سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه اعضای ستاد نماز جمعه شهر دندی
| نظر بدهید

جلسه اعضای ستاد نماز جمعه شهر دندی به ریاست حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار گردید.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر در این جلسه با تاکید بر حضور و فعالیت اعضای ستاد در هر چه باشکوه تر برگزار شدن نماز جمعه به چند نکته اشاره کرد:

 1-  این دفتر خانه دوم شماست و شما الگو  برای شهروندان و دیگر اقشار هستید.

2- هیچ یک از اعضاء ستاد بنام دفتر امام جمعه و یا ستاد نماز جمعه حق تبلیغ در انتخابات را ندارند، وظیفه شما فقط آگاه نمودن برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح آنهم طبق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری می باشد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 98 آذر 28
زمان : ساعت 10:40 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 22-9-98
| نظر بدهید

حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی گفت: بدون آراء و حضور مردم، خیمه نظام اسلامی سر پا نمی‌شود.

امام جمعه دندی ضمن دعوت مردم به تقوا اظهار کرد: از آثار تقوا این است که انسان دروغ و قسم دروغ  پرهیز کند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و یکی از بارزترین جلوه‌های مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور و نظام  اسلامی است.

 خطیب نماز جمعه دندی به نقش مردم در نظام اسلامی و در اندیشه مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: بدون آرا،حضور و بدون تحقق خواست مردم خیمه نظام اسلامی سر پا نمی‌شود، یعنی  مشروعیت نظام اسلامی به تفکر اسلامی و استواری آن بر پایه اسلام است و اراده مردم در طول اراده الهی و اسلام ناب محمدی (ص) است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 98 آذر 28
زمان : ساعت 10:31 عصر
جلسه :
| نظر بدهید

جلسه توانمندسازی سرگروها و مربیان حلقه های صالحین بخش انگوران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار گردید.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 98 آذر 28
زمان : ساعت 10:25 عصر
مراسم اهدا جهیزیه :
| نظر بدهید

حضور  امام جمعه بخش انگوران  در مراسم اهداء 110 جهیزیه به نو عروسان استان قم  بمناسبت میلاد امام حسن عسگری علیه السلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 98 آذر 28
زمان : ساعت 10:21 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/9/15
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی: کسانی وارد صحنه شوند که ولایت پذیر و در تراز گام دوم انقلاب باشند.

یکی از شاخصه های تقوا واثر آن شکر گزاری از منعم است بابت نعمتهای فراوان از جمله رزق و روزی وتندرستی نعمت ولایت نعمت امنیت وجمیع نعم اللهی اما خدا وند می فرماید قلیل من عبادی الشکور هر چند نعمت های خداوند قابل شمارش نیست وان تعدوا نعمه الله لا تحصوها

موضوع اول دهم ربیع الثانی وفات حضرت فاطمه معصومه (ع)را تسلیت عرض می کنم امام صادق(ع) فرمود ان لنا حرما وهوبلده قم ستدفن فیها امراه من اولادی تسمی فاطمه فمن زارها وجبت له الجنه برای ما حرمی وجود دارد وآن شهر قم است زنی از اولاد من که نامش فاطمه است در انجا دفن می شود هر کسی او را زیارت کند وارد بهشت میگردد این بانویکرامت دارای شخصیت معنوی والاومقام علمی لدنی و گنجینه علم اللهی و قرآنی است وهمچنین دارای مقام شفاعت در زیارت نامه اش می خوانیم یا فاطمه اشفعی لنافی الجنه فان لک شانا من الشان بالاترین شفاعت برای پیامبر (ص) است که از آن به مقام محمود یاد می شود واز خاندان پیامبر (ص)دو تن از بانوان دارای شفاعت گسترده دارد یکی فاطمه زهرا (س) وپس از آن فاطمه معصومه (س) که امام صادق (ع) فرمود شفاعت او همه شیعیانم را وارد بهشت می کند 

16 آذر بعنوان روز دانشجو نامگذاری شده امیر بیان حضرت علی (ع) می فرماید اعلموا ان کمال الدین طلب العلم والعمل به بدانید همانا کمال دین طلب دانش و عمل به آ ن است

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 آذر 19
زمان : ساعت 9:35 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 8-9-98
| نظر بدهید

 

امام جمعه دندی با تاکید بر اینکه انتخابات دوم اسفند سنگ زیر بنای انتخابات آینده است، گفت: نمایندگان مجلس باید راه جهاد و مبارزه با ظلم را سر لوحه کار خود قرار دهند و مهمتر از همه این صفت‌ها و ویژگی‌ها مطیع ولی فقیه باشند  .

حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی ضمن دعوت مردم به تقوا اظهار کرد:  با توجه به اینکه در آستانه ثبت نام داوطلبان نمایندگان مجلس هستیم، چند نکته را تذکر می‌دهم مجلسی می‌خواهیم در تراز گام دوم انقلاب باشد و حالا که در اوج اقتدار منطقه‌ای و داخلی قرار داریم افرادی لازم داریم قانون‌گرا، حق مدار باشند و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

 ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 98 آذر 15
زمان : ساعت 5:15 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/9/1
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر: مسئولان به امید وعده های پوچ اروپا منتظر نمانندو اقتصاد کشور را شرطی نسازند.

امام جمعه شهردندی و بخش انگوران در خطبه های نماز جمعه این هفته باهفته بسیج و پنجم آذر ماه سالروز تشکیل تبریک هفته بسیج اظهارداشت: خداوند در جهان طبیعت برای هر چیزی اسباب و عوامل ویژه ای قرار داده است همچنین دفاع از دینش را برعهده مردان متعهد و مومن نهاده است،همانطور که در قرآن میفرماید: اگر خداوند بعضی از مردم را به وسیله بعضی دیگر دفع نکند زمین به فساد کشیده می شوداین خود فلسفه بسیج و جهاد در راه خداست .

حجت الاسلام خورشیدی اطهر با بیان اینکه برای دفاع از ارزش ها و آرمانها و انقلاب، امام امت، در 5 آذر فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد، اظهارداشت :وظیفه بسیج فقط به جنگ و مسئله نظامی محدود نمی شود،بلکه امنیت داخلی در سخت ترین شرایط دوران فعالیت منافقین و ضد انقلاب به مدد نیروهای بسیج حفظ شد وهمچنین در حوادث طبیعی و بلاها حضور بسیجیان گره گشای مشکلات و مایه دلگرمی مردم بود،

وی افزود: اصولا تفکر بسیجی کارسازترین عامل در مشکل ترین میادین مبارزه است در اطاعت از رهبری بزرگترین مدافع حفظ ارزشها است و در فتنه های گوناگون حضور بسیج بودکه فتنه ها را خاموش کرد.

خطیب جمعه دندی با ذکر شاخصه های بسیج ،گفت: اخلاص در عمل،خدا محوری ،حضور در میادین نبرد،مجاهدت همراه با ایمان و عمل و بصیرت،حفظ اندیشه های ارزشی و شهادت طلبی ،تلاش در عرصه مختلف و همت بلند از شاخصه های ناب بسیج است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 آذر 5
زمان : ساعت 8:23 عصر
افتتاح نمایشگاه فرهنگی
| نظر بدهید

 نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در کانون فرهنگی_تربیتی امام خمینی (ره) دندی با حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی به همراه دیگر مسئولین بخش افتتاح کردند.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 آذر 5
زمان : ساعت 8:18 عصر
جلسه شورای فرهنگ عمومی
| نظر بدهید

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهنشان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین زاهدی‌پور امام جمعه شهرستان ماهنشان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی، حجت الاسلام والمسلمین صبحی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، نوری فرماندار ماهنشان و دیگر مسئولین در سالن جلسات دفتر امام جمعه این شهر برگزار گردید.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 آذر 5
زمان : ساعت 8:8 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377363
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 81
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا