سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 96/3/19
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، این ترقه بازی‌ها هیچ خللی در اراده ملت مقاوم ایران ندارد.

امام جمعه دندی: واکنش آمریکا به حادثه تروریستی تهران نشان داد آمریکا در مبارزه با تروریسم صادق نیست و فریبکارانه عمل می‌کند.

خطیب جمعه دندی: برجام یکی از نمونه‌های سازش با دشمن است که دستاوردهای برجام در مقابل آنچه به دشمن داده شده کم ارزش است. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان خصوصا در ماه مبارک رمضان مصداق تقوای الهی است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، هم ماه ارتباط با خدا و هم ماه ارتباط با بندگان خدا است، اضافه کرد: کمک به نیازمندان سیره امام حسن مجتبی(ع) و سیره پدر بزرگوارش امیرمومنان حضرت علی(ع) است و مشکل نیازمندان با دستان پرمهر و سخاوتمند ثروتمندان برطرف می‌شود.

امام جمعه دندی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) شبهای قدر را بهترین فرصت برای ارتباط با خداوند دانست و با بیان اینکه شب قدر، شب ولایت نیز هست، همگان را به حضور در مراسم احیای شبهای قدر دعوت کرد.

حسینی‌نسب به حوادث تروریستی تهران اشاره کرد و با بیان اینکه حادثه تروریستی تهران سوغات سفر ترامپ به منطقه است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، این ترقه بازی‌ها هیچ خللی در اراده ملت مقاوم ایران ندارد.

وی با انتقاد از کسانی که در مناظرات انتخاباتی سپاه مقتدر را مورد هجوم بی‌رحمانه خود قرار دادند، گفت: اقتدار سپاه را در مبارزه با تروریست‌ها دیدید و باید دست این سربازان فداکار را بوسید و از اتهام‌زنی به آنها اجتناب کرد.

خطیب جمعه دندی به برخورد دو‌گانه آمریکا با حوادث تروریستی اشاره کرد و ادامه داد: واکنش آمریکا به حادثه تروریستی تهران نشان داد آمریکا در مبارزه با تروریسم صادق نیست و فریبکارانه عمل می‌کند.

حسینی‌نسب با اشاره به تنش قطر و عربستان گفت: این کار نیز دومین سوغات سفر ترامپ به منطقه است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: انقلابی گری از مطالبات مقام معظم رهبری است و اگر عقلانیت در مقابل انقلابی گری باشد، عین جهالت است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه عقلانیت به معنای کرنش و تعظیم در برابر دشمن نیست، اضافه کرد: کسانی که در زبان از امام مایه می‌گذارند باید در عمل از امام تبعیت کنند و استکبار ستیزی از سیره جاودان امام است، چون اندیشه‌های امام زنده است، پس امام نیز زنده است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه تجربه نشان داده، سازش با دشمن نیز هزینه‌بردار است، تصریح کرد: برجام یکی از نمونه‌های سازش با دشمن است که دستاوردهای برجام در مقابل آنچه به دشمن داده شده کم ارزش است.

وی با انتقاد از کسانی که به افتخارات دهه شصت توهین می‌کنند، گفت: ایستادگی ملت در مقابل جنایات منافقین در دهه شصت یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود، اما عده‌ای برای ماندن در قدرت، از منافقین جلاد دفاع کردند و جای جلاد را با شهید عوض کردند.

امام جمعه دندی با انتقاد مجدد از قرارداد 2030 به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در این باره هم اشاره کرد و گفت، متاسفانه عده‌ای می‌گفتند که در این باره به رهبر معظم انقلاب گزارش اشتباه دادند، اما مقام معظم رهبری پاسخ آنها را داده و فرمودند: خیر گزارشات اشتباه نیست و نباید نظام آموزشی کشور در خارج نوشته شود .

حسینی‌نسب با بیان اینکه اعتبار و مشروعیت مسئولان بستگی به  اطاعت آنها از ولایت فقیه است، گفت: اطاعت عملی از مقام معظم رهبری شرعا و قانونا بر همگان واجب است.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 خرداد 19
زمان : ساعت 4:3 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381030
بازدید امروز: 97
بازدید دیروز: 211
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا