سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 94/12/14
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: انتخابات هفتم اسفند، نمایش وفاداری ملت به نظام اسلامی و لبیک یا خامنه ای ملت ولایت پذیر بود .

حجت الاسلام حسینی نسب: مشارکت  85 درصدی مردم منطقه در انتخابات هفتم اسفند را تبریک می گوییم.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با تشکر از حضور حد اکثری مردم در انتخابات هفته گذشته و تبریک این حماسه سیاسی به محضر مقام معظم رهبری گفت: انتخابات هفتم اسفند، نمایش وفاداری ملت به نظام اسلامی، نمایش ایستادگی و نمایش لبیک یا خامنه ای ملت ولایت پذیر بود .

امام جمعه دندی با تشکر از خدمات صدا و سیما به ویژه شبکه اشراق در ایام  انتخابات ، از حضور 62درصدی مردم در انتخابات به عنوان مردم سالاری دینی یاد کرد و گفت: کشورهایی که شعار دموکراسی می دهند مثل آمریکا در انتخابات گذشته مجلس این کشور 20درصد شرکت کردند . 

وی ضمن تقدیر از همه کسانی که باعث شور ونشاط انتخاباتی شدند، مشارکت  85 درصدی مردم منطقه در انتخابات هفتم اسفند را تبریک گفت.

خطیب جمعه دندی گفت:  تشکر واقعی از مردم زمانی است که مسئولان به فکر حل مشکلات مردم باشند و با خدمات صادقانه مشکلات اقتصادی راحل کنند .

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه حدود 5/2سال از عمر دولت فعلی گذشته، گفت: شعار دولت حل مشکلات اقتصادی و معضل اشتغال جوانان بوده ولی هنوز کار قابل توجهی انجام نشده و حتی دولت نتوانسته مسکن های نیمه تمام مهر را تحویل دهد .

امام جمعه دندی با بیان اینکه نمایند منتخب متعلق به همه است گفت: نگاه قومی ،جناحی،منطقه ای به نماینده آفت منطقه است و همه باید ضمن احترام به رای مردم از ظرفیت نماینده برای حل مشکلات استفاده کنند.

خطیب جمعه دندی به ثبت نام حوزه علمیه کشور اشاره کرد و گفت: طبق تاکید قرآن و دین مبین اسلام از هر قوم و منطقه ای باید عده ای  برای شناخت دین و آشنایی با علوم اسلامی تحصیل کنند تا مردم را تبلیغ و ارشاد کنند .

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه جامعه امروز برای تامین نیاز های دینی و فرهنگی به روحانیون متعهد نیاز مند است گفت: وجود عالم و روحانی در منطقه مایه پیشرفته مسائل اعتقادی ، دینی و رشد باورهای اسلامی مردم می شود .

 امام جمعه دندی به هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری اشاره کرد و گفت:  منابع طبیعی ثروت های ملی و متعلق به همه است . و همه باید نسبت به حفظ آنها احساس مسئولیت کنند .

خطیب جمعه دندی به روز راهیان نور اشاره کرد وگفت شهدا بالاترین افتخار ایرانیان هستند . و ما هرچه داریم نتیجه فداکاری شهداست و آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس یکی از راههای مقابله با نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام حسینی نسب به هفته احسان و نیکو کاری اشاره کرد و از خدمات کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان تشکر کرد و از مردم خواست در آستانه عید با کمک به محرومان و نیاز مندان شادی های خود را با آنها تقسیم کنند .

امام جمعه دندی با اشاره به ایام فاطمیه مردم را با الگو گرفتن از حجاب فاطمی ازدواج و مهریه فاطمی و ولایت پذیری فاطمی دعوت کرد .


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 14
زمان : ساعت 2:34 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380157
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 107
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا