سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی آقای فرامرزلو شهردار محترم شهر دندی بود که گزارش از عملکرد شهرداری ارائه داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 تیر 16
زمان : ساعت 10:33 صبح
افتتاح کلاس های تابستانه حلقات صالحین
برچسب ها: سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی: تقلید از غرب آفت سبک زندگی اسلامی ایرانی و نشانه خودباختگی است.

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: ما باید خودمان باشیم، مسلمان، شیعه امیرمومنان حضرت علی(ع) و ایرانی، که دارای فرهنگ غنی با پشتوانه قرآن و اهلبیت است چرا که اگر این فرهنگ را از ما بگیرند همه چیز به باد خواهد رفت.

 

با هدف غنی سازی اوقات نوجوانان و جوانان در ایام تابستان کلاسهای جوانه های صالحین افتتاح شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه و سرمربی حلقات صالحین بخش انگوران و شهر دندی در این مراسم با اشاره به اهمیت وقت و استفاده از فرصتها گفت: وقت و فرصت که در واقع همان عمر انسان است با ارزشترین سرمایه است.

وی به استفاده از فرصتها اولا و اولویت بندی در برنامه ها و موضوعات حلقات صالحین تاکید کرد و گفت: آموزش و یادگیری احکام دینی و مسائل اعتقادی و شرعی و فرهنگی باید از اولویتهای حلقه های صالحین باشد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 97 تیر 14
زمان : ساعت 9:29 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/4/8
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: مردم اگر ببینند مسئولان با جان و دل و با مدیریت جهادی و انقلابی تلاش می‌کنند، هرچند به نتیجه دلخواه نرسند از مسئولان حمایت می‌کنند

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و ترک معصیت و تلاش برای کسب رضایت خداوند متعال اظهار کرد: تهمت از گناهان کبیره و نشانه فسق است.

امام جمعه دندی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و با تاکید بر تلاش برای حل مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد جامعه، گفت: نابسامانی و گرانی کمر مردم خصوصا اقشار کم درآمد را می‌شکند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان نظام اسلامی بارها نقشه دشمن را پیش بینی و نسبت به آن هشدار می‌دهد، تصریح کرد: دشمن از مطالبات آرام مردم سوء استفاده می‌کند و توطئه دشمن به افزایش ناآرامی‌ها است و لذا مسؤولان نباید اجازه دهند که مشکلات به این حد برسد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه در شرایط فعلی آنچه نیاز جامعه است اتحاد و یکصدایی است نه تحقیر و توهین همدیگر، ادامه داد باید برای حل مشکلات اقتصادی اتاق فرماندهی اقتصادی تشکیل شود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 تیر 9
زمان : ساعت 8:45 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (65)، سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر سرگرد نوروزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه  شهر دندی بود که عملکرد ناجا را تشریح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 تیر 9
زمان : ساعت 8:42 صبح
غبار روبی مزار شهدا
برچسب ها: شهدا،جانبازان و ایثارگران (17)، | نظر بدهید

به مناسبت هفته قوه قضائیه غبار روبی مزار شهدا با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی، حجت الاسلام امیری رئیس دادگاه عمومی بخش انگوران، مهندس محمدی بخشدار محترم بخش انگوران و سایر مسئولین منطقه انگوران انجام شد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 97 تیر 7
زمان : ساعت 12:0 عصر
دیدار با رئیس دادگاه عمومی بخش انگوران
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

به مناسبت هفته قوه قضائیه حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی به همراه سروان پاسدار زارعی فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج شهید چمران شهر دندی و سروان شاهمرادی رئیس محترم پاسگاه انتظامی منطقه انگوران با حجت الاسلام امیری رئیس محترم دادگاه عمومی بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 97 تیر 6
زمان : ساعت 8:49 صبح
دیدار سروان شاهمرادی رئیس محترم پاسگاه انتظامی انگوران
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

سروان شاهمرادی فرمانده جدید پاسگاه انتظامی منطقه انگوران با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 تیر 5
زمان : ساعت 1:0 عصر
دیدار رئیس دادگاه عمومی بخش انگوران
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

دیدار حجت الاسلام امیری رئیس محترم دادگاه عمومی بخش انگوران و شهر دندی به همراه کارکنان با حجت الاسلام والمسلمین حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 تیر 5
زمان : ساعت 8:40 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/4/1
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: نامه 100 نفر از به اصطلاح اصلاح طلبان به ترامپ،این افراد بزدل، ترسو، سازشکار و خائن و منافق، موریانه‌های داخلی هستند که از دشمنان خارجی خطرناک‌ترند.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، از تهمت به عنوان یکی از گناهان کبیره یاد کرد و اظهار کرد: هر کسی به قصد ریختن آبروی مؤمن به او تهمت بزند، خداوند او را در آخرت رسوا می‌کند.
امام جمعه شهر دندی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در وضع قوانین باید احکام اسلامی، مصالح انقلاب و کشور را لحاظ کنند و باید قوانین و مصوبات مجلس در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باشد.
وی گفت: مجلس عصاره فضائل ملت است و ایستادگی و انقلابی‌گری به عنوان فضائل ملت در مواضع و مصوبات نمایندگان هم باید نمایان باشد.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 تیر 2
زمان : ساعت 8:59 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر

به مناسبت هفته قوه قضائیه آقای علیمحمدی دادستان شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که آسیب های اعیاد، ماهواره، ارتباط با نامحرم و ... را تشریح مرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 تیر 2
زمان : ساعت 8:47 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378523
بازدید امروز: 238
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا