سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/4/2
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب : انهدام مقر فرماندهی داعش توسط موشک‌های ایرانی از فاصله 650 کیلومتری و افتخارآفرینی سپاه پاسداران خبر اول دنیا شده است. 

امام جمعه دندی: قدرت نظامی سپاه نشان داد که تحریم‌های موشکی آمریکا بی‌اثر بوده و پیام دیگر این حمله برای کسانی بود که به  بهانه نوشتن شعار در موشک‌ها سپاه را تخریب می‌کردند، ولی نشان دادند، سایه جنگ را رزمندگان دفع می کنند.

سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: ایستادگی در برابر دشمن یکی از مصادیق تقوا است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که با دست خالی در مقابل تروریسم جهانی ایستاده‌اند و مسلمانان جهان با شرکت در راهپیمایی هم از قبله اول مسلمانان دفاع کرده و هم برای چندمین بار نشان دادند که در مقابل ظالم خواهند ایستاد.

امام جمعه دندی با تبریک حماسه آفرینی رزمندگان اسلام به ویژه سپاه دلاور و قهرمان و حمله به مواضع تروریست‌های تکفیری، تصریح کرد: انهدام مقر فرماندهی داعش توسط موشک‌های ایرانی از فاصله 650 کیلومتری و افتخارآفرینی سپاه پاسداران خبر اول دنیا شده است.

حسینی‌نسب با اشاره به اصابت همه موشک‌ها به هدف بدون خروج از کنترل گفت: جمهوری اسلامی از توانایی نظامی بالایی برخوردار است و این حمله نشان داد، جواب ترقه بازی، موشک است.

وی با اشاره به اینکه قدرت نظامی سپاه نشان داد که تحریم‌های موشکی آمریکا بی‌اثر بوده، ادامه داد: پیام دیگر این حمله برای کسانی بود که به  بهانه نوشتن شعار در موشک‌ها سپاه را تخریب می‌کردند، ولی نشان دادند، سایه جنگ را رزمندگان دفع می کنند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه 170 تروریست در این حمله به هلاکت رسیدند، گفت: دشمنان نظام اسلامی، داعش و صهیونیست و اربابانشان بدانند اگر خطای دیگری مرتکب شوند، سیلی محکم‌تری خواهند خورد.

حسینی‌نسب با انتقاد از طرح مسائلی مبهم در مساله امامت، افزود: اولا طرح چنین مسائلی در شرایط کنونی که هم حادثه تروریستی تهران را پشت سر گذاشتیم و هم آمریکا در حال اعمال تحریم‌های جدید و گسترده‌ای است، با هیچ عقل و تدبیری سازگار نیست، ثانیا از این مهمتر، این سخنان با مسلّمات دینی و آیات قرآن ناسازگار است.

وی با بیان اینکه آیه تبلیغ روشن‌ترین و صریح‌ترین دلیل بر انتصابی بودن امام معصوم(ع) از طرف خداست، گفت: عدم اقبال مردم هیچ تاثیری در مشروعیت و انتصابی بودن امام ندارد، چنانچه که اقبال مردم دلیل بر انتخابی بودن امام از سوی مردم نیست.

امام جمعه دندی با اشاره به حادثه ترور به جان مقام معظم رهبری در 6 تیر سال 60 و حادثه شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیر سال 60 توسط منافقین گفت: به پیشنهاد مقام معظم رهبری 6 تا 12 تیرماه هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و بهترین فرصت برای افشای چهره واقعی آمریکا است .

حسینی‌نسب با تبریک هفته قوه قضائیه و تجلیل از خدمات این قوه و گرامیداشت یاد شهید آیت الله بهشتی، ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی است و شرط تحقق آن، فساد ستیزی است و لذا قوه قضائیه باید پرچمدار مبارزه با فساد و مفسدان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشد و با کسانی که خانواده و جامعه را به فساد می کشانند، به ویژه خرید و فروش و پخش کنندگان مواد مخدر مقابله و برخورد شود.

وی با انتقاد از کسانی که در پازل دشمن بازی می کنند، گفت: عده‌ای  با بازی در پازل دشمن یک روز جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند و یک روز هم با تحریف تاریخ انقلاب، کودتای 28 مرداد سال 32 را که آمریکا اعتراف کرده در آن دست داشته به آیت‌الله کاشانی نسبت می‌دهند که جای تاسف است و  این همان است که آقا دستور آتش به اختیار را صادر می فرمایند، یعنی جوانان انقلابی وقتی می بینند ارزش‌ها کم رنگ یا جابه جا می شود، باید وارد میدان شد.

حسینی‌نسب با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، افزود: نماز عید سعید فطر به صورت متمرکز و یکپارچه ساعت 7:30 صبح در میدان انقلاب شهر دندی اقامه خواهد شد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 تیر 2
زمان : ساعت 4:7 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381188
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا