سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/10/7
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی : اقدامات قوه قضائیه زمینه ساز سلامت جامعه است /عده ای در فتنه با اردوکشی آسایش و امنیت کشور را نشانه گرفتند.

 حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان رزمایش پیامبر اعظم 12 در منطقه عملیاتی جزیره قشم اظهار داشت: این رزمایش از نظر تاکتیکی و سطح عملیاتی کاملا تهاجمی طراحی شده بود و نیروها و یگانهای ویژه کشورمان قابلیت‌های خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه این رزمایش به آمریکا نشان داد تا در محاسبات نظامی از توان نیروهای مسلح ایران دچار خطا نشوند، افزود: این رزمایش پیامی برای دشمنان پیام آمادگی و برای دوستان نظام و انقلاب حاوی صلح و دوستی بود.
وی با تقدیر از اقدامات قاطعانه قوه قضائیه در زمینه برخورد با مفسدان اقتصادی در ماه‌های اخیر گفت: این گونه اقدامات زمینه‌ساز سلامت جامعه است.
حجت‌الاسلام خورشیداطهر با بیان اینکه مفسد اقتصادی که پرونده قطوری از انواع کلاهبرداری و ارتشاء از چند بانک و صرافی و شرکت‌های مختلف داشتند، تصریح کرد: از دولت هم می‌خواهیم نظارت را افزایش دهد تا شاهد دست درازی به بیت‌المال نباشیم.
امام جمعه دندی به دستور رئیس جمهور آمریکا برای خروج 2 هزار نیروی این کشور از سوریه و خروج 7 هزار نیرو از افغانستان اشاره کرد و گفت: یک اندیشکده آمریکایی تاکید کرده که رویکرد دیپلماتیک آمریکا تسلیم شدن در برابر سوریه است و این شکست آمریکا است و برنده اصلی ایران سوریه و روسیه است.
وی با اشاره به اینکه نهم دی‌ماه حماسه دیگر و برگی زرین در تاریخ انقلاب به ثبت رسید و ارزش‌های دینی و ملی ایران عینیت یافت، ادامه داد: بعد از 13 قرن هرگز تصور نمی‌شد جماعتی رفتار امویان را تکرار و پرچم حسینی را در روز عاشورا  به آتش بکشند و به مقدسات و مساجد و حسینیه‌ها حرمت شکنی کنند.

وی با بیان اینکه عده‌ای به بهانه تقلب در انتخابات 88 دست به اعتراض زدند و با متهم کردن نظام، نسخه‌های کودتای مخملی را که توسط دستگاه‌های امنیتی غرب طرح‌ریزی شده بود با اردوکشی به خیابان‌ها آرامش و آسایش مردم را سلب و به اموال بیت‌المال خیانت کردند، تصریح کرد: پس از این حوادث بود که مردم به صحنه آمدند و با رشادت‌ها و رهبری‌های مقام معظم رهبری فتنه خاموش شد



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 دی 8
زمان : ساعت 9:52 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379565
بازدید امروز: 187
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا