سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نما جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:شعار مرگ بر آمریکا دعای مظلومان علیه ظالمان و شعار همیشگی ملت انقلابی ایران خواهد بود.    

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و ترک گناه و دوری از معصیت خدا، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به محرومان نشانه تقوا است    .

وی با اشاره به توطئه و دشمنی‌های آمریکا در هفته‌های اخیر از جمله تحریک دراویش گنابادی از یک طرف و توطئه تدوین قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت از طرف دیگر، به بهانه اصابت موشک‌های مردم یمن به فرودگاه ملک خالد عربستان که توسط روسیه وتو شد، گفت: وتوی این توطئه توسط روسیه نشانه عمق روابط روسیه و ایران از یک طرف و نشانه دشمنی همیشگی آمریکا با ملت ایران از طرف دیگر است .

امام جمعه دندی با اشاره به شعار همیشگی ملت ایران علیه آمریکا، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا دعای مظلومان علیه ظالمان و شعار همیشگی ملت انقلابی ایران خواهد بود.

 حسینی‌نسب به دیدار دست اندرکاران کنگره 14 هزار شهید جامعه کارگری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: از جمله ویژگی بارز انقلاب اسلامی ایران حضور همه اقشار در شکل گیری، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران است و کارگران نیز یکی از این اقشار، دوشادوش ملت در برابر طاغوت ایستاده و خواهند ایستاد.

وی تکریم و تجلیل مقام معظم رهبری از کارگران و حمایت کارگران از نظام اسلامی را نشانه پیوند عمیق و ناگسستنی کارگران و انقلاب اسلامی دانست و گفت: کارگران با بصیرت و متدین همیشه تحرکات دشمن را ناکام گذاشته و با تقدیم 14هزار شهید، وفاداری خود به انقلاب اسلامی را ثابت کرده است.

امام جمعه دندی با اشاره به مشکلات و مطالبات جامعه کارگری، تصریح کرد: نهاد نماز جمعه مرکز مطالبات و بیان مشکلات همه مردم بوده و امام جمعه به عنوان زبان گویای مردم با استفاده از ظرفیت تریبون نماز جمعه مشکلات کارگران و جوانان بیکار را مطالبه می‌کنند.

حسینی‌نسب با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال 1357 و با اشاره به خدمات این نهاد مقدس، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) یادگار حضرت امام(ره) با هدف پشتیبانی و رسیدگی به نیازمندان تاسیس شده و خدمات فراوانی انجام داده است.

وی با بیان اینکه رئیس و اعضای کمیته امداد از سوی مقام معظم رهبری انتصاب می‌شوند و این از ویژگی مهم این نهاد است، افزود: رسیدگی به فقرا و نیازمندان دستور قرآن و اسلام است و علاوه بر آن وجدان انسان نیز ما را به دستگیری از نیازمندان دعوت می‌کند.

امام جمعه دندی با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری تاکید کرد: در آستانه عید نوروز کمک به نیازمندان و رسیدگی به فقرا از مهم‌ترین برنامه‌های عید نوروز مؤمنان باشد.

حسینی‌نسب با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری و اهمیت کاشت درخت، گفت: کاشت درخت صدقه حساب می‌شود و امروز خصوصا با صنعتی شدن جوامع بشری نیاز به درخت که به منزله ریه‌های یک شهر تلقی و نقش مهمی در تامین سلامت جامعه دارد، بیشتر احساس می شود.

وی از مسؤولان اداره منابع طبیعی شهر دندی خواست در ایام کاشت درخت در حد توان، نهال در اختیار منطقه قرار دهد، بطوری که حداقل هر 100 نفر در شهر دندی یک درخت بکارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اسفند 12
زمان : ساعت 8:21 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381186
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا