سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/10/7
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی : اقدامات قوه قضائیه زمینه ساز سلامت جامعه است /عده ای در فتنه با اردوکشی آسایش و امنیت کشور را نشانه گرفتند.

 حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان رزمایش پیامبر اعظم 12 در منطقه عملیاتی جزیره قشم اظهار داشت: این رزمایش از نظر تاکتیکی و سطح عملیاتی کاملا تهاجمی طراحی شده بود و نیروها و یگانهای ویژه کشورمان قابلیت‌های خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه این رزمایش به آمریکا نشان داد تا در محاسبات نظامی از توان نیروهای مسلح ایران دچار خطا نشوند، افزود: این رزمایش پیامی برای دشمنان پیام آمادگی و برای دوستان نظام و انقلاب حاوی صلح و دوستی بود.
وی با تقدیر از اقدامات قاطعانه قوه قضائیه در زمینه برخورد با مفسدان اقتصادی در ماه‌های اخیر گفت: این گونه اقدامات زمینه‌ساز سلامت جامعه است.
حجت‌الاسلام خورشیداطهر با بیان اینکه مفسد اقتصادی که پرونده قطوری از انواع کلاهبرداری و ارتشاء از چند بانک و صرافی و شرکت‌های مختلف داشتند، تصریح کرد: از دولت هم می‌خواهیم نظارت را افزایش دهد تا شاهد دست درازی به بیت‌المال نباشیم.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 دی 8
زمان : ساعت 9:52 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

سرگرد ملکی فرمانده محترم سپاه ناحیه ماهنشان به مناسبت 9 دی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 دی 8
زمان : ساعت 9:50 صبح
مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی(ره)
| نظر بدهید

 مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در مسجد جامع شهر دندی (مصلای نماز جمعه) قبل از خطبه های نماز جمعه با حضور حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه و اهالی منطقه انگوران و شهر دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 دی 8
زمان : ساعت 9:47 صبح
سخنرانی در هیئت ثارالله
برچسب ها: سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

 حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در برنامه هفتگی هیئت ثارالله( رهروان راه امام و شهدا ) شهر دندی با حضور در جمع جوانان ولایت مدار سخنرانی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 دی 8
زمان : ساعت 9:45 صبح
سخنرانی در هیئت مکتب الزهرا(س)
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

 حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با حضور در مراسم هفتگی عاشقان اهل بیت(ع) هیئت مکتب الزهرا(س) سخنرانی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 97 دی 5
زمان : ساعت 8:55 صبح
دیدار رئیس اداره ثبت احوال
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

به مناسبت روز ثبت احوال آقای طاهری رئیس محترم اداره ثبت احوال دندی و کارمند محترم آن اداره با حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 97 دی 5
زمان : ساعت 8:52 صبح
جلسه دوره ای ائمه جمعه استان
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

جلسه ماهانه ائمه جمعه استان با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دفتر امام جمعه شهرستان طارم تشکیل شد. به گزارش دبیر این نشست، حجت الاسلام زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان، نشست ماهانه ائمه جمعه استان زنجان با محوریت دو موضوع اصلی بررسی راهکارهای تقویت حضور و فعالیت نهادهای نماز جمعه در فضای مجازی و بررسی راهکارهای تأمین مالی دفاتر ائمه جمعه زنجان و همچنین بررسی دیگر مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان برگزار شد.
در ابتدای این نشست حجت الاسلام صادقی پور، امام جمعه و آقای هاشم نژاد، فرماندار شهرستان طارم گزارشی از وضعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این شهرستان را ارائه کردند. در ادامه جلسه که به صورت خصوصی برگزار شد، آیت الله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان رهنمودهای لازم را ارائه داده و بر برگزاری باشکوه جشن‌های چهل سالگی انقلاب با مسئولیت ائمه محترم جمعه تأکید کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 97 دی 5
زمان : ساعت 8:50 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/9/30
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی: دشمن با ترور شخصیت‌های علمی و هسته‌ای و راه‌اندازی فتنه و حمایت از فتنه‌گران تلاش‌های زیادی کرد تا به اهداف شوم خود برسد که در این راه با حضور مردم در صحنه‌ها شکست خورده است

حجت‌الاسلام علی خورشیدی ظهر در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به چهارم دی‌ماه میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) است، اظهار داشت: حضرت عیسی(ع) پیام محبت ورزیدن به دیگران را برای بشریت به ارمغان آورد به اقامه عدل و نفی ظلم، همت گماشت و دنیا‌طلبی را مذموم شمرد و خود همواره با فقرا همراه بود و سرانجام زندگیش نیز با معجزه پایان یافت.

امام جمعه دندی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب دشمنان قسم خورده ایران هم در زمان جنگ و هم زمان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و چه امروز با تحریم و جنگ اقتصادی چهار رویکرد کلان درباره ایران اسلامی در کانون‌های تصمیم سازی آمریکا شکل می‌دهند، تصریح کرد: رویکرد سازش، ترغیب برای همکاری، رویکرد جنگی، نابود کردن ایران در تمام زمینه‌ها از جمله علمی، منطقه‌ای، موشکی، در طول چهل سال گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 دی 1
زمان : ساعت 11:29 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (65)، سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

آقای طاهری رئیس محترم اداره ثبت احوال شهر دندی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که گزارش از عملکرد این اداره ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 دی 1
زمان : ساعت 11:27 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379424
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا