سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی 97/6/30
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت: امروز باید فرهنگ انقلاب اسلامی را با قرآن و نهج البلاغه که کانون اصلی اندیشه های انقلاب اسلامی است جوانان را با این دو کتاب زندگی بخش آشنا کرد.

حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت دندی در خطبه های امروز نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، به فرمایشات رهبرانقلاب اشاره کرد و گفت : نظام اسلامی با معیارهای گرایش به دین خدا و معنویت، عدالت بین المللی، کرامت قائل شدن برای انسان ها، و تن ندادن به قدرت طلبی و زیاده خواهی سلطه گرائی جهانی بر سر کار آمده است با زور گویان عالم تا زمانی که آنان مأیوس شوند، ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام صبحی بیان داشت: امروز باید فرهنگ انقلاب اسلامی را با قرآن و نهج البلاغه که کانون اصلی اندیشه های انقلاب اسلامی است جوانان را با این دو کتاب زندگی بخش آشنا کرد.

خطیب دندی با عرض تبریک سال تحصیلی 98_97 و آرزوی موفقیت برای مربیان و طالبین علم ، اظهار داشت: محبوبیت یک استاد نزد کودکان و نوجوانان اولین شرط تأثیر گذاری او بر آنان است.

وی افزود:وجود علاقه و محبت میان استاد شاگردی نیز تا حد زیادی به میزان رعایت عدل و انصاف از طرف مربی بستگی دارد و از آنجا که شاگردان هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی و روانی با یکدیگر متفاوتند، در حل مشکلات روحی نیز باید متفاوت برخورد کرد.

حجت الاسلام صبحی در ادامه از تلاش ها و اقدامات شایسته رسانه ملی و استانی در پوشش گسترده عزاداریهای دهه اول محرم و شور و شعور حسینی قدردانی کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 97 مهر 1
زمان : ساعت 8:50 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377215
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 140
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا