سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/4/1
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: نامه 100 نفر از به اصطلاح اصلاح طلبان به ترامپ،این افراد بزدل، ترسو، سازشکار و خائن و منافق، موریانه‌های داخلی هستند که از دشمنان خارجی خطرناک‌ترند.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، از تهمت به عنوان یکی از گناهان کبیره یاد کرد و اظهار کرد: هر کسی به قصد ریختن آبروی مؤمن به او تهمت بزند، خداوند او را در آخرت رسوا می‌کند.
امام جمعه شهر دندی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در وضع قوانین باید احکام اسلامی، مصالح انقلاب و کشور را لحاظ کنند و باید قوانین و مصوبات مجلس در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باشد.
وی گفت: مجلس عصاره فضائل ملت است و ایستادگی و انقلابی‌گری به عنوان فضائل ملت در مواضع و مصوبات نمایندگان هم باید نمایان باشد.
حسینی نسب با اشاره به روز اصناف و تجلیل از اصناف و کسبه در همراهی با انقلاب اسلامی گفت: تبدیل وزارت خزانه داری آمریکا به ستاد جنگ اقتصادی، نشانه فشار اقتصادی دشمن بر مردم ایران اسلامی است.
امام جمعه شهر دندی به نقش مسئولان، اصناف و آحاد مردم در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: نقش مسئولان در برابر جنگ اقتصادی دشمنان، برنامه‌ریزی برای مقابله با دشمنان، نقش اصناف جلوگیری از افزایش غیر واقعی قیمت ها و مقابله با افراد سودجو و نقش مردم صرفه جویی و مصرف کالای ایرانی است.
وی با اشاره به ایستادگی ملت در برابر فشار اقتصادی، به نامه 100 نفر از به اصطلاح اصلاح طلبان به ترامپ اشاره کرد و گفت: این افراد بزدل، ترسو، سازشکار و خائن و منافق، موریانه‌های داخلی هستند که از دشمنان خارجی خطرناک‌ترند.
حسینی نسب با اشاره به ششم تیر سالروز ترور مقام معظم رهبری توسط منافقین، و هفتم تیر سالروز ترور شهید بهشتی و 72 تن از یارانش ادامه داد: ترور شخصیت‌های انقلابی و تاثیرگذار که توطئه دشمنان را افشا می‌کردند از نقشه‌های شوم منافقین بود اما خداوند مقام معظم رهبری را بر انقلاب اسلامی و ملت حفظ کرد.
امام جمعه شهر دندی به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی به جایگاه قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: حفظ جایگاه قوه قضائیه و احترام به رای قاضی لازم است و اگر اعتراضی هم هست باید از مجاری قانونی پیگیری شود.
وی گفت: دادگستری‌ها، دادگاه‌ها و در یک کلام قوه قضائیه باید پناهگاه مظلومان باشد، بطوری که اگر کسی از هر جا نا امید شد، وقتی به قوه قضائیه مراجعه کرد بداند که به حقش خواهد رسید و این زمانی محقق خواهد شد که از بالا تا پایین، تقوا، عدالت و بی طرفی در قوه قضائیه حاکم شود.
حسینی‌نسب به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اشاره کرد و به بیان اهمیت و جایگاه تبلیغ پرداخت و افزود: از تبلیعات در روشنگری و آگاهی بخشی مهم است و از تبلیغات دینی نباید غافل شد.
امام جمعه شهر دندی به نیاز بخش انگوران و روستاهای شهر دندی به حضور روحانیون و مبلغان اشاره کرد و با بیان اینکه از 70 روستای دندی فقط 2 روستا دارای روحانی مسقر است، گفت: حضور مبلغان در روستاها برای هدایت جوانان و آگاهی بخشی آنان از جنگ نرم دشمنان ضروری است و سازمان تبلیغات اسلامی در این باره باید برنامه‌ریزی نماید.
وی با تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع توسط وهابیت، گفت: وهابیت هیچ سنخیتی با اسلام ندارد و اکنون نیز که مردم سرگرم جام جهانی فوتبال هستند عربستان در یمن جنایت می‌کند و جامعه بین المللی خصوصا مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت سکوت کرده‌اند.
وی به تصمیم خروج آمریکا از سازمان جهانی حقوق بشر به بهانه عمل نکردن این سازمان به وظائف قانونی خود اشاره کرد و گفت: آری سوال ما هم این است که چرا سازمان حقوق بشر در قبال جنایات آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان هیچ اقدامی نمی‌کند؟



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 تیر 2
زمان : ساعت 8:59 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381136
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا