سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه مربیان صالحین
| نظر بدهید

جلسه با مربیان و سرگروه های صالحین حوزه های شهید چمران دندی و شهیده فرهانیان دندی با حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه شهردندی و جناب سرگرد ملکی فرمانده محترم سپاه ناحیه ماهنشان و جناب سروان زارعی برگزارشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 بهمن 13
زمان : ساعت 9:11 صبح
مشروح خطبه های نماز جمعه 97/11/12
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: نسل اول انقلاب در شکل گیری انقلاب اسلامی  تحت رهبری امام(ره) موفق به انجام وظیفه اساسی خود شدند، نسل دوم انقلاب به پاسداری از نظام خصوصا در عرصه جهاد و شهادت مبادرت ورزیدند .نسل سوم و چهارم انقلاب نسل های هستند که در دوره جمهوری اسلامی تربیت و رشد یافته اند در واقع اولین ثمرات و سرمایه انقلاب هستند.

 امام جمعه شهر دندی و بخش انگوران  امروز در خطبه های نماز جمعه باگرامیداشت 12 بهمن پیروزی اراده ملت و رهبری بر طاغوتیان، گفت:در پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران سه رکن اساسی ،دین، مردم، رهبری نقش ایفا کردند.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر با تشریح نقش هریک از این سه رکن اظهارداشت: دین اسلام که کاملترین دین است توسط پیامبر(ص) تدیم شده و در طول تاریخ اسلام معاندین و طاغوت، ظالمین می خواستند به کلی  اسلام به فراموشی سپرده شود در این راه انسانهای شریف و اولیاء الله و شیفتگان اهل بیت(ع) را به شهادت رسیدندچرا که مردم در طول تاریخ تشنه معارف بودند .

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 بهمن 13
زمان : ساعت 9:8 صبح
سخنران پیش از خطبه ها 97/11/12
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر مهندس محمدی بخشدار محترم بخش انگوران سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که دستاورد های انقلاب در چهل سال گذشته را تشریح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 بهمن 13
زمان : ساعت 8:57 صبح
جلسه ستاد دهه فجر
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

جلسه ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران، نوری فرماندار و دیگر مسئولین، برگزار گردید.

   




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 بهمن 9
زمان : ساعت 8:53 صبح
جلسه برنامه ریزی ایام فاطمیه (س)
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

جلسه هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه(س) به ریاست حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه و خیرین بخش انگوران در دفتر امام جمعه شهر دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 بهمن 9
زمان : ساعت 8:37 صبح
دیدار
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با حجت الاسلام ملکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشنان دیدار کرد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 97 بهمن 8
زمان : ساعت 8:30 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/11/5
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر: دشمنان در هر فرصتی در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی به روزهای مختلف ایام‌الله مبارک دهه فجر اشاره کردو اظهار داشت: در دهه فجر جا دارد دفتر خاطرات را در ذهن ورق بزنیم و به یاد آوریم در چه وضعی بودیم و امروز در چه جایگاهی قرار گرفته‌ایم.

امام جمعه دندی با بیان اینکه قبل از انقلاب فرهنگ اسلامی کمرنگ بود و در این مملکت رسول(ص) و امام زمان(عج) مراکز فساد بیشتر از مساجد بود، افزود: اما در دهه فجر ناگهان مژده سپید از راه رسید و اراده خدا بر پیروزی تعلق گرفت، فرهنگ عبودیت جلو آمد سیلاب ایمان، ایثار، شهامت، شجاعت، صفا و صمیمیت و فضیلت جاری شده و پایان این رسالت عظیم ملت ایران فقط مرگ بر استکبار است.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 97 بهمن 7
زمان : ساعت 11:6 صبح
جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی بخش انگوران با حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه، مهندس محمدی بخشدار و سایر مسئولین بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 97 بهمن 3
زمان : ساعت 7:30 عصر
جلسه روحانیون
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

روحانیون جلسه ای با حضور حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان و حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار کردند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 بهمن 2
زمان : ساعت 8:39 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379488
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا