست.

وی همچنین به منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش انگوران و شهر دندی تبریک گفت و به آنان توصیه کرد با مدیریت جهادی و تلاش بیشتر قدردان رای اعتماد مردم باشند و برای توسعه و پیشرفت شهر دندی تلاش نمایند.

امام جمعه شهر دندی به سفر ترامپ به منطقه اشاره کرد و گفت: هدف از سفر ترامپ به عربستان ایران هراسی و مبارزه با ایران است. لذا کشورهای اسلامی منطقه باید در قبال نقشه دشمنان هوشیار باشند.

حجت الاسلام حسینی نسب به فروش 110 میلیارد دلاری تسلیحات نظامی به عربستان از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: ترامپ مثل انسان ورشکسته دوره گرد با این کار به دنبال ایجاد فرصت شغلی در آمریکا است.

وی به بیانیه وزارت خارجه آمریکا بعد از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: آمریکا از یک طرف به عربستان تسلیحات نظامی می فروشد و از طرف دیگر با آزمایش موشکی ایران مخالفت می کند و میگوید: باید نتیجه انتخابات ایران توقف آزمایش موشک باشد و این پررویی دشمن نتیجه سخنان برخی کاندیداها در مناظره است که گفت: چرا به روی موشک شعار نوشتید.

حسینی نسب با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، مومنان را به استفاده از فرصت های این ماه توصیه کرد و گفت: ماه رمضان آغاز سال معنوی و کسب فضائل انسانهای مومن و مقید به اخلاق است.

وی با تبریک به برادران و خواهران روزه اولی، از خانواده های این عزیزان خواست خصوصا در روز اول و در لحظه افطار لحظات به یاد ماندنی برای نوجوانان فراهم کنند.

امام جمعه شهر دندی با توصیه به روزه داران برای دعا به مسلمانان مظلوم بحرین و سوریه و یمن و با محکوم کردن حمله به منزل آیت الله عیسی قاسم در بحرین، گفت: سکوت مجامع بین الملل و سیاست انفعالی دولت به بهانه تعامل سبب گستاخی مزدوران منطقه ای و آمریکا شده و مسلمانان شاهد حوادث دردناکی در منطقه هستند.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 خرداد 6
زمان : ساعت 9:14 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381015
بازدید امروز: 82
بازدید دیروز: 211
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا