خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/7/26
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با اشاره به دستاوردهای کشور در روزهای اخیر گفت: امروز تحلیل گران، به قدرت منطقه‌ای و اشرافیت اطلاعاتی ایران اعتراف می‌کنن.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی اظهار کرد: از فرزندان جوان و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه که با ابتکار و اقدام هوشمندانه در دستگیری سر شبکه سایت و کانال آمد نیوز روح ا... زم تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این عملیات غرور آفرین را به ملت و رهبر عزیز تبریک عرض می‌کنم از سربازان انقلاب و جوان کشور  می‌خواهیم با قدرت و توکل پیش روند و خائنان به وطن را به مردم معرفی کنند و با کمک قوه قضائیه مزدوران استکبار را به سزای اعمالشان برسانند.

خطیب نماز جمعه دندی با تاکید بر اینکه عناصر فاسد در نظام اسلامی جایی ندارند، تصریح کرد: هنجارشکنان و  قانون شکنان با اعمال خود، حریم و حرمت ملت را درهم می‌شکنند.

وی با اشاره به اینکه روح الله زم در خارج از کشور علیه نظام و انقلاب توطئه و در آن طرف مرزها در شبکه آمدنیوز خبرهای نادرست پخش می‌کرد، ادامه داد: این مزدور امروز در چنگ قدرتمند نظام قرار گرفت و امروز تحلیل‌گران، به قدرت منطقه‌ای کشور و اشرافیت اطلاعاتی ایران اعتراف می‌کنند.

خورشیدی اطهر افزود: وقتی پهپاد آمریکا سرنگون شد، وقتی کشورهای عربی در خواب بودند، وقتی عربستان در تدارک حمله به یمن و سوریه و لیبی قرار داشت، ایران در حال توسعه تسلیحات پیشرفته بود این قدرت نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن بیستم صفر و اربعین سرور و سالار شهیدان گفت: امسال پیاده روی اربعین با توجه به شرایط بین‌المللی رنگ و بوی ویژه‌ای به خود گرفته که بازتاب جهانی داشته و بیانگر انسجام و اتحاد جهان اسلام در برابر جریان نفاق و تفرقه است.

امام جمعه دندی اضافه کرد: این راهپیمایی بی‌نظیر پیام مهمی دارد مبنی بر اینکه اگر خطری دنیای اسلام و خصوصا تشیع را تهدید کند این جمعیت آمادگی دارد در صحنه حضور یابد، بنابراین دشمنان و استکبار بداند حرکت عظیم زائران در اربعین ادامه راه امام حسین (ع) است همانگونه که امام حسین (ع) در مقابل ظلم و ستم و طاغوت ایستاد امروز هم شیعیان و زائران در برابر استکبار و داعش ایستاده و این حضور نمایانگر مقاومت و بیداری اسلام است .

وی ابراز کرد: درس دیگر این حرکت معرفی فرهنگ عاشورا به جهان به عنوان نسخه شفابخش در برابر انحراف‌های بشری است که امروز تفکر جهانی شده و به حرکتی فرادینی، فراقومی و فرانژادی تبدیل شده که دعوت همه جهانیان به زیست توحیدی با الگوگیری از مرام سیدالشهدا است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 مهر 27
زمان : ساعت 10:1 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379612
بازدید امروز: 234
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا