سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تودیع معارفه فرماندهی انتظامی انگوران (شهر دندی)
| نظر بدهید

امام جمعه دندی:تامین امنیت و برقراری نظم از مهمترین وظائف نیروی انتظامی است.

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پاسگاه دندی با حضور مسئولین و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تسلت ایام فاطمیه سلام الله علیها گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی کامل برای همه خصوصا نیروهای نظامی و انتظامی در ولایت مداری و ولایت پذیری است.

امام جمعه دندی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات نیروی انتظامی گفت: تامین امنیت و برقراری نظم از مهمترین وظائف نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه همه فعالیتهای فردی و اجتماعی منوط به وجود امنیت و آرامش است، گفت: امنیت آن قدر اهمیت دارد که وقتی که حضرت ابراهیم علیه السلام  کعبه را ساخت از خداوند خواست که آن سرزمین را با امن قرار دهد. وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِیمُ رَبِّ اجْعَلْ هَذَا بَلَدًا آمِنًا.

امام جمعه دندی با اشاره به روایتی گفت: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگی است که انسان تا زمانی که غرق در این نعمهاست قدر آن را نمی داند و الان قدر امنیت را کشورهای ناامن همسایه های ایران می دانند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امنیت و آرامش ایران اسلامی از نعمت های الهی است، گفت: به برکت ولایت فقیه و رهبری های مقام معظم رهبری که افتخار نیروی های نظامی این است که فرمانده شان رهبرمعظم انقلاب است، الحمدلله ایران اسلامی همچون گلستان حضرت ابراهیم در آرامش و امنیت به سر می برد.

امام جمعه دندی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی نیروی انتظامی شهرستان گفت: در لحظه تحویل سال،  اکثر مردم در کنار خانواده های خود هستند اما پلیس و نیروهای نظامی درخیابان و جاده ها به خدمت مشغول هستند.

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات سروان بیاتی فرمانده سابق پاسگاه دندی برای سروان سعیدزاده فرمانده جدید پاسگاه دندی  آرزوی موفقیت کرد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 اسفند 19
زمان : ساعت 1:38 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380088
بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 169
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا