سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همایش فرماندهان پایگاه ها
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: مهم ترین وظیفه بسیج گشت محلات امربه معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه شهر دندی: آمر به معروف و ناهی از منکر باید عامل به آنها باشد.

همایش فرماندهان پایگاه ها و اعضای ارکان گردان بیت المقدس بخش انگوران و شهر دندی با موضوع فعالیت بسیج گشت محلات، در حوزه مقاومت شهید چمران شهر دندی برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در این مراسم با تاکید بر محاسبه نفس، گفت: خود سازی و تهذیب نفس از تفکرات بسیج است و امام ره به عنوان مبدع بسیج و مقام معظم رهبری الگوی بسیجیان بر خود سازی تاکید دارند.
وی با بیان اینکه محاسبه نفس قبل از مورد محاسبه دیگران قرار گرفتن یکی از تاکیدات قران و روایات است، گفت: در آخرین روزهای سال، بهترین است عملکرد خود را مورد محاسبه و سنجش قرار دهیم و بر کارهای که در قبال وظیفه شرعی و قانونی انجام داده ایم شکر گذاری و از کوتاهی های خود توبه کنیم و آنها را جبران نمایم.
وی با بیان اینکه بهترین عنوان که برای کار بسیج گشت محلات می توان نام نهاد، امر به معروف و نهی از منکرات است، گفت: امر به معروف و نهی از منکرات شرایطی دارد و از جمله اینکه امر به معروف و ناهی از منکر خود باید عامل باشد.
سرمربی حلقات صالحین بخش انگوران با تاکید بر حفظ کرامت انسانی، گفت: کسی که می خواهد امر به معروف و نهی از منکر کند باید یقین داشته باشد که طرف مقابل مشغول کار حرام یا ترک واجب است.
حسینی نسب گفت: بسیج گشت محلات قبل از آغاز بکار، لازم است آموزشهای لازم را ببینند و با قانون اساسی و شرایط امر به معروف و نهی از منکر آشنا شوند.
در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام امیری رئیس دادگاه عمومی بخش انگوران با بازخوانی قانون اساسی و سایر قوانین کشوری وظائف بسیج گشت محلات را تشریح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 اسفند 11
زمان : ساعت 2:2 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381194
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا