سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنرانی جناب سروان سعید زاده پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی
| نظر بدهید

جناب سروان سعید زاده فرماندهی نیروی انتظامی شهر دندی در سخنان خود نسبت به وظایف نیروی انتظامی اشاره کردو از مردم شریف شهر دندی خواستار همکاری بیشتر و رعایت ایمنی کامل منازل خود در ایام نورز را شد و چند نکته ای در مورد ایمنی منازل و خودرو های شهروندان عزیز را بیان نمودند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 21
زمان : ساعت 2:0 عصر
تودیع معارفه فرماندهی انتظامی انگوران (شهر دندی)
| نظر بدهید

امام جمعه دندی:تامین امنیت و برقراری نظم از مهمترین وظائف نیروی انتظامی است.

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پاسگاه دندی با حضور مسئولین و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تسلت ایام فاطمیه سلام الله علیها گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی کامل برای همه خصوصا نیروهای نظامی و انتظامی در ولایت مداری و ولایت پذیری است.

امام جمعه دندی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات نیروی انتظامی گفت: تامین امنیت و برقراری نظم از مهمترین وظائف نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه همه فعالیتهای فردی و اجتماعی منوط به وجود امنیت و آرامش است، گفت: امنیت آن قدر اهمیت دارد که وقتی که حضرت ابراهیم علیه السلام  کعبه را ساخت از خداوند خواست که آن سرزمین را با امن قرار دهد. وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِیمُ رَبِّ اجْعَلْ هَذَا بَلَدًا آمِنًا.

امام جمعه دندی با اشاره به روایتی گفت: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگی است که انسان تا زمانی که غرق در این نعمهاست قدر آن را نمی داند و الان قدر امنیت را کشورهای ناامن همسایه های ایران می دانند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امنیت و آرامش ایران اسلامی از نعمت های الهی است، گفت: به برکت ولایت فقیه و رهبری های مقام معظم رهبری که افتخار نیروی های نظامی این است که فرمانده شان رهبرمعظم انقلاب است، الحمدلله ایران اسلامی همچون گلستان حضرت ابراهیم در آرامش و امنیت به سر می برد.

امام جمعه دندی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی نیروی انتظامی شهرستان گفت: در لحظه تحویل سال،  اکثر مردم در کنار خانواده های خود هستند اما پلیس و نیروهای نظامی درخیابان و جاده ها به خدمت مشغول هستند.

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات سروان بیاتی فرمانده سابق پاسگاه دندی برای سروان سعیدزاده فرمانده جدید پاسگاه دندی  آرزوی موفقیت کرد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 اسفند 19
زمان : ساعت 1:38 عصر
مراسم جشن تکلیف
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم جشن تکلیف دختران مدرسه شهید شکوری روستای انگوران با حضور معلمان، دانش آموزان، رئیس محترم اداره آموزش و پرورش انگوران و حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد و امام جمعه دندی در این مراسم ضمن تبریک جشن تکلیف دانش آموزان به اجرای برنامه پرداخت.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 اسفند 18
زمان : ساعت 12:0 صبح
بررسی مشکلات روستای قره درق
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد روستای قره درق، برخی مسائل و مشکلات این روستا مثل ساخت و ساز و محور دندی به زنجان و ... با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی و آقای رستمی بخشدار انگوران بررسی شد. در ابتدای این دیدار یکی از اعضای شورا اسلامی و دهیار روستا به برخی مشکلات موجود اشاره کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 اسفند 17
زمان : ساعت 3:0 عصر
خطبه های نماز جمعه دندی 94/12/14
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: انتخابات هفتم اسفند، نمایش وفاداری ملت به نظام اسلامی و لبیک یا خامنه ای ملت ولایت پذیر بود .

حجت الاسلام حسینی نسب: مشارکت  85 درصدی مردم منطقه در انتخابات هفتم اسفند را تبریک می گوییم.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با تشکر از حضور حد اکثری مردم در انتخابات هفته گذشته و تبریک این حماسه سیاسی به محضر مقام معظم رهبری گفت: انتخابات هفتم اسفند، نمایش وفاداری ملت به نظام اسلامی، نمایش ایستادگی و نمایش لبیک یا خامنه ای ملت ولایت پذیر بود .

امام جمعه دندی با تشکر از خدمات صدا و سیما به ویژه شبکه اشراق در ایام  انتخابات ، از حضور 62درصدی مردم در انتخابات به عنوان مردم سالاری دینی یاد کرد و گفت: کشورهایی که شعار دموکراسی می دهند مثل آمریکا در انتخابات گذشته مجلس این کشور 20درصد شرکت کردند . 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 14
زمان : ساعت 2:34 عصر
مراسم جشن نیکوکاری
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم جشن نیکوکاری با حضور مسئولین بخش انگوران در مدرسه شهید گل محمدی شهر دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 اسفند 12
زمان : ساعت 11:57 صبح
جلسه ستاد برگزاری ایام فاطمیه(س)
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: ایام فاطمیه یعنی ولایت مداری، حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم که هر سه از سیره فاطمی است.

حجت الاسلام حسینی نسب: متاسفانه برخورد طردگونه با مسئولین در دندی سابقه دیرینه دارد باید رقابتها را کنار بگذارید و از ظرفیت نماینده منتخب در رفع مشکلات منطقه استفاده کنید.

جلسه ستاد هماهنگی ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا سلام علیها در دفتر امام جمعه شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به جایگاه و مقام آن حضرت اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها مادر یازده امام، همسرامام و دختر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله است اما هنوز هم جایگاه و مقام آن حضرت شناخته نشده است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 اسفند 10
زمان : ساعت 8:10 عصر
خطبه های نمازجمعه دندی 94/12/7
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: خریدن آراء مردم به هر طریق شرعا اشکال دارد و کسانی که از این طریق کسب آراء کنند، مشروعیت آنها زیر سوال است.

حجت الاسلام حسینی نسب: کاندیداها و طرفداران آنها باید ضمن تمکین به قانون، از هر کاری که باعث اختلاف و تفرقه می شود پرهیز کنند و به انتخاب مردم احترام بگذارند.

خطیب جمعه دندی: امروز پایان رقابتها و فردا  آغاز مهربانی ها و رفاقت هاست.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 7
زمان : ساعت 1:56 عصر
شرکت در انتخابات
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی امروز صبح با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در شهر دندی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و  مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 7
زمان : ساعت 10:0 صبح
بازدید از ستاد انتخابات بخش انگوران
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی امروز عصر ضمن دیدار با عوامل اجرایی انتخابات،از ستاد انتخابات بخش انگوران بازدید کرد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 94 اسفند 6
زمان : ساعت 6:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377585
بازدید امروز: 142
بازدید دیروز: 181
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا