سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/2/20
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: از مسئولین مربوطه تقاضا داریم با جدیت تمام نسبت به لجام گسیختگی قیمتها فکری کنند مسکن، وسیله نقلیه، خوراکی مردم، هر روز قیمت رو به افزایش است نظارت ها را بیشتر کنند و با متخلفان برخورد نمایند.

امام جمعه شهردندی امروز ر خطبه های نماز جمعه با اشاره به 24 اردیبهشت سال 1309 که بعد ازاینکه ناصرالدین شاه قاجار امتیاز دخانیات ایران به مدت 50 سال به انگلستان را واگذارکرد، آیت الله میرزای شیرازی فتوای تاریخی داد که این توطئه را در نطفه نابود کرد.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر اظهارداشت: 25 اردیبهشت سالروز اشغال سرزمین مقدس اسلامی به وسیله صهیونیستها غاصب است، مردم مسلمان فلسطین که در طول سالیان دراز طعم آوراگی را چشیده و بی تفاوتی زمامداران عرب را لمس کرده است، انتفاضه مردم فلسطین در مقاطع مختلف زمانی و در شرایط بحرنج و پیچیده منطقه ای و بین المللی از ویژگی های خاص برخوردار است که بر خلاف خواست تمامی دشمنان اسلام توانسته است با قدرت و قاطعیت مثل سالهای گذشته مسیرش را ادامه دهد و رژیم صهیونیستی را در یک سردرگمی بزرگ و مخمصه غیر قابل وصفی فرو برده است.

وی افزود: در هفته جاری بار دیگر در برابر مقاومت فلسطین متحمل شکست سختی شد و در کمتر از 48 ساعت مجبور به آتش بس شد. مقاومت فلسطین در برابر حملات جنگنده های اسرائیلی به نوار غزه690 موشک به سمت سرزمینهای اشغالی فرستاد و تمام این منطقه را به جهنم تبدیل نمود و گنبد آهنین هم نتوانست در برابر راکت های مقاومت دوام بیاورد تاکنون بیش از 70 سال است این رژیم جعلی بخش عظیمی از بنیانهای سیاسی- اقتصادی – فرهنگی و دینی مردم را نابود ساخته به همین دلیل 25 اردیبهشت که سالگرد تاسیس این شجره خبیثه است به عنوان یوم النکبه نامیده شده است.

خطیب جمعه دندی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان فرمودند: عبور از شرایط جنگ اقتصادی نیازمند روحیه انقلابی مردم و جوانان است و هرگونه اقدام تضعیف کننده و خلاف روحیات ایثارگرانه بازی در زمین دشمن محسوب می شود. هرگونه اقدام عمدی و سهوی از روی علم یا جهل که به تضعیف روحیه انقلابی منجر شود خیانت به تک تک مردم است و مصداق حق الناس است که از نگاه دینی بخشش نیست.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر اظهارداشت: رهنمودهای راهبردی حضرت آقا را در دو حوزه خود شناسی و دشمن شناسی می توان یافت در حوزه خود شناسی به چند عرصه اشاره می شود، الف- در عرصه سیاسی مولفه های مردم سالاری دینی، وحدت ملی، تامین امنیت، حفظ استقلال، شایسته سالاری ب- در عرصه اقتصادی مولفه های چون طرح ریزی الگوی اسلامی شکوفائی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی، اصلاح الگوی مصرف ج- در عرصه های فرهنگی اجتماعی مولفه های چون تقویت هویت اسلامی و انقلابی تقویت خود باوری و اعتماد به نفس ملی _سبک زندگی اسلامی جهادی علمی اما در حوزه دشمن شناسی

حجت الاسلام خورشیدی اظهارداشت: روسای جمهور آمریکا طی سال های گذشته با حسرت تسلیم ایران، ناچار پست ریاست جمهوری را به دیگری بسپارند و برخی نیز این حسرت را به گور برده است. پیام قاطعانه برجامی ایران صبح روز چهارشنبه از سوی رئیس جمهور کشورمان در شورای امنیت ابلاغ شد ،بعد از گذشت یک سال از خروج آمریکا از برجام مطابق بند 26 و 36 برجام به کشورمان حق داده است که اگر طرف مقابل تعهدات خود را نقض کرد، ایران نیز تعهدات برجامی خود را نقض می کند. این اقدام ایران هشدار به سوی کشور سه کشور فرانسه، آلمان، و انگلیس است اگر بخواهند پرونده ایران را به شورای امنیت سازمان ملل ببرند برای مصالحه جای را نمی گذارند و ایران در مدت کوتاهی اقدام فوری و عملیاتی در راستای حفظ منافع خود انجام می دهد.

وی افزود: مسأله افزایش قیمت ها در یک سال گذشته فشار زیادی بر اقشار متوسط و ضعیف جامعه وارد نمود و زندگی مردم دچار مشکل شده است از مسئولین مربوطه تقاضا داریم با جدیت تمام نسبت به لجام گسیختگی قیمتها فکری کنند مسکن، وسیله نقلیه، خوراکی مردم، هر روز قیمت رو به افزایش است نظارت ها را بیشتر کنند و با متخلفان برخورد نمایند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 اردیبهشت 21
زمان : ساعت 1:9 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380165
بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 107
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا