سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/4/8
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: مردم اگر ببینند مسئولان با جان و دل و با مدیریت جهادی و انقلابی تلاش می‌کنند، هرچند به نتیجه دلخواه نرسند از مسئولان حمایت می‌کنند

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و ترک معصیت و تلاش برای کسب رضایت خداوند متعال اظهار کرد: تهمت از گناهان کبیره و نشانه فسق است.

امام جمعه دندی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و با تاکید بر تلاش برای حل مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد جامعه، گفت: نابسامانی و گرانی کمر مردم خصوصا اقشار کم درآمد را می‌شکند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان نظام اسلامی بارها نقشه دشمن را پیش بینی و نسبت به آن هشدار می‌دهد، تصریح کرد: دشمن از مطالبات آرام مردم سوء استفاده می‌کند و توطئه دشمن به افزایش ناآرامی‌ها است و لذا مسؤولان نباید اجازه دهند که مشکلات به این حد برسد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه در شرایط فعلی آنچه نیاز جامعه است اتحاد و یکصدایی است نه تحقیر و توهین همدیگر، ادامه داد باید برای حل مشکلات اقتصادی اتاق فرماندهی اقتصادی تشکیل شود.

امام جمعه دندی با قدردانی از مواضع عزت‌مندانه و شجاعانه رئیس جمهور در برابر دشمنان، افزود: انتظار می‌رود این موضع در عمل هم دیده شود و شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

وی تاکید کرد: مردم اگر ببینند مسئولان با جان و دل و با مدیریت جهادی و انقلابی تلاش می‌کنند، هرچند به نتیجه دلخواه نرسند از مسئولان حمایت می‌کنند

حسینی‌نسب افزود: دو پیام قدردانی مقام معظم رهبری و رضایت مردم از کاروان تیم ملی فوتبال بخاطر همت، تلاش و مبارزه غیرتمندانه آنان بود و مسئولان اقتصادی هم با تلاش و مدیریت جهادی باید به مقابله گرانی و بیکاری بروند.

امام جمعه دندی ادامه داد: باید با قاچاقچیان، گرانفروشان و ملتهب کنندگان بازار برخورد جدی شود.

وی از اعتیاد به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند و مسؤولان ذی‌ربط هم باید با توزیع و فروشندگان مواد مخدر قاطعانه برخورد نمایند.

حسینی‌نسب با اشاره به هفتم تا دوازدهم تیر به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی و ترورهای ناجوانمردانه و جنایتکارانه آمریکا و ایادی آمریکا از جمله ترور مقام معظم رهبری، ترور شهید بهشتی و یارانش، ترور آیت الله شهید صدوقی، بمباران شیمیایی سردشت و حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و سرنگونی 290 سرنشین آن، تصریح کرد: تنها موضوعی که برای آمریکا ارزش ندارد حقوق بشر است و شعار حقوق بشر آمریکا برای تامین منافع سیاسی و اقتصادی است.

امام جمعه دندی با اشاره به ترور 17 هزار انسان بی‌گناه توسط منافقین که اکنون در حمایت آمریکا هستند و جنایت آمریکا در عراق، افغانستان، فلسطین، یمن و سوریه، زندان ابوغریب، زندان گوانتانامو و هیروشیمای ژاپن، گفت: این جنایات نشانگر خوی درندگی و وحشی‌گری آمریکا است، چرا که در کارنامه سیاه آمریکا جز جنایت و آدم کشی چیز دیگری وجود ندارد .

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر حقوق بشر آمریکایی حق آمریکا است، افزود: آمریکا حق حیات و حق زندگی را که از حقوق اولیه انسانهاست، بارها نقض کرده است.

حسینی‌نسب با اشاره به جایگاه نماز جمعه و ترور پنج نماینده امام و امام جمعه در نماز جمعه در اوائل انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه همیشه مورد حمله و تخریب دشمنان و منافقان بوده و شایعات اخیر در مورد نهاد نماز جمعه بیانگر این است که حرکت ما یک حرکت صحیح، سالم و انقلابی بوده و عده ای جز شایعه کار دیگری نتوانستند انجام بدهند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 تیر 9
زمان : ساعت 8:45 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381136
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا