سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهپیمایی باشکوه 13 آبان
| نظر بدهید

راهپیمایی باشکوه 13 آبان ، شهر دندی با حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه محترم بخش انگوران و شهر دندی ، حجت الاسلام والمسلمین صبحی مسئول شورای هماهنگی شهرستان ،ولی بیگلو بخشدار انگوران و دیگر مسئولین ادارات بهمراه مردم ولایتمدار شهر دندی




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 98 آبان 15
زمان : ساعت 9:59 صبح
زنگ استکبار ستیزی همزمان با یوم الله 13 آبان
| نظر بدهید

با حضور حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه محترم بخش انگوران و شهر دندی، بخشدار انگوران ولی بیگلو، محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه انگوران و سایر مسئولین شهر دندی در هنرستان فارابی شهر دندی نواخته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 98 آبان 15
زمان : ساعت 9:57 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/8/10
| نظر بدهید

 

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مشکلات موجود در منطقه گفت: یکی از دسیسه‌های آمریکا از قدیم الایام فتنه گری قومی و مذهبی بوده است.

حجت الاسلام خورشیدی ‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های تقوی پرهیز از اسراف است، اظهار کرد: طبق گزارشی که سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فائو منتشر شده ایران بیشترین میزان ضایعات مواد غذایی را در جهان دارد که راه علاج این است همه مردم درست مصرف کنند چنانکه پرهیز از اسراف از آموزه‌های اسلامی است.

خطیب نماز جمعه دندی با گرامیداشت 13 آبان افزود: سیزدهم آبان سالروز تبعید امام امت (ره) به کشور ترکیه است، این تبعید به دنبال اعتراض شدید و گسترده امام (ره) علیه تصویب لایحه اعطای حق کاپیتولاسیون به اتباع آمریکا مقیم در ایران صورت گرفت چرا که حق قضاوت کنسولی امتیاز ناحقی بود که به اتباع خارجی در ایران داده بودند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 آبان 12
زمان : ساعت 12:53 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/8/3
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حرکت مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس که روی پیراهن خود نوشته بود تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است و تجلیل از این اقدام،گفت: عده‌ای این اقدام را برنمی‌تابند و بر او خرده می‌گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی ظهر امروز در خطبه ‌های نماز جمعه دندی با تسلیت فرا رسیدن 28 صفر رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: پیامبر برای بنیان تمدن جهانی و گسترش اسلام ناب، رفتار ملایم و برخورد مناسب آغاز کرد.


امام جمعه دندی با اشاره به طراحی و ساخت هواپیمای جت پیشرفته آموزشی تمام ایرانی بنام یاسین که به دست توانمند متخصصان وزارت دفاع و همکاری ارتش طراحی و ساخته شده است، گفت: این هواپیما منطبق با استانداردهای جهانی بلکه فراتر از آن قابلیت دارد این همان وعده فرماندهی کل قوا که در بیانیه گام دوم انقلاب و شعار ما می توانیم را وعده داده تحقق پیدا کرد از چند جهت حائز اهمیت است.


ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 آبان 4
زمان : ساعت 10:59 صبح
سخنران پیش از خطبه ها :
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خلیفه ای روحانی مستقر در روستای انگوران سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 آبان 4
زمان : ساعت 10:40 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379387
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا