سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مصاحبه با شمیم ماهنشان
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: شعار سال باید نقشه راه کشور باشد و مسئولان مطابق آن برنامه ریزی کنند.

«حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب»در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان، عید نوروز و سال جدید شمسی را به همه عزیزان و هم استانی های عزیز به ویژه به مردم عزیز و ولایی بخش انگوران و شهر دندی تبریک گفت و اظهارکرد: امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر عجل الله فرجه الشریف و رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای سالی سرشار از برکت و معنویت داشته باشند.
وی افزود: چندین سال است که مقام معظم رهبری هر سال را به یک نامی مزین می فرمایند و امسال را نیز سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگداری فرمودند.
امام جمعه شهر دندی گفت: نکته مهم در نامگذاری ها این است که نباید به آنها در حد یک شعار نگاه شود و فقط با تبریک و نصب چند بنر در خیابانها و ادارات بسنده شود بلکه شعار سال باید نقشه راه کشور باشد و مسئولان مطابق آن برنامه ریزی کنند.
حجت الاسلام حسینی نسب اظهارکرد: امسال هم که به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، مسئولین باید نسبت به عملی شدن اقتصاد مقاومتی که درخواست و تاکید چندین ساله رهبرمعظم انقلاب است اقدام کنند و همانطور که رهبرمعظم انقلاب بارها تاکید فرموده و در پیام نوروزی نیز مجددا به آن اشاره کردند اقتصاد مقاومتی علاج مشکلات اقتصادی و پاسخ به مطالبات مردم است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی همانطور که از نامش پیداست به معنای مقاوم کردن اقتصاد و اتکاء به توان داخلی است، برای مقابله با هجوم و تحریم اقتصادی دشمن و همانطور که رهبرحکیم و فرزانه انقلاب فرمودند: با اقتصاد مقاومتی می‌توان به جنگ بیکاری و رکود رفت، گرانی را مهار کرد، در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرد و فرصتهای بسیاری برای کشور ایجاد و از آنها استفاده کرد.
امام جمعه شهر دندی گفت: اگر مسئولان دغدغه اشتغال، رونق اقتصادی، مبارزه با بیکاری و خروج از رکود اقتصادی را دارند، همه اینها ابتدا با توکل به خداوند متعال و باور به وعده نصرت الهی و ثانیا با عمل و اقدام به اقتصاد مقاومتی برطرف خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی نسب اظهارکرد: ذکر این نکته هم ضروری است که برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید اقدام عملی شود و این کار نیز با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید و دستور مقام عظمای ولایت بوده از حد شعار و بخشنامه به مرحله اقدام و عمل خواهد رسید انشاالله.
وی افزود: در پایان در سال جدید از خداوند متعال برای همه مسئولان صادق و خدوم نظام اسلامی و در رأس برای رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله طول عمر با برکت و برای ملت ایران عزت و سربلندی مسئلت می کنم.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 فروردین 1
زمان : ساعت 1:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378372
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا