سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشروح خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/3/17
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: دشمن تلاش‌های رنگارنگ و پیچیده برای ایجاد تفرقه و مشغول سازی ملت‌های اسلامی می‌کند تا اینکه بتواند رژیم صهیونیستی را از زوال نجات دهد، اما بداند ملت‌های بیدار و انقلابی تا نابودی این رژیم به مبارزه ادامه می‌دهد.
حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به اینکه هشتم شوال 1344 هجری قبور ائمه بقیع به دست وهابیون تخریب شد اظهار داشت: افکار پلید وهابیت علیه تشیع از دیرباز آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد، آنها زیارت قبور قبور را شرک می‌دانند و به همین علت است به تخریب بقاع متبرکه دست می‌زنند.

خطیب نماز جمعه دندی با گرامیداشت 20 خرداد سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی افزود: این روحانی مجاهد برای معرفی امام و نهضت او تلاش‌های فراوانی کرد و با صلاحدید امام جماعت مسجد موسی بن جعفر تهران انتخاب شد و این مسجد به صورت سنگری برای مبارزه آن شهید شد و جوانان در سایه فعالیت علمی او از چشمه‌های معارف اسلامی بهره گرفتند.

وی با اشاره به رشادت‌های این عالم بزرگ یاد آور شد: ایشان در سال 1345 درباره جنایات رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد پس از سخنرانی او را دستگیر کردند و 61 روز در زندان نگه داشتند و سرانجام در زندان دژخیمان شاه، پس از شدیدترین شکنجه‌ها در تاریخ 20 خرداد به شهادت رسید.

*مقاومت بر مبنای تفکر امام از ظرفیت‌های نظام است

خورشیدی‌اطهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد امام(ره) در حضور هزاران نفر از شیفتگان امام(ره) فرمودند: یکی از توانایی‌ها و ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی قدرت مقاومت و ایستادگی بر مبنای تفکر امام است.

امام جمعه دندی افزود: حضرت آقا در دیدار مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی فرمودند: ما ملت مسلمانیم و در ده‌ها کشور، قریب به 2 میلیارد مسلمان در جهان زندگی می‌کنیم و اصرار هم می‌کنیم امت مسلمان متحد شوند، چرا که مسلمان یک امت واحد هستند.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش‌های رنگارنگ و پیچیده برای ایجاد تفرقه و مشغول سازی ملت‌های اسلامی می‌کند تا اینکه بتواند رژیم صهیونیستی را از زوال نجات دهد، اما بداند ملت‌های بیدار و انقلابی تا نابودی این رژیم  به مبارزه ادامه می‌دهد.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه نتانیاهو با گذشت 42 روز بعد از انتخابات پارلمان هنوز موفق به تشکیل کابینه نشده است تصریح کرد:همان طور که رهبر انقلاب فرمودند تا 25 سال آینده اسرائیل را نخواهید دید چرا که این یعنی رژیم در حال فروپاشی است.

خورشیدی‌اطهر به  نشست سران اتحادیه عرب در  10 و 9 خرداد  و به میزبانی عربستان سعودی در مکه اشاره کرد و افزود: در واقع این نشست‌ها حاکی از این است رعب وحشتی به جان سعودی‌ها افتاده است، چرا که با ائتلافش در باتلاق یمن افتاده از طرفی هم این نشست‌ها التماس برای کمک به سعودی است که در برابر انصارالله یمن ناتوان شده است.

امام جمعه دندی ادامه داد: از میان 21 کشور حاضر در نشست سران اتحادیه عرب در مکه رئیس جمهور عراق با سخنان صریح و واضح ایران را به عنوان یک کشور دوست و مسلمان یاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آمریکا به بهانه‌های مختلف عربستان را مورد تحقیر قرار داد و در توهینی آشکار عربستان را به گاو شیرده تشبیه کرده است.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 خرداد 19
زمان : ساعت 11:37 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379542
بازدید امروز: 164
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا