سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار با بخشدار جدید
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه و جمعی از مسئولین ادارات بخش انگوران و شهر دندی با دکتر ولی بیگلو بخشدار جدید بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 تیر 9
زمان : ساعت 9:16 عصر
شهادت امام صادق(ع)
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) با سخنرانی میهمان ویژه حضرت آیت الله حاج شیخ مرتضی مروی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی و جمعی از عاشقان اهلبیت(ع) در مسجد جامع شهر دندی برگزار کردند.

       



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 تیر 9
زمان : ساعت 9:14 عصر
یادوراه شهدا
برچسب ها: شهدا،جانبازان و ایثارگران (17)، | نظر بدهید

گرامیداشت سالگرد شهید محمد موسی بابالوئی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه، دکتر ولی بیگلو بخشدار، مسئولین ادارات، خانواده های شهدا و جمعی از اهالی بخش انگوران و شهر دندی دی سالن جلسات مدرسه بنت الهدی برگزار کردند.

    



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 تیر 9
زمان : ساعت 9:3 عصر
خطبه های نماز جمعه 98/4/7
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه دندی: از قوه قضائیه می‌خواهیم کسانیکه فساد می‌کنند در هر مقامی و در هر لباسی که باشند برخورد کنند.

حجت الاسلام علی خورشیدی‌اطهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار داشت: هفت تیر به عنوان هفته قوه قضائیه نام گرفته که ملت ایران در این فاجعه بزرگ 72 انسان بیگناه، به عدد شهدای کربلا از دست داد.

 

وی به دیدار مقام معظم رهبری با مسؤولان قضائی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، مهمترین مأموریت قوه قضائیه در دوره جدید ایجاد تحول در چارچوب اصول اسلام، قرآن و قانون اساسی است.

خطیب نماز جمعه دندی افزود: رهبر معظم انقلاب مبارزه سختگیرانه با فساد در درون قوه و خارج از قوه را به عنوان یکی دیگر از ماموریت‌های این مسؤولان خواندند و فرمودند، مبارزه با فساد در درون قوه قضائیه در اولویت است، زیرا یک عنصر ناباب در دستگاه قضا زحمات قضات شریف را مخدوش می‌کند.

خورشیدی‌اطهر با تبریک هفتم تیر به قضات و کارکنان قوه قضائیه، افزود: از قوه قضائیه می‌خواهیم کسانیکه فساد می‌کنند در هر مقامی و در هر لباسی که باشند برخورد کنند و اجازه ندهند یک عده از خدا بی‌خبر فضای جامعه را ملتهب کنند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 تیر 9
زمان : ساعت 8:51 عصر
جلسه ماهانه ائمه جمعه استان
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

 جلسه مشترک ائمه محترم جمعه شهرهای استان زنجان با حضور آیت الله خاتمی نمایند محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم استان  در دفتر امام جمعه با عنوان بررسی تحلیلی گام دوم انقلاب اسلامی برگزار کردند.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 98 تیر 6
زمان : ساعت 9:58 صبح
دیدار
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

دکتر ولی بیگلو بخشدار جدید بخش انگوران و شهر دندی با حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کرد.


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 98 تیر 6
زمان : ساعت 9:49 صبح
تکریم و معارفه بخشدار دندی
| نظر بدهید

در جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان طی حکمی از آقای محمدی بخشدار سابق بخش انگوران تجلیل و آقای دکتر ولی بیگلو را به عنوان سرپرست بخشداری بخش انگوران منصوب کردند.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 تیر 2
زمان : ساعت 11:26 صبح
خطبه های نما جمعه شهر دندی 98/3/31
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

 حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه دندی: نیروهای نظامی کشورمان این هشدار را قبلا داده بودند که اگر خط قرمز ما یعنی مرزها را رد کنند مورد هدف قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی، با اشاره به 31 خرداد 1360 شهادت دکتر چمران اشاره و اظهار کرد: چمران حماسه ساز بود در عرض 15 روز همه شهرها و راه‌های غرب را در غائله کردستان آزاد کرد و در سال 59 به سمت نمایندگی و ناظر امام در شورای عالی دفاع منصوب شد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه دکتر چمران ستاد جنگ‌های نامنظم را در اهواز تشکیل داد و با ساخت کانالی به طول 20 کیلومتر و عرض 110 متر اجازه نفوذ را به تانکهای دشمن نداد، گفت: کار دوم شهید چمران هماهنگی بین نیروهای سپاه و ارتش و نیروهای مردمی در عملیات‌ها بود
وی با بیان اینکه حضرت امام راحل از شهید چمران به عنوان سردار پر افتخار اسلام مجاهد بیدار متعهد راه تعالی یاد می‌کرد، افزود: مقام معظم رهبری شهید چمران را شخصیتی دانشمند و برجسته و تمام عیار با ایمان دارای بصیرت و فهم سیاسی بالای معرفی می‌کنند.

*تبلیغات، در راس همه امور قرار گرفته است

خورشیدی‌اطهر به اول تیرماه 1360 سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام امت(ره) اشاره کرد و گفت: تبلیغات یک امر مهمی است و در راس همه امور قرار گرفته است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 تیر 2
زمان : ساعت 9:17 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

جناب سروان شاهمرادی رئیس محترم نیروی انتظامی منطقه انگوران سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی بود که گزارشی از فعالیت های نیروی انتظامی شهر دندی را ارائه کرد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 تیر 2
زمان : ساعت 9:14 صبح
دیدار با ریاست دادگاه
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

 حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر به همراه جمعی از مسئولین بخش منطقه انگوران و شهر دندی با حجت الاسلام الهی زاده رئیس جدید دادگاه عمومی بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 تیر 2
زمان : ساعت 9:7 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379406
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا