سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی 95/5/1
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: نمازجمعه نیروگاه روحی، تربیت گاه دینی، زیارتگاه دوستان، میعادگاه منتظران و محل بصیرت افزایی ودشمن شناسی است.

حجت الاسلام حسینی نسب: گزارش یکجانبه دبیرکل سازمان ملل از برجام جدول عهدشکنی های آمریکا را تکمیل کرد و روشن است که بان کی مون دیکته های آمریکا را گزارش داد.

  امام جمعه دندی: با توجه به تردد خودروهای سنگین هلال احمر، اورژانس درشهر دندی دایر شود.

حجت الاسلام حسینی نسب:با توجه به اشتغال حدود  2000 نفر کارگر در شرکتهای تابعه، جهت آسایش کارگران،  نمایندگی اداره کار و رفاه اجتماعی در شهر دندی دایر شود.

همزمان با اولین جمعه مردادماه که بعنوان روز " نمازجمعه" نامگذاری شده، نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان متدین و انقلابی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به آغاز هفته نماز جمعه و تبریک روز نماز جمعه به تشریح اهمیت و فضلیت نماز جمعه پرداخت و گفت: با توجه به آیه مربوط به نماز جمعه این اجتماع اولا برای یاد خداست و ثانیا از هر اجتماع مادی و دنیوی ارزشمندتر است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مرداد 1
زمان : ساعت 4:19 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام نقوی مسئول زکات شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه دندی بود که در مورد اهمیت پرداخت زکات و نحوه و محل مصرف زکات مطالبی را بیان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مرداد 1
زمان : ساعت 4:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378852
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا