سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/2/20
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: از مسئولین مربوطه تقاضا داریم با جدیت تمام نسبت به لجام گسیختگی قیمتها فکری کنند مسکن، وسیله نقلیه، خوراکی مردم، هر روز قیمت رو به افزایش است نظارت ها را بیشتر کنند و با متخلفان برخورد نمایند.

امام جمعه شهردندی امروز ر خطبه های نماز جمعه با اشاره به 24 اردیبهشت سال 1309 که بعد ازاینکه ناصرالدین شاه قاجار امتیاز دخانیات ایران به مدت 50 سال به انگلستان را واگذارکرد، آیت الله میرزای شیرازی فتوای تاریخی داد که این توطئه را در نطفه نابود کرد.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر اظهارداشت: 25 اردیبهشت سالروز اشغال سرزمین مقدس اسلامی به وسیله صهیونیستها غاصب است، مردم مسلمان فلسطین که در طول سالیان دراز طعم آوراگی را چشیده و بی تفاوتی زمامداران عرب را لمس کرده است، انتفاضه مردم فلسطین در مقاطع مختلف زمانی و در شرایط بحرنج و پیچیده منطقه ای و بین المللی از ویژگی های خاص برخوردار است که بر خلاف خواست تمامی دشمنان اسلام توانسته است با قدرت و قاطعیت مثل سالهای گذشته مسیرش را ادامه دهد و رژیم صهیونیستی را در یک سردرگمی بزرگ و مخمصه غیر قابل وصفی فرو برده است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 اردیبهشت 21
زمان : ساعت 1:9 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

آقای سپهری مسئول محترم اداره آب و فاضلاب شهر دندی سخنران پیش خطبه های نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی بود که گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در مورد پروژه تازه افتتاح شده در شهر دندی را ایراد کرد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 اردیبهشت 21
زمان : ساعت 12:59 عصر
گرامیداشت هفته معلم
| نظر بدهید

 حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه، مهندس محمدی بخشدار انگوران در مراسم گرامیداشت هفته معلم در دبیرستان دخترانه هدف  با دانش آموزان دیدار و گفتگو کردند.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 98 اردیبهشت 18
زمان : ساعت 11:13 صبح
گرامیداشت هفته معلم مدرسه شهید عزیزی
| نظر بدهید

 ضمن حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی،حقیقی استاندار زنجان و نوری فرماندار شهرستان ماه نشان، بخشدار انگوران در مراسم گرامیداشت هفته معلم در دبستان شهید اباصلت عزیزی شهر دندی با دانش آموزان دیدار و گفتگو کردند.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 98 اردیبهشت 18
زمان : ساعت 10:50 صبح
یادوراه شهداء
برچسب ها: شهدا،جانبازان و ایثارگران (17)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با حضور در یادواره شهید اباصلت عزیزی سخنرانی کرد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 98 اردیبهشت 18
زمان : ساعت 10:46 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی98/2/13
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت بخش انگوران و شهر دندی: در ماه رمضان تقویت و ارتقاء سطح فکرى و آگاهى دینى مردم از طریق منابر و مواعظ،کلاسها و جلسات دینى،رسانه هاى عمومى،در مدارس و مساجد باید انجام گیرد.

امام جمعه موقت دندى در خطبه هاى امروز نماز جمعه ، با بیان اینکه واژه تقوا و مشتقات آن نزدیک به 258 بار در قرآن مجید ذکر شده به اهمیت و ویژگى تقوا در پیشگاه مبارک پروردگار و دلیل ارزش و نقش سازنده و تأثیر آن در حیات دنیا و آخرت انسان است اشاره کرد و گفت: آنچه را حضرت حق با این صورت و با چنین کیفیت ارج نهاده و بها داده،واجب عقلى و شرعى است که انسان ها به آن بها دهند و با پایبندى به آن و جلب رضاى حق و خشنودى حضرت رب،ظاهر و باطن خود را به آن بیارایند،تکرار کلمه تقوا و مشتقات آن در قران بیانگر موقعیت خاص این حقیقت و ارزش والاى آن در زندگى انسان است.

حجت الاسلام صبحى حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و اظهارداشت: مردم شریف و بخصوص جوانان در ماه مبارک رمضان باید با قرآن مأنوس باشند که یکى از مسائل بسیار مهم اسلامى است و از وظایف اصلى هر انسان مؤمن شمرده مى شود، ما باید قرآن را تلاوت کنیم،در آیاتش تدبر کرده،خصلت همدم بودن با آن داشته باشیم چرا که قرآن کتاب کامل انسان سازى است و جامع تمام برنامه ها و رمز تکامل است، سخن خداست و عمل به آن موجب پیروزى و رستگارى دنیا و آخرت است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 98 اردیبهشت 13
زمان : ساعت 8:30 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه آقای مرادی مسئول آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی استان زنجان بود که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سخنران کرد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 98 اردیبهشت 13
زمان : ساعت 8:28 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/2/6
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: شوراها در فعالیت خود به مختصات شهر اسلامی توجه کنند.

امام جمعه شهردندی امروز درخطبه های نماز جمعه این هفته،هفته کارگر را گرامیداشت و به دیدار هزاران کارگر با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب دراین دیدار فرمودند: رونق تولید یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است و اگر محقق شود تصمیم سردمداران آمریکا و اسرائیل درباره نفت و اقتصاد تاثیر نخواهد داشت. دشمن برای به زانو در آوردن ملت بر فشار اقتصادی متمرکز شده اما بداند ملت ایران ضمن استفاده از فرصت تحریم، برای رشد، این دشمنی ها را بی پاسخ نمی گذارد.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر اظهارداشت: رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی، تحرک کاری، اقتصاد مقاومتی زمینه ساز عزت ملی است.بعضی خریداران کارخانه ها با از بیبن بردن کارخانه، فروش تجهیزات آن موجب بیکاری و نارضایتی کارگران می شود که در این منطقه هم این فعالیت مشهود است، از همه مسئولان می خواهیم با این گونه مسائل مقابله کنند.

وی افزود: باید فرهنگ کار و تولید و تلاش را ترویج دهیم طبق فرمایش امام معصوم(ع) الکاد علی عیاله کالمجاهد فی سبیل الله است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 اردیبهشت 7
زمان : ساعت 8:41 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، سخنرانی ها و همایش ها (17)، | نظر بدهید

مهندس دویران عضو اعضای شورای اسلامی شهر دندی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی بود که گزارش از عملکرد اعضای شورا شهر دندی را ارائه کرد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 اردیبهشت 7
زمان : ساعت 8:39 صبح
بازدید
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه، مهندس محمدی بخشدار، و آقای محمدی سرپرست آموزش و پرورش منطقه انگوران از ایستگاه صلواتی آموزشگاه بنت الهدی به مناسبت نیمه شعبان بازدید کردند.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 98 اردیبهشت 2
زمان : ساعت 10:30 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379654
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 253
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا