سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی94/7/17
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: همه باید شأن مجالس امام حسین علیه السلام را حفظ کنند و از هرگونه عزاداری ها و آهنگهایی که متناسب مجلس اهلبیت نیست، پرهیز شود.

حجت الاسلام حسینی نسب : حادثه منا نباید موجب تضعیف فریضه حج شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روز تکریم خانواده گفت: خانواده محبوبترین بنا نزد خداوند است و مردم نباید نسبت به تشکیل خانواده و ازدواج جوانان بی تفاوت باشند. واقعا کسانی که می توانند و توان مالی دارند در تامین جهیزیه، اجاره منزل جوانان کمک کنند.

امام جمعه دندی گفت: دشمن با ماهواره و انواع مدلهای غربی خانه و خانواده را نشانه گرفته است و مردم و جوانان باید نسبت به نقشه دشمن آگاه باشند و اجازه ندهند دشمن پایه های مستحکم خانواده را متزلزل کند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مهر 17
زمان : ساعت 2:7 عصر
دیدار فرمانده نیروی انتظامی ماهنشان + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: آرامش و امنیت ایران اسلامی مرهون تلاشهای نیروی انتظامی است.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ قدیمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان و حجت الاسلام جنگی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ماهنشان به همه جمعی از نیروی های نظامی با امام جمعه دندی دیدار کردند. در این دیدار جناب سروان بیاتی فرمانده پاسگاه انتظامی دندی، جناب آقای بیات رئیس حفاظت اطلاعات و جناب آقای عمارلوئی رئیس محترم بنیاد شهید ماهنشان نیز حضور داشتند.

امام جمعه دندی در این دیدار با تبریک ایام عید غدیر و هفته نیروی انتظامی و با تشکر از خدمات نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه و قدرت گفت: ولایت فقیه همان ولایت رسول الله و شعبه ای از غدیر است که ذره ای از قدرت و جایگاه ولایت فقیه در مساله فاجعه منا را همه دیدیدیم.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 مهر 14
زمان : ساعت 9:49 صبح
یاد بود حادثه منا
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم یاد بود جان باختگان حادثه منا با حضور مردم و مسئولین به همت دفتر امام جمعه دندی در مسجد جامع دندی برگزار شد. در این مراسم بعد از قرائت قرآن توسط قاری محترم جناب آقای ایلی، آقای قره باغی و عبادتی مداحی گردند.

    

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 مهر 13
زمان : ساعت 7:43 عصر
خطبه های نماز جمعه 94/7/10
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: خون حجاج بی گناه بیت الله الحرام چون سیل خروشان کاخ آل سعود را ویران خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب: تذکر مقام معظم رهبری به عربستان نمایانگر ذره ای از قدرت ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به 18ذیحجه ، با تبریک عید غدیر خم،عید ولایت و امامت به جایگاه ولایت اشاره کرد و گفت: عدم قبولی ولایت ائمه موجب تباه شدن اعمال صالح انسان می شود و هیچ عملی از او پذیرفته نخواهد شد.

امام جمعه دندی به 11مهر آغاز هفته مبارزه با سرطان اشاره کرد و گفت: سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی و عروقی و سوانح و تصادفات از جمله عوامل مرگ و میر است. .این بیماری فقیر و غنی و مرد و زن و پیر و جوان و حتی اطفال را شامل می شود. و راههای پیشگیری آن: 1- تغذیه مناسب(غذای سالم 2- ورزش منظم 3- پرهیز از مصرف دخانیات و موادمخدر- مشروبات الکلی می باشد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مهر 10
زمان : ساعت 4:49 عصر
جشن عید عدیر خم
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

جشن عید غدیر خم و گرامیداشت دهه ولایت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه محترم ماهنشان و همراه با مدیحه سرایی با حضور مردم بویژه جوانان ولایی در مسجد جامع شهر دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مهر 10
زمان : ساعت 10:0 صبح
جشن عاطفه ها در مدرسه شهید عزیزی دندی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

جشن عاطفه‌ها  در راستای فرهنگ‌سازی روحیه احسان، انفاق و نیکوکاری و دستگیری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت با حضور امام جمعه دندی و سایر مسئولین، در مدرسه شهید عزیزی دندی برگزارشد. 

 

  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 مهر 8
زمان : ساعت 12:50 عصر
جلسه شورای فرهنگ عمومی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع راه کارهای افزایش جمعیت و راهکار های انتخاب اسامی خوب برای فرزندان  با حضور اعضای شورا و با سخنرانی ائمه جمعه شهرستان ماهنشان و شهر دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 مهر 7
زمان : ساعت 4:0 عصر
یادواره شهدا + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: به برکت خون شهداست که ایران اسلامی همچون سرو محکم و قدرتمند ایستاده است.

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادوراه شهدای دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک هفته دفاع مقدس، به انواع تجارت و معامله بر اساس آیات قرآن پرداخت وگفت: بهترین تجارت، تجارت نجات بخش است که انسان را از عذاب الهی نجات می دهد و ایمان به خدا و ایمان به پیامبر خدا و مجاهدت در راه خداوند با مال و جان ویژگی این نوع تجارت می باشد و بهای این تجارت با خداوند آمرزش از گناهان و سکونت در بهشت خواهد بود. یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى تِجَارَةٍ تُنجِیکُم مِّنْ عَذَابٍ أَلِیم*  تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنفُسِکُمْ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ* یَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ وَیُدْخِلْکُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ وَمَسَاکِنَ طَیِّبَةً فِی جَنَّاتِ عَدْنٍ ذَلِکَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ،  ای کسانی که ایمان آورده اید ، آیا شما را به تجارتی که از عذاب دردآوررهاییتان دهد راه بنمایم ?* به خدا و پیامبرش ایمان بیاورید ، و در راه خدا با مال و جان خویش جهاد کنید و این برای شما بهتر است ، اگر دانا باشید* گناهان شما را می آمرزد و به بهشتهایی که درونش نهرها جاری است و، نیزخانه هایی خوش و پاکیزه در بهشتهای جاوید داخل می کند ، و این پیروزی بزرگی است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 مهر 6
زمان : ساعت 4:0 عصر
مصاحبه با خبر نگاراوج بیداری
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: حادثه منا دلیل بر بی کفایتی حکام عربستان در اداره حرمین شریفین است.

امام جمعه دندی گفت:فاجعه منا نشان از بی لیاقتی و عدم مدیریت حکام عربستان است و باید از مسلمانان عذر خواهی کنند و مسئولیت اداره مراسم و مناسک حج را به دست کشور های اسلامی جهان بسپارند.

حجت الاسلام حسینی نسب در گفت و گو با خبر نگاراوج بیداری اظهارکرد: حادثه دیروز که بخاطر ورود بدون از قبل هماهنگ شده پسر حاکم عربستان که وزیر جنگ عربستان نیز است، به محل اجتماع حجاج در رمی جمرات رخ داده نشان از بی لیاقتی و عدم مدیریت حکام عربستان است و آنچه که ما خواستار آن هستیم عذرخواهی عربستان و پاسخگو بودن نسبت به این حادثه است.

امام جمعه دندی با تسلیت حادثه جانسوز و تاسف بار منا و قربانی شدن صدها حاجی در مکه مکرمه، گفت: در سالهای گذشته حوادث مشابه نیز در مکه به وجود آمده بود ازجمله در سال 69 بر اثر ازدحام جمعیت در تونل منتهی به مسجد الحرام و افتادن حجاج زیر دست و پای دیگران 1426کشته شده است امام جمعه دندی ، در سال 73 در رمی جمرات بخاطر ریزش پل 270نفرکشته شدند. عربستان مدعی شد تغییراتی را برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه انجام داده‏اند تا چنین حوادثی تکرار نشود ،درسال 76 – آتش سوزی در منا – 340 حاجی به شهید  و 1500مجروح شدند و چهار سال بعد(سال77) شبیه همان حادثه 118تن کشته شدند و شش سال بعد (سال 82)  در روز عید قربان حادثه مشابه 244 کشته شدند. دوباره دو سال بعد باز هم یک پل در رمی جمرات ریخت و 345 نفر کشته شدند ، در سال 85 فرو ریختن هتل که 40سال قدمت داشته – 76نفر کشته شدند و آخرین مورد سقوط جرثقیل – 100نفر کشته که 11نفر ایرانی بوده اند .

حسینی نسب تأکید کرد: آخرین این گونه حوادث برای حجاج ، حادثه مناست،  همه این دلیل بر بی کفایتی حکام عربستان در اداره حرمین شریفین است و مسلمانان جهان باید در این مورد با همفکری و هم اندیشی چاره ای بیاندیشند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 مهر 5
زمان : ساعت 9:44 عصر
راهپیمایی نمازگزاران دندی + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

نماز گزاران جمعه دندی امروز بعداز اقامه نمازجمعه برای محکومیت بی کفایتی آل سعود در برگزاری مراسمات حج و کشته شدن تعدادی از حجاج راهپیمایی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مهر 3
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378262
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 87
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا