سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افتتاح کلاس های تابستانه حلقات صالحین
برچسب ها: سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی: تقلید از غرب آفت سبک زندگی اسلامی ایرانی و نشانه خودباختگی است.

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: ما باید خودمان باشیم، مسلمان، شیعه امیرمومنان حضرت علی(ع) و ایرانی، که دارای فرهنگ غنی با پشتوانه قرآن و اهلبیت است چرا که اگر این فرهنگ را از ما بگیرند همه چیز به باد خواهد رفت.

 

با هدف غنی سازی اوقات نوجوانان و جوانان در ایام تابستان کلاسهای جوانه های صالحین افتتاح شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه و سرمربی حلقات صالحین بخش انگوران و شهر دندی در این مراسم با اشاره به اهمیت وقت و استفاده از فرصتها گفت: وقت و فرصت که در واقع همان عمر انسان است با ارزشترین سرمایه است.

وی به استفاده از فرصتها اولا و اولویت بندی در برنامه ها و موضوعات حلقات صالحین تاکید کرد و گفت: آموزش و یادگیری احکام دینی و مسائل اعتقادی و شرعی و فرهنگی باید از اولویتهای حلقه های صالحین باشد.

حسینی نسب با بیان اینکه افراد و خانواده هایی حتی از ابتدائیات مسائل دینی و شرعی آگاهی ندارند ولی فرزندان خود را به کلاسهای موسیقی و زبان انگلیسی می فرستند و هزینه می کنند گفت: متاسفانه ما خودمان نیستیم و راه زندگی را با تقلید از غرب گم کرده ایم.

امام جمعه دندی با اشاره به نمونه هایی از کارهای تقلیدی از غرب در مسائل روزمره زندگی گفت: تقلید از غرب آفت سبک زندگی اسلامی ایرانی و نشانه خودباختگی است.

سرمربی حلقات صالحین بخش انگوران و شهر دندی با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی گفت: ما باید خودمان باشیم، مسلمان، شیعه امیرمومنان حضرت علی(ع) و ایرانی که دارای فرهنگ غنی با پشتوانه آن قرآن و اهلبیت است چرا که اگر این فرهنگ را از ما بگیرند همه چیز به باد خواهد رفت.

حجت الاسلام حسینی نسب به اهمیت دوره نوجوانی و جوانی اشاره کرد و با بیان اینکه قلب نوجوان و جوان آماده پذیرش و یادگیری است گفت: خروجی جلسات حلقات صالحین باید جوانان تربیت شده، مومن، ولایی، انقلابی و اهل مسجد باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 97 تیر 14
زمان : ساعت 9:29 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381116
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا