سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مراسم جشن میلاد کوثر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالروز تولد حضرت امام خمینی ره با حضور مردم مؤمن و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی و با مولودی سرایی مداحان اهلبیت علیهم السلام در شهردندی برگزار شد.

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 95 فروردین 11
زمان : ساعت 10:0 عصر
خطبه های نماز جمعه دندی 94/1/6
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر

امام جمعه موقت دندی: مسئولین باید نسبت به عملی شدن اقتصاد مقاومتی که تاکید چند ساله رهبر معظم انقلاب است اقدام نمایند.

در اولین جمعه سال جدید، نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم مؤمن و متدین این شهر و به امامت حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت دندی برگزار شد.

امام جمعه موقت دندی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه در فرهنگ پر بار ایران اسلامی، خجسته زاد روز بانوی گران قدر اسلام دختر حضرت محمد (ص) روز مادر و روز زن نام گرفته تا زنان و مادران ، این مرز و بوم درس ایمان ، فداکاری و مهربانی را بیاموزند  .

خطیب جمعه دندی گفت: نظام جمهوری اسلامی الگوی بی بدیل از حکومت بوده و امروز بسیاری از آزادی خواهان به دنبال تحقق آن هستند، حضرت امام (ره) بااین اقدام تاریخ بشریت را متحول کردند.

حجت الاسلام صبحی اظهار داشت مسئولین باید نسبت به عملی شدن اقتصاد مقاومتی که تاکید چند ساله رهبر معظم انقلاب است اقدام نمایند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 فروردین 6
زمان : ساعت 8:27 عصر
مصاحبه با شمیم ماهنشان
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: شعار سال باید نقشه راه کشور باشد و مسئولان مطابق آن برنامه ریزی کنند.

«حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب»در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان، عید نوروز و سال جدید شمسی را به همه عزیزان و هم استانی های عزیز به ویژه به مردم عزیز و ولایی بخش انگوران و شهر دندی تبریک گفت و اظهارکرد: امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر عجل الله فرجه الشریف و رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای سالی سرشار از برکت و معنویت داشته باشند.
وی افزود: چندین سال است که مقام معظم رهبری هر سال را به یک نامی مزین می فرمایند و امسال را نیز سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگداری فرمودند.
امام جمعه شهر دندی گفت: نکته مهم در نامگذاری ها این است که نباید به آنها در حد یک شعار نگاه شود و فقط با تبریک و نصب چند بنر در خیابانها و ادارات بسنده شود بلکه شعار سال باید نقشه راه کشور باشد و مسئولان مطابق آن برنامه ریزی کنند.
حجت الاسلام حسینی نسب اظهارکرد: امسال هم که به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، مسئولین باید نسبت به عملی شدن اقتصاد مقاومتی که درخواست و تاکید چندین ساله رهبرمعظم انقلاب است اقدام کنند و همانطور که رهبرمعظم انقلاب بارها تاکید فرموده و در پیام نوروزی نیز مجددا به آن اشاره کردند اقتصاد مقاومتی علاج مشکلات اقتصادی و پاسخ به مطالبات مردم است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی همانطور که از نامش پیداست به معنای مقاوم کردن اقتصاد و اتکاء به توان داخلی است، برای مقابله با هجوم و تحریم اقتصادی دشمن و همانطور که رهبرحکیم و فرزانه انقلاب فرمودند: با اقتصاد مقاومتی می‌توان به جنگ بیکاری و رکود رفت، گرانی را مهار کرد، در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرد و فرصتهای بسیاری برای کشور ایجاد و از آنها استفاده کرد.
امام جمعه شهر دندی گفت: اگر مسئولان دغدغه اشتغال، رونق اقتصادی، مبارزه با بیکاری و خروج از رکود اقتصادی را دارند، همه اینها ابتدا با توکل به خداوند متعال و باور به وعده نصرت الهی و ثانیا با عمل و اقدام به اقتصاد مقاومتی برطرف خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی نسب اظهارکرد: ذکر این نکته هم ضروری است که برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید اقدام عملی شود و این کار نیز با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید و دستور مقام عظمای ولایت بوده از حد شعار و بخشنامه به مرحله اقدام و عمل خواهد رسید انشاالله.
وی افزود: در پایان در سال جدید از خداوند متعال برای همه مسئولان صادق و خدوم نظام اسلامی و در رأس برای رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله طول عمر با برکت و برای ملت ایران عزت و سربلندی مسئلت می کنم.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 فروردین 1
زمان : ساعت 1:0 عصر
پیام تبریک امام جمعه دندی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

بسم الله الرحمن الرحیم.

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال

آغاز سال 1395 شمسی و «سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل»  را به همه هم استانی ها و همشهریان بویژه به مردم عزیز و انقلابی و ولایت مدار بخش انگوران و شهر دندی و مسئولان پرتلاش و خدوم تبریک عرض می کنم و امیدوار سالی سرشار از برکت و معنویت در ظلّ توجّهات حضرت امام عصر و مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه رهنمودهای نائب امام زمان علیه السلام حضرت امام خامنه ای مدظله العالی داشته باشند.

از خداوند متعال طول عمر با برکت برای مقام عظمای ولایت و سربلندی و سرافرازی در همه زمینه های معنوی، فرهنگی و اقتصادی  برای شما مردم قدرشناس در سال اقتصادمقاومتی مسئلت می نمایم.

والسلام علیکم و رحمةالله

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    سیدعمران حسینی نسب

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 فروردین 1
زمان : ساعت 12:10 عصر
مراسم لحظه تحویل سال
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم لحظه تحویل سال با حضور مردم مومن و حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با قرائت قرآن و دعای توسل برگزار شد و در پایان مراسم نیز حاضران در مزار شهدای شهر دندی حضور یافتند.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 فروردین 1
زمان : ساعت 12:6 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378569
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا