سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/8/10
| نظر بدهید

 

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مشکلات موجود در منطقه گفت: یکی از دسیسه‌های آمریکا از قدیم الایام فتنه گری قومی و مذهبی بوده است.

حجت الاسلام خورشیدی ‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های تقوی پرهیز از اسراف است، اظهار کرد: طبق گزارشی که سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فائو منتشر شده ایران بیشترین میزان ضایعات مواد غذایی را در جهان دارد که راه علاج این است همه مردم درست مصرف کنند چنانکه پرهیز از اسراف از آموزه‌های اسلامی است.

خطیب نماز جمعه دندی با گرامیداشت 13 آبان افزود: سیزدهم آبان سالروز تبعید امام امت (ره) به کشور ترکیه است، این تبعید به دنبال اعتراض شدید و گسترده امام (ره) علیه تصویب لایحه اعطای حق کاپیتولاسیون به اتباع آمریکا مقیم در ایران صورت گرفت چرا که حق قضاوت کنسولی امتیاز ناحقی بود که به اتباع خارجی در ایران داده بودند.

وی با بیان اینکه کاپیتولاسیون یعنی مصونیت خارجی‌ها در ارتکاب جنایت یعنی تنزل مقام و ارزش ملت ایران و یعنی وحشی معرفی کردن ملت ایران یاد آور شد: تبعید امام آخرین ترکش رژیم بود که در نیمه شب 13 آبان 1343 ماموران مسلح خانه امام را محاصره کرده و امام را دستگیر و مستقیما به فرودگاه منتقل و از آنجا هم به ترکیه بردند.

خورشیدی‌اطهر با تاکید بر اینکه امام تبعید شد اما برخلاف گمان رژیم شعله‌های انقلاب هرگز خاموش نشد بلکه در عمق جان‌ها قرار گرفت، اذعان کرد: سیزدهم آبان مناسبت دیگری هم دارد که به عنوان روز دانش‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره است.

 امام جمعه دندی افزود: 13 آبان سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران 40 سال قبل با کشف ماشین‌ها و ابزار پیشرفته جاسوسی و هزاران سند برجای مانده از آن چشم جهانیان به حقایق جدیدی درباره سفارتخانه شیطان بزرگ باز کرد و همه دنیا امروز آمریکا را شناخته‌اند این سفارتخانه‌ها و دفاتر نمایندگی و پایگاه‌های نظامی در کشورهای جهان نه یک مکان سیاسی، بلکه به عنوان مکانی برای جاسوسی و فتنه انگیزی و آشوبگری شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دسیسه‌های آمریکا از قدیم‌الایام فتنه‌گری قومی و مذهبی بوده است، خاطر نشان کرد: در عراق تا وقتی صدام به نفع آمریکا بود همکاری می‌کرد وقتی صدام به مهره سوخته تبدیل شد او را از بین برد تا وقتی البغدادی بکارش می‌آمد از او و داعش حمایت کرد و وقتی دید البغدادی هم به دردش نمی‌خورد او را به هم از بین برد.

امام جمعه دندی افزود: در قضیه کشتن ابوبکر البغدادی دو نظریه وجود دارد یکی ارتش سوریه نزدیک مقر آنها شده بود و آمریکا نخواست البغدادی به دست ارتش سوریه بیفتد، دوم اینکه ترامپ می‌خواهد در انتخابات آینده خود موجه نشان دهد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 آبان 12
زمان : ساعت 12:53 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381430
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 183
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا