سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه هم اندیشی ائمه جمعه
| نظر بدهید

جلسه هم اندیشی ائمه جمعه استان باحضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و مهندس فتاحی رئیس فضای مجازی وزارت ارتباطات و فناوری در دفتر امام جمعه استان زنجان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 97 اردیبهشت 3
زمان : ساعت 8:0 صبح
خطبه های نماز جمعه 97/1/31
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی:سپاه پاسداران و سبز پوشان مخلص، امید کشور و خار چشم دشمن هستند و کسانی که انقلابی نیستند از سپاه کینه دارند.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با توصیه و دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و دوری از گناه و با بیان اینکه یکی از مصادیق تقوا، ترک دروغ است، اظهار کرد: راستگویی و صداقت از نشانه‌های انسان با تقوا است.

وی با اشاره به دیدار اخیر کارکنان وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب اسلامی به تحلیل و تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: وزارت اطلاعات به عنوان چشم بینای انقلاب و نظام اسلامی و یکی از نهادهای انقلابی، باید انقلابی بماند و انقلابی عمل کند.

امام جمعه دندی تاکید کرد: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن یعنی  اینکه وزارت اطلاعات به هیچ جناحی وابسته نباشد، و با نفوذ دشمن و فساد مبارزه کند.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی همه دستگاهها باید در تعیین صلاحیت‌ها و انتخاب مسؤولان نظر وزارت اطلاعات را ملاک عمل و ارزیابی قرار دهند، تصریح کرد: یکی از راههای مبارزه با نفوذ، دقت در انتخاب مسئولان و مسئولیت دادن بر اساس معیارهای انقلاب و قانون اساسی است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و حضرت امام سجاد(ع)، گفت: سپاه پاسداران و سبز پوشان مخلص، امید کشور و خار چشم دشمن هستند و کسانی که انقلابی نیستند از سپاه کینه دارند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 اردیبهشت 1
زمان : ساعت 8:56 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

سرهنگ یار محمدی معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که به مناسبت روز پاسدار سخنرانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 اردیبهشت 1
زمان : ساعت 8:51 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380065
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 169
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا