سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/7/6
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت بخش انگوران و شهر دندی: جنایات رژیم صهیونیستی به دلیل غیرانسانی بودن قابلیت پخش رسانه‌ای هم ندارد.

حجت‌الاسلام وهاب صبحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی ضمن دعوت مومنان به تقوا؛ اظهار داشت: حضرت سیدالشهداء علیه السلام به همه آموخت که در مقابل ظلم، ستم چه باید کرد با اینکه از اول می‌دانست این راه که می‌رود راهی است که باید همه اصحاب و خانواده خودش را فدا کند.

امام جمعه موقت دندی با اشاره به اینکه اگر نبود این نهضت امام حسین علیه السلام، یزید و اتباع یزید اسلام را وارونه به مردم نشان می‌دادند؛ افزود: از ابتدا یزید و یزیدیان اعتقادی به اسلام نداشتند و نسبت به اولیای اسلام حقد و حسد داشتند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین افزود: امروز بزرگترین جرم نوجوانان فلسطین، زاده شدن در سرزمین مادریشان است و برخورد نظامیان اشغالگر صهیونیستی با آن‌ها چنان زننده و غیر انسانی است که رسانه‌های دنیا را جرأت پخش آن نیست.

صبحی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با شکنجه، بازداشت و سرکوب کودکان فلسطینی به جهانیان نشان می‌دهد که هرگز به قوانین بین‌المللی و دلایل منطقی پایبند نیست و یورش مخفیانه و غافلگیرانه در شب یا نیمه‌های شب و ربودن کودکان و جوانان فلسطینی به دست نیروهای اطلاعاتی با هماهنگی با یگان‌های ویژه ارتش صهیونیستی از دیگر رخدادهای امروز فلسطین است.

امام جمعه موقت دندی با گرامیداشت روز وفات علامه حلی؛ بیان داشت: علامه حلی تلاش و کوشش فراوانی در نشر علوم و فقه اسلام بر طبق مذهب اهل بیت کرد و در فقه تحول و شیوه نوینی را ارائه داد.

وی یاد آور شد: علامه حلی نخستین فقیهی بود که ریاضیات را به عنوان دانش در فقه وارد کرد و به فقه استدلال تکامل بخشید.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 97 مهر 8
زمان : ساعت 8:39 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377212
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 140
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا