سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی 97/7/20
| نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت شهر دندی: تهدیدات دشمن در مقابل ملت ایران به هیچ عنوان کارساز نخواهد بود

حجت‌الاسلام وهاب صبحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با گرامیداشت یاد شهدای حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان به دست دژخیمان پهلوی در سال 57 اظهار داشت، اظهار داشت: فاجعه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان توهین به قرآن توسط مأمورین رژیم پهلوی موجب جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی مردم و آشکار شدن ماهیت ضد دینی رژیم شاه شد.

خطیب جمعه موقت دندی افزود: مبارزات زنجیروار و پیوسته مردم سراسر کشور و با رهبری مدبّرانه حضرت امام خمینی (ره) در جریان پیروزی انقلاب اسلامی موجی را در کشور پدید آورد که سرانجام 22بهمن سال1357 به نتیجه رسید.

وی با گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش گفت: توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه به دلیل آثار و سودمندی و افزایش توانایی‌های جسمی و روحی، شجاعت و سلامت جسمانی و نیز وسیله‌ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است و ورزش جزو ضروری‌ترین مسائل زندگی همگان است.

صبحی ادامه داد: تهدیدات دشمن به هیچ عنوان کارساز نخواهد بود، چرا که مردم این سرزمین با تکیه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره دشمن را در این میدان دچار استیصال خواهند کرد.

خطیب جمعه دندی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند که دشمنان می‌خواهند از کاستی‌های ما در حوزه اقتصادی سوء استفاده کرده و بر ملت ایران فشار وارد کنند که از این رو تلاش کنید اقتصاد مقاومتی را دنبال کنید، تصریح کرد: باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کنیم.

وی با تسلیت شهادت مظلومانه حضرت رقیه و اربعین حسینی(ع) گفت: گریه بر مصائب وارده بر امام حسین (ع) دارای آثار فردی، اجتماعی، دنیایی و آخرتی است، از این رو گریه برای او باعث آمادگی برای مبارزه و جهاد با فساد و سبب امیدواری و رسیدن به هدف نهایی است.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 97 مهر 20
زمان : ساعت 5:16 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377242
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 140
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا