سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه همفکری روحانیون
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

همفکری و هم اندیشی روحانیون و طلاب منطقه با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در مورد مسائل فرهنگی در دفتر امام جمعه شهر دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 اسفند 16
زمان : ساعت 8:46 صبح
دیدار منابع طبیعی
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز دختکاری رئیس و کارکنان منابع طبیعی شهرستان ماهنشان و شهر دندی به همراه حجت الالسام محمودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 اسفند 16
زمان : ساعت 8:42 صبح
نماز جماعت در مدارس
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

نماز جماعت ظهر و عصر که به صورت چرخشی هر هفته در مدارس شهر و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی اقامه می شود، این هفته در مدرسه دبیرستان قدس شهر دندی برگزار شد و در ادامه نیز حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در جمع دانش آموزان سخنرانی و به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 





نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 اسفند 16
زمان : ساعت 8:40 صبح
خطبه های نما جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:شعار مرگ بر آمریکا دعای مظلومان علیه ظالمان و شعار همیشگی ملت انقلابی ایران خواهد بود.    

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و ترک گناه و دوری از معصیت خدا، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به محرومان نشانه تقوا است    .

وی با اشاره به توطئه و دشمنی‌های آمریکا در هفته‌های اخیر از جمله تحریک دراویش گنابادی از یک طرف و توطئه تدوین قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت از طرف دیگر، به بهانه اصابت موشک‌های مردم یمن به فرودگاه ملک خالد عربستان که توسط روسیه وتو شد، گفت: وتوی این توطئه توسط روسیه نشانه عمق روابط روسیه و ایران از یک طرف و نشانه دشمنی همیشگی آمریکا با ملت ایران از طرف دیگر است .

امام جمعه دندی با اشاره به شعار همیشگی ملت ایران علیه آمریکا، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا دعای مظلومان علیه ظالمان و شعار همیشگی ملت انقلابی ایران خواهد بود.

 ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اسفند 12
زمان : ساعت 8:21 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

حجت الاسلام شادین سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی بود که موضوع مهدویت را شرح دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اسفند 12
زمان : ساعت 8:16 صبح
همایش فرماندهان پایگاه ها
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: مهم ترین وظیفه بسیج گشت محلات امربه معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه شهر دندی: آمر به معروف و ناهی از منکر باید عامل به آنها باشد.

همایش فرماندهان پایگاه ها و اعضای ارکان گردان بیت المقدس بخش انگوران و شهر دندی با موضوع فعالیت بسیج گشت محلات، در حوزه مقاومت شهید چمران شهر دندی برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در این مراسم با تاکید بر محاسبه نفس، گفت: خود سازی و تهذیب نفس از تفکرات بسیج است و امام ره به عنوان مبدع بسیج و مقام معظم رهبری الگوی بسیجیان بر خود سازی تاکید دارند.
وی با بیان اینکه محاسبه نفس قبل از مورد محاسبه دیگران قرار گرفتن یکی از تاکیدات قران و روایات است، گفت: در آخرین روزهای سال، بهترین است عملکرد خود را مورد محاسبه و سنجش قرار دهیم و بر کارهای که در قبال وظیفه شرعی و قانونی انجام داده ایم شکر گذاری و از کوتاهی های خود توبه کنیم و آنها را جبران نمایم.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 اسفند 11
زمان : ساعت 2:2 عصر
جلسه برگزاری جشن کوثر
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:  شیعیان در غم اهلبیت پیامبر غمگین و در شادى آنان شادمانند.

امام جمعه شهردندی در جلسه ستاد برگزاری جشن کوثر گفت: برگزاری جشن کوثر در سالروز ولادت بانوی دوعالم حضرت زهرا س نباید مغفول بماند بلکه با برگزاری برنامه های تاثیر گذار ایام میلاد فاطمه س مثل ایام فاطمیه پرشورتر برگزارشود.
حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه دشمنان همیشه از شیعیان انسانهای درحال غم و اندوه و گریه تبلیغ و یاد می کنند،اظهارداشت: یک بخشی از این نوع دیدگاه برمیگردد به خود ما شیعیان چرا که بیشترین تمرکز و برنامه ها در ایام شهادت های اهل بیت شده و عزاداری ها پرشورتر از ایام ولادت ها و میلاد ها برگزار میشود اما درصورتیکه به سفارش خود ائمه معصومین ع  شیعیان باید در غم اهلبیت پیامبر غمگین و در شادى آنان شادمان باشند.
وی افزود: بزرگترین مدال افتخار زنان، دختران و همسران این است که سالروز ولادت سرور زنان عالم شده روز زن و روز مادر،  که بهتر است بانوان از هر روش و رفتار و سیره فاطمه س الگو گیری کنند.
امام جمعه شهردندی و بخش انگوران گفت: باتوجه به اینکه ولادت امام راحل بنیان گذار انقلاب اسلامی مقارن با ولادت بانوی دوعالم حضرت زهرا س می باشد،ضروری است جایگاه زن از منظر اسلام و امام راحل در جامعه تبیین شود.
حجت الاسلام حسینی نسب اظهار داشت: حضرت زهراس الگوی فرا جنسیتی است که خود امام زمان عج از ایشان الگو گیری می کنند لذا شایسته است جشن کوثر مثل ایام فاطمیه با همکاری مسئولین و مردم در شان ایشان برگزار شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 اسفند 9
زمان : ساعت 10:8 صبح
سخنرانی در هیئت منتظرین صاحب الزمان(عج)
برچسب ها: اخبار (756)، اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: اهل مسجد زائران خدا هستند و خداوند به آنان در قیامت عنایت ویژه می کند.

حجت الاسلام حسینی نسب: هیئت امنای مساجد باید حداقل هر روز یک وعده برای نماز در مسجد حاضر شوند.

حجت الاسلام حسینی نسب در هیئت منتظرین صاحب الزمان (عج) شهر دندی با اشاره به روایتی مبنی بر اینکه هفت گروه در قیامت مورد عنایت ویژه خداوند قرار می گیرند؛ گفت: اهل مسجد نیز یکی از این هفت گروه در قیامت زیر سایه الهی قرار می گیرند.
وی به جایگاه مسجد در اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه مسجد بازاری از بازار آخرت است گفت: اهل مسجد زائران خدایند و بر صاحبخانه است که به زائرش هدیه بدهد.
امام جمعه شهر دندی گفت: بر اساس روایت پیامبر اسلام(ص) مسجد در میان مردمی که در آن نماز نمی‌خوانند غریب است و خداوند در روز قیامت نظر رحمت خود را از آنها دریغ خواهد کرد.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 اسفند 8
زمان : ساعت 9:30 صبح
جلسه شورای زکات
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: متصدی جمع آوری زکات ولایت فقیه است و لذا کمیته امداد امام خمینی(ره) که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری است، عهد دار این وظیفه شده است.

جلسه شورای زکات بخش انگوران با حضور اعضای جلسه در دفتر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.
در این جلسه که با دو موضوع عملکرد شورای زکات و جشن نیکوکاری برگزار شد حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با اشاره به جایگاه فریضه زکات در اسلام، گفت: زکات همتای نماز است و در 27 آیه قرآن این دو فریضه در کنار هم آمده است.
وی با بیان اینکه زکات و نماز مثل دو ریل قطار و یا دو لبه قیچی باید در کنار هم باشند تا حرکتی انجام گیرد، گفت: لذا در روایات اسلامی آمده است اگرکسی نماز بخواند ولی زکات ندهد نمازش هم قبول نیست.
رئیس شورای زکات بخش انگوران گفت: بر اساس قانون دینی در حکومت اسلامی، متصدی جمع آوری زکات ولایت فقیه است و لذا کمیته امداد امام خمینی(ره) که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری است، عهد دار این وظیفه شده است.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 اسفند 8
زمان : ساعت 9:19 صبح
نماز جماعت در مدارس
برچسب ها: نمازجماعت در مدارس (27)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب هر هفته به صورت چرخشی در یکی از مدارس شهر دندی نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه می کنند که اینبار با دانش آموزان پسرانه مدرسه خاتم الانبیاء اقامه کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 اسفند 7
زمان : ساعت 8:51 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378776
بازدید امروز: 247
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا