سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قرائت دعای عرفه
| نظر بدهید

مراسم پرفیض دعای عرفه با حضور حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در مسجد جامع این شهر همراه با مردم ولایتمدار برگزار گردید.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 مرداد 22
زمان : ساعت 9:27 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/5/18
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی اطهر: احداث ستاره خلیج فارس بدون اتکا به کمک‌های خارجی یک شاهکار مهندسی است.


حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با تسلیت 7 ذی‌الحجه سالروز شهادت امام باقر(ع) اظهار کرد: امام باقر(ع) هرگز تسلیم طاغوت های عصر خویش نشد و با آنها سازش نکرد و بلکه گاهی با صراحت و گاهی با تاکتیک‌های گوناگون بر ضد آنها رفتار می‌کرد. 

امام جمعه دندی به نهم ذی‌الحجه روز عرفه و روز زیارت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: در روایات است که خداوند در این روز به زوار امام حسین (ع) نظر می‌کند و بعد به زوار با معرفت خویش در عرفات نظر می‌کند و فرموده‌اند در روز عرفه استغفار کنید و طلب مغفرت از خداوند داشته باشید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج تحریم‌ها به دست آوردهای بزرگی دست یافته است، افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء با بهره‌برداری از پالایشگاه و فرآورده‌های نفتی کمک بزرگی در راستای تولید بنزین که علاوه بر خودکفایی این محصول را صادر هم می‌کنیم.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 مرداد 19
زمان : ساعت 10:41 صبح
سخنران پیش از خطبه ها :
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (65)، سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

جناب سرگرد نوروزی فرماندهی ستاد نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دندی بود که عملکرد نیروی انتطامی را شرح داده و به مبارزه با بی حجابی و برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 مرداد 19
زمان : ساعت 10:15 صبح
بمناسبت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) انجام شد :
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

بمناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) جمعی از نمازگزاران نمازجمعه شهر دندی با حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی، پیش از خطبه ها به عزاداری پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 مرداد 19
زمان : ساعت 10:4 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/5/11
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی اطهر: گفتمان مقاومت تنها راه رسیدن به قله پیروزی و موفقیت است

 
حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با اشاره به قرار گرفتن در روز شهادت امام جواد (ع) به عنوان جوان‌ترین امام شیعه اظهار کرد: امام جواد (ع) مظهر مبارزه با باطل بود و همه تلاشش برای حکومت ا... بود.

امام جمعه دندی خطاب به کسانیکه می‌گویند که گریه کردن افسردگی می‌آورد، تصریح کرد: بدانند ما دو نوع سلاح داریم یک سلاح نظامی و ادوات جنگی که وقتی در مقابل دشمن بیرونی قرار بگیریم استفاده می‌کنیم و دیگر سلاحی که داریم گریه است که از آن به عنوان سلاح هم برای سرکوب دشمن بیرونی و هم دشمن درون استفاده می‌شود.

وی افزود: گریه افسردگی نمی‌آورد بلکه انسان را سبک می‌کند آنی که افسردگی می‌آورد خیانت است، فشار اقتصادی است، نرسیدن به وضع جامعه و بیکاری است.

خورشیدی‌اطهر با اشاره به در پیش بودن اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که روز ازدواج نام گرفته است، گفت: این پیوند آسمانی شجره طیبه امامت و ولایت را پایه‌گذاری کرد و دوستداران اهل بیت (ع) باید ازاین خانواده اصیل اسلامی الگو بگیرند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 مرداد 12
زمان : ساعت 9:53 صبح
مراسم شهادت امام جواد (ع)
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

بمناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) نمازگزاران نماز جمعه شهر دندی، پیش از خطبه ها با مداحی کربلایی حسین آقایی به عزاداری پرداختند.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 مرداد 12
زمان : ساعت 9:3 صبح
بمناسبت 5 مرداد انجام شد
برچسب ها: ستاد نماز جمعه بخش انگوران (10)، | نظر بدهید

اردوی یک روزه  اعضای فعال ستاد نماز جمعه شهر دندی با حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر بنماسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه رسمی کشور بعد از انقلاب اسلامی در طبیعت منطقه انگوران انجام گرفت.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر در این اردو ضمن همراهی اعضای ستاد نماز جمعه، با برپایی نماز اول وقت و سخنرانی بین الصلاتین به اهمیت حضور همیشه در صحنه مردم به ویزه در نماز های عبادی سیاسی جمعه تاکید کرد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 مرداد 6
زمان : ساعت 1:41 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/5/4
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی اطهر: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خدمت قدرت‌های بزرگ قرار گرفته است

حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی اظهار کرد: ذی‌القعده از جمله‌ ماه‌های با فضیلت الهی و مورد توجه عارفان و سالکان بوده و نخستین ماه‌ حرام است.

خطیب جمعه دندی به روز دحوالارض اشاره کرد و گفت: دحوالارض روزی است که خداوند متعال، زمین را گسترش داده و برای زندگی انسان‌ها و پرورش گیاهان و حیوانات آماده کرده است.

وی به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله طالقانی همچون ابوذر زمان، زبان گویایی برای بازگویی حقایق و رسوا کردن دشمنان انقلاب داشت نماز جمعه مظهر کاملی از وحدت توحیدی امت مسلمان و در عین حال آگاهی و افشا کردن دسیسه‌های دشمنان و مطلع کردن همه مسلمانان به وظایف دینی و اسلامی است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 مرداد 5
زمان : ساعت 8:15 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

مهندس شعبانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی کالسیمین سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه بود که وضعیت آموزش عالی و دانشگاه ها قبل و بعد از انقلاب و گزارش آخرین برنامه ها و عملکرد دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین را تشریح کرد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 مرداد 5
زمان : ساعت 8:4 صبح
غبار روبی مزار شهدا
برچسب ها: شهدا،جانبازان و ایثارگران (23)، | نظر بدهید

حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی به همراه ولی بیگلو بخشدار بخش انگوران و دیگر روسای ادارات بخش با حضور در مزار شهدای شهر دندی ضمن تجدید میثاق با شهدای هشت سال  جنگ تحمیلی ، مزار شهدای شریف را غبار روبی کردند.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 98 مرداد 4
زمان : ساعت 9:37 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379445
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا