سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی 94/12/7
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: خریدن آراء مردم به هر طریق شرعا اشکال دارد و کسانی که از این طریق کسب آراء کنند، مشروعیت آنها زیر سوال است.

حجت الاسلام حسینی نسب: کاندیداها و طرفداران آنها باید ضمن تمکین به قانون، از هر کاری که باعث اختلاف و تفرقه می شود پرهیز کنند و به انتخاب مردم احترام بگذارند.

خطیب جمعه دندی: امروز پایان رقابتها و فردا  آغاز مهربانی ها و رفاقت هاست.

 حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به بیانات رهبرانقلاب اسلامی گفت: دشمن به نیروهای انقلابی و حزب اللهی می گوید تندرو و متاسفانه برخی نیز در داخل ادبیات آنها را تکرار می کنند و این یعنی نفوذ دشمن.

امام جمعه دندی با انتقاد از دو قطبی مجلس دولتی و ضد دولتی گفت: مجلس آینده باید مجلسی ضد آمریکا باشد و مرعوب دشمن نشود.

خطیب جمعه دندی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه پیروز واقعی انتخابات ملت همیشه سربلند ایران اسلامی است، گفت: : امروز انتخابات تمام می شود لذا هم کاندیداها و هم طرفداران آنها باید ضمن تمکین به قانون، از هر کاری که باعث اختلاف و تفرقه می شود پرهیز کنند و به انتخاب مردم احترام بگذارند.

حجت الاسلام حسینی نسب با تشکر از کاندیداها که با حضور خود باعث شور و نشاط انتخابات شدند، گفت: امروز پایان رقابتها و روز شنبه روز مهربانی و دوستی هاست.

امام جمعه دندی با بیان اینکه برای رأی دادن باید بین خود و خدا حجت شرعی داشته باشید، گفت: خریدن آراء مردم با دادن قسم وپول و ناهار و شام شرعا اشکال دارد و تصرف در پول و شام اگر در مقابل رای نباشد مانعی ندارد. ولی اگر در مقابل رای بوده نباید می گرفت یا می خورد و باید برگرداند اما در هر حال رأی دادن به همان شخص واجب نیست و کسانی که از این طرق کسب آراء کنند، مشروعیت آنها زیر سوال است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه کاندیداهای مورد حمایت انگلیس باید از دشمن برائت بجویند گفت: ملت انقلابی همیشه برعکس دشمن عمل کرده این بار نیز هم به حضرت آیات جنتی، یزدی و مصباح یزدی رای خواهند داد و هم به افراد مورد حمایت آنها.

خطیب جمعه دندی به روز تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از حقوق فرزند این است که والدین باید او را خوب تربیت کنند و همانطور که به امور مادی فرزند مقیدهستند به معنویات و تربیت فرزندان نیز اهمیت دهند.

حجت الاسلام حسینی نسب به نهم اسفند، روز ملى حمایت از حقوق مصرف‏ کنندگان اشاره کرد و گفت: باید در تولیدات داخلی دقت شود تا محصول بی عیب تحویل مردم داده شود. در اینصورت هم باعث جلب مردم به تولید داخلی می شود و هم به اقتصاد مقاومتی کمک می کند که هر دو مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 7
زمان : ساعت 1:56 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380222
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 107
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا