سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: نهادهای نظارتی باید هرچه سری‌تر، نتیجه انتخاب شهردار را اعلام و چنانچه نتیجه اعلام شده شورای اسلامی شهر موظف است طبق مقررات و پایبندی به قانون مردم را از نتیجه مطلع کنند و در غیر این صورت مدیون شهر و مردم هستند.

امام جمعه دندی: تعلل در اعلام نتایج جذب نیروی شرکت کالسیمین، برخی بی‌برنامگی و ناهماهنگی‌ها را باعث دلسردی جوانان دانست و ادامه داد: نتیجه آزمون هرچه سریع‌تر اعلام و بر اساس قوانین افراد واجد شرایط جذب شود.     

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و عمل صالح، اظهار کرد: توصیه به تقوا، سفارش ائمه معصومین(ع    ) بوده و امام حسن عسکری(ع) نیز می‌فرماید، از خدا بترسید و مایه زینت ما باشید و باعث بد نامی و شرمندگی ما نباشید .

 

وی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، فعالیت مخفیانه امام یازدهم در امور رسیدگی به شیعیان را از مظلومیت این امام همام دانست و با اشاره به آغاز امامت حضرت امام زمان(عج)، گفت: تاکنون یک هزار 184 سال از عمر با برکت و یک 179 سال از ولایت و امامت حضرت امام عصر(عج) می گذرد و جهان در انتظار عدالت علوی حضرت مهدی موعود(عج) است.

امام جمعه دندی با اشاره به آیات قرآن، حکومت بر بندگان خدا توسط بندگان صالح و حکومت مستضعفان را وعده الهی دانست و ادامه داد: تشکیل نظام اسلامی مقدمه حکومت جهانی حضرت امام زمان(عج) است.

حسینی‌نسب با تبریک هفته بسیج، تشکیل بسیج 20 میلیونی را در جهت مقابله با مستکبران و نفی هر گونه سلطه گری و سلطه پذیری اعلام کرد و گفت: با همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها، تفکر بسیجی نظام اسلامی را استوار و محکم نگه داشته است.

وی با تاکید بر حفظ روحیه بسیجی و با درخواست از بسیجیان بخش انگوران و شهر دندی مبنی بر بی‌تفاوت نبودن در مسائل مهم و کلیدی منطقه، افزود: بسیج امید دوستان و خار چشم دشمنان است.

خطیب جمعه شهر دندی نابودی داعش و پایان خلافت آنها را، ثمره ایستادگی، سازش ناپذیری، روحیه جهادی و تفکر بسیجی و انقلابی دانست و گفت: هدایت‌های مقام معظم رهبری و مرجعیت نقش اساسی در نابودی داعش داشت.

حسینی‌نسب با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در برابر گروه تکفیری و جنایتکار داعش، تاکید کرد: این پیروزی را باید به محضر مقام معظم رهبری، مرجعیت شیعه، گروه‌های مقاومت و خانواده شهدای مدافع حرم از کشورهای مختلف، ملت، دولت، ارتش و نیروهای عراقی و سوری خصوصا سپاه مقتدر تبریک گفت.

امام جمعه دندی به بررسی جنایات داعش پرداخت و با بیان اینکه داعش مردم را در حالی که زنده بودند، می‌سوزاند و یا پوست آنها را می‌کَند و مساجد و اماکن مقدسه را از بین می‌برد و قبور را تخریب می کرد، ادامه داد: 600 هزار کشته، 6 میلیون آواره و حدود 500 میلیارد دلار خسارات از جنایات این گروه وحشی است.

حسینی‌نسب هدف داعش را تشکیل خلافت اسلامی و ریشه کنی مذهب تشیع عنوان و با بیان اینکه با متلاشی شدن این گروه خدمت بزرگی به جهان اسلام شد، گفت: نابودی داعش، پیروزی ایران اسلامی در برابر مثلث شوم، عبری، عربی و غربی است.

وی با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نام سردار سلیمانی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، آنها برای ایجاد داعش سرمایه گزاری کرده‌اند و لذا آرام نخواهند نشست و سعی خواهند کرد آن را در بخش دیگر دوباره زنده کنند، فلذا باید با حفظ وحدت در برابر توطئه جدید آنها هوشیار بود.

امام جمعه دندی با تقدیر از کمک‌های مردم بخش انگوران و شهر دندی به زلزله‌زدگان کرمانشاه و با اشاره به مشکلات و نیازهای آنها، گفت: با همه کمک‌های دولتی و مردمی، مردم داغ دیده چشم انتظار کمک‌های مردم هستند و مقام معظم رهبری هم فرمود، من به این حد قانع نیستم.

حسینی‌نسب تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، هفت واحد مسکونی نیازمندان زلزله‌زده تحت پوشش کمیته امداد را، کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش انگوران احداث خواهد کرد و این نیز در صورت کمک‌های مردم و خیّران تحقق خواهد یافت.

وی با انتقاد مجدد از تعلل در اعلام نتایج جذب نیروی شرکت کالسیمین، برخی بی‌برنامگی و ناهماهنگی‌ها را باعث دلسردی جوانان دانست و ادامه داد: نتیجه آزمون هرچه سریع‌تر اعلام و بر اساس قوانین افراد واجد شرایط جذب شود.

امام جمعه دندی از عدم انتخاب شهردار در شهر دندی نیز با گذشت بیش از سه ماه از آغاز فعالیت شورای اسلامی دوره جدید انتقاد کرد و گفت: نهادهای نظارتی باید هرچه سری‌تر، نتیجه انتخاب شهردار را اعلام و چنانچه نتیجه اعلام شده شورای اسلامی شهر موظف است طبق مقررات و پایبندی به قانون مردم را از نتیجه مطلع کنند و در غیر این صورت مدیون شهر و مردم هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آذر 4
زمان : ساعت 8:31 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381286
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا