سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 97/1/31
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی:سپاه پاسداران و سبز پوشان مخلص، امید کشور و خار چشم دشمن هستند و کسانی که انقلابی نیستند از سپاه کینه دارند.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با توصیه و دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و دوری از گناه و با بیان اینکه یکی از مصادیق تقوا، ترک دروغ است، اظهار کرد: راستگویی و صداقت از نشانه‌های انسان با تقوا است.

وی با اشاره به دیدار اخیر کارکنان وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب اسلامی به تحلیل و تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: وزارت اطلاعات به عنوان چشم بینای انقلاب و نظام اسلامی و یکی از نهادهای انقلابی، باید انقلابی بماند و انقلابی عمل کند.

امام جمعه دندی تاکید کرد: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن یعنی  اینکه وزارت اطلاعات به هیچ جناحی وابسته نباشد، و با نفوذ دشمن و فساد مبارزه کند.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی همه دستگاهها باید در تعیین صلاحیت‌ها و انتخاب مسؤولان نظر وزارت اطلاعات را ملاک عمل و ارزیابی قرار دهند، تصریح کرد: یکی از راههای مبارزه با نفوذ، دقت در انتخاب مسئولان و مسئولیت دادن بر اساس معیارهای انقلاب و قانون اساسی است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و حضرت امام سجاد(ع)، گفت: سپاه پاسداران و سبز پوشان مخلص، امید کشور و خار چشم دشمن هستند و کسانی که انقلابی نیستند از سپاه کینه دارند.

خطیب جمعه شهر دندی با اشاره به فداکاری‌ها و رشادت‌ها و کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با افراد تجزیه‌طلب در کردستان و خوزستان در اوایل انقلاب و از بین بردن گروه‌های تکفیری تروریستی منطقه امثال داعش، ادامه داد: عده‌ای که وجودشان مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های سپاه پاسداران است و این سبز پوشان را تخریب می‌کنند، باید قلب خود را تعمیر کنند.

حسینی‌نسب با بیان اینکه تخریب سپاه در مسیر دشمن است و نباید با دشمن هم صدا شد، افزود: باید از سپاه و نیروی انتظامی در برخورد با فساد و منکرات همچون بی‌حجابی و ... حمایت کرد نه اینکه به این بهانه آنها را تخریب کرد.

وی با بیان اینکه امروز نیز به خاطر دعوت مردم به استفاده از پیام‌رسانهای داخلی سپاه را تخریب می‌کنند و می گویند در پیام‌رسان‌های داخلی سپاه اسرار مردم را مشاهده می کند، گفت: این‌ها شایعات دشمن است و همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند تعرض به حریم خصوصی دیگران در فضای مجازی حرام است.

خطیب جمعه شهر دندی با تبریک روز جانباز و تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های جانبازان، تصریح کرد: جانبازان شهیدان زنده هستند که در راه اسلام و ولایت به درجه پرافتخار جانبازی نایل شدند.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه شهید باکری رزمندگان را به سه گروه تقسیم کرده و گفته که بعد از جنگ عده‌ای از رزمندگان به مخالفت با گذشته خود برمی خیزند و از گذشته پشیمان می‌شوند، عده‌ای راه بی‌تفاوتی را برمی گزینند و غرق در مادیات می‌شوند و عده‌ای هم وفادار می مانند، گفت: پاسداران و جانبازان و همه انقلابیون باید خود را با این معیار بسنجند، البته اکثر پاسداران و جانبازان از وفاداران به نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی و وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی، ادامه داد: مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن از جمله وظایف شورای عالی فرهنگی است.

امام جمعه دندی با اشاره به ابعاد نفوذ دشمن و با تاکید بر اینکه سند 2030 نباید مخفیانه در کشور اجرا شود، گفت: مسئولان نباید داوطلبانه خود را ملتزم به قوانین نسخه‌پیچی شده بیگانه کنند و برجام باید یک عبرت باشد.

حسینی‌نسب با گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس و بیابان اینکه این حادثه یکی از عنایات الهی به انقلاب اسلامی است، افزود: شن‌های بیابان طبس همچون ابابیل، هیمنه آمریکا را درهم شکستند.

وی با انتقاد از برخی بندها و .. در قبوض آب و برق و گاز و تلفن  از دیوان عدالت اداری بخاطر ملزم کردن شرکت گاز به حذف آبونمان از قبوض گاز تشکر کرد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 اردیبهشت 1
زمان : ساعت 8:56 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381540
بازدید امروز: 173
بازدید دیروز: 183
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا