سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/11/5
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر: دشمنان در هر فرصتی در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی به روزهای مختلف ایام‌الله مبارک دهه فجر اشاره کردو اظهار داشت: در دهه فجر جا دارد دفتر خاطرات را در ذهن ورق بزنیم و به یاد آوریم در چه وضعی بودیم و امروز در چه جایگاهی قرار گرفته‌ایم.

امام جمعه دندی با بیان اینکه قبل از انقلاب فرهنگ اسلامی کمرنگ بود و در این مملکت رسول(ص) و امام زمان(عج) مراکز فساد بیشتر از مساجد بود، افزود: اما در دهه فجر ناگهان مژده سپید از راه رسید و اراده خدا بر پیروزی تعلق گرفت، فرهنگ عبودیت جلو آمد سیلاب ایمان، ایثار، شهامت، شجاعت، صفا و صمیمیت و فضیلت جاری شده و پایان این رسالت عظیم ملت ایران فقط مرگ بر استکبار است.
وی با بیان اینکه بر خود لازم می‌دانم در این مدت از دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی یادی کنم، تصریح کرد: استقلال و حفظ تمامیت ارضی، ارتقاع جایگاه ایران در جهان، امید افزایی در جهان اسلام و رشد اسلام خواهی و بیداری اسلامی، رشد آزادی و تشویق جوانان به آزاد اندیشی، محرومیت زدایی، رشد گستردگی معنویت، توسعه عدالت اجتماعی، مبارزه با عوامل فساد، ایستادگی در برابر قدرت خواهان و سلطه طلبان و رشد علمی و صنعتی کشور و شتاب فناوری و هسته‌ای از دستاورهای انقلاب اسلامی است.
خورشیدی اطهر با بیان اینکه از اول انقلاب دشمنان شکست خورده تلاش می‌کردند این انقلاب را از پای در آورند، اظهار داشت: دشمنان تلاش داشتند از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب چه در صحنه نبرد بیرونی و جنگی و چه از درون و با اختلاف افکنی و فتنه‌انگیزی استفاده کنند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه در 8 سال جنگ تحمیلی دشمنان نتوانستند به خواسته خود برسند، افزود: دشمنان در فتنه 78 و 88 نیز ناکام ماندند و هر روز هم شیطنت می‌کنند و در صدد فتنه‌های دیگری هستند و ما باید هشیار باشیم و نگذاریم فتنه‌گران قد علم کنند و دست فتنه‌گران را کوتاه کنیم.
وی در ادامه با اشاره به حکایت این روزهای ترامپ و آمریکا گفت: اختلافات بین دمکرات‌ها و ترامپ در موضوعات مختلف به ویژه در ساخت دیوار مکزیک باعث شده است تا دولت ترامپ رکورد طولانی‌ترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا را داشته باشد.
خورشیدی اطهر با اشاره به اینکه طبق نظر سنجی موسسه گالوپ 16 درصد آمریکایی‌ها خواهان ترک دائمی کشورشان و زندگی در یک کشور دیگر هستند، تصریح کرد: قبلا هم در زمان جورج بوش پسر 11 درصد آمریکایی‌ها خواهان زندگی در کشور دیگر بودند.
امام جمعه دندی به نقض حقوق بشر توسط آمریکا از درون مرزهای خود گرفته تا هزاران کیلومتر دورتر از کشورشان از جنگ، قتل، ترور، غارت، کودتا، بوده و هست و داشتن زندانهای مخفی و آشکار در گوشه و کنار جهان که گوانتانامو یکی از معروف ترین آنها است، اشاره کرد و گفت: برخورد غیر انسانی با مهاجران، و جدا کردن کودکان از والدین و مرگ آنها بر اثر دوری از والدین، تیراندازی به سیاه پوستان در خیابانها و آزاد گذاشتن حمل سلاح غیر از اینها چندین نمونه وضعیت وخیم نقض حقوق بشر در آمریکا است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 97 بهمن 7
زمان : ساعت 11:6 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379555
بازدید امروز: 177
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا