سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی 95/5/1
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: نمازجمعه نیروگاه روحی، تربیت گاه دینی، زیارتگاه دوستان، میعادگاه منتظران و محل بصیرت افزایی ودشمن شناسی است.

حجت الاسلام حسینی نسب: گزارش یکجانبه دبیرکل سازمان ملل از برجام جدول عهدشکنی های آمریکا را تکمیل کرد و روشن است که بان کی مون دیکته های آمریکا را گزارش داد.

  امام جمعه دندی: با توجه به تردد خودروهای سنگین هلال احمر، اورژانس درشهر دندی دایر شود.

حجت الاسلام حسینی نسب:با توجه به اشتغال حدود  2000 نفر کارگر در شرکتهای تابعه، جهت آسایش کارگران،  نمایندگی اداره کار و رفاه اجتماعی در شهر دندی دایر شود.

همزمان با اولین جمعه مردادماه که بعنوان روز " نمازجمعه" نامگذاری شده، نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان متدین و انقلابی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به آغاز هفته نماز جمعه و تبریک روز نماز جمعه به تشریح اهمیت و فضلیت نماز جمعه پرداخت و گفت: با توجه به آیه مربوط به نماز جمعه این اجتماع اولا برای یاد خداست و ثانیا از هر اجتماع مادی و دنیوی ارزشمندتر است.

 حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روایاتی در فضیلت نماز جمعه گفت: نمازجمعه نیروگاه روحی، تربیت گاه دینی، مانور سیاسی، زیارتگاه دوستان، میعادگاه منتظران و محل بصیرت افزایی ودشمن شناسی است.

 امام جمعه دندی گفت: وظیفه امام جمعه موعظه، بیان مصالح دنیوی و اخروی، بیان مشکلات مردم و منطقه و آگاه کردن مردم از توطئه دشمنان و وظیفه مردم حضورپرشور در نماز جمعه بعنوان پشتوانه قوی برای مطالباتشان است.

خطیب جمعه دندی با انتقاد از گزارش مغرضانه و یکجانبه دبیرکل سازمان ملل در مورد اجرای شش ماهه برجام گفت: این گزارش جدول عهدشکنی های آمریکا را تکمیل کرد و روشن است که بان کی مون دیکته های آمریکا را خواند. 

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه این گزارش هیچ ارزشی ندارد از واکنش به موقع و انقلابی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

 امام جمعه دندی با اشاره به کودتای ناموفق درترکیه گفت: این کودتا هم پیامد داخلی و هم پیامد منطقه ای برای دولت ترکیه داشت و در داخل ترکیه کمترین پیام جرأت پیدا کردن مخالفان اردوغان است و در منطقه نیز نشان داد کشوری که بیهوده در سوریه هزینه می کند خود نیز در تأمین امنیت کشورش با چالش روبروست.

خطیب جمعه دندی با اشاره به حوادث متوالی تروریستی در فرانسه گفت: اروپا محصول خود را برداشت می کند و حامیان داعش خود گرفتار تروریسم شده اند. 

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به کشتار مسلمانان در منطقه مورد مناقشه و مورد اختلاف کشمیر توسط دولت هند گفت: ثمره این اختلاف و درگیری کشته شدن مسلمانان بی گناه است و دولت هند باید از سرکوب شیعیان دست بردارد.

 امام جمعه دندی با اشاره به روز کارآفرینی گفت: وظیفه دولت ایجاد کار و کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان و وظیفه مردم همت به کارهای دسته جمعی و زودبازده است که به اقتصاد مقاومتی نیز کمک می کند.

خطیب جمعه دندی با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد گفت: این عملیات باعث افتخار رزمندگان و موجب شکست مفتضاحانه منافقین شد و ایران اسلامی در سال 67 متافقین را به زباله دان انداخت و آمریکا و عربستان بدانند با حمایت از این گروهک تروریستی آبروی خود را می برند. 

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به فتح اندلس بدست مسلمانان گفت: اندلس(اسپانیای فعلی) هشت قرن در اختیار مسلمانان بود ولی دشمن با تهاجم فرهنگی و آلوده کردن جوانان و گرفتن غیرت آنها؛ آن را از دست مسلمانان خارج کرد.

 امام جمعه دندی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای گفت: اداره ورزش و جوانان باید ورزش روزخانه ای اهمیت دهد و این ورزش را که مزین بنام خدا و مولا علی علیه السلام است در شهر دندی دایر کند.

خطیب جمعه دندی با اشاره به مشکلات شهر دندی گفت: با  وجود حدود 2000 کارگر در شرکتهای تابعه باید نمایندگی اداره کار در شهر دندی ایجاد شود. 

امام جمعه دندی همچنین با اشاره به تردد روزانه حدود 300 خودروی سنگین در محور دندی به زنجان ضمن تشکر از تسریع در تعریض جاده دندی و درخواست دقت در کیفیت آسفالت، خواستار استقرار اورژانس و هلال احمر در دندی شد. 

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به مناقصه عمومی برای احداث درمانگاه تیپ یک شهری در دندی، ابراز امیدواری کرد با احداث این درمانگاه یکی از آرزوهای مردم قدرشناس منطقه محقق شود.  

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مرداد 1
زمان : ساعت 4:19 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381186
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا