سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 8-9-98
| نظر بدهید

 

امام جمعه دندی با تاکید بر اینکه انتخابات دوم اسفند سنگ زیر بنای انتخابات آینده است، گفت: نمایندگان مجلس باید راه جهاد و مبارزه با ظلم را سر لوحه کار خود قرار دهند و مهمتر از همه این صفت‌ها و ویژگی‌ها مطیع ولی فقیه باشند  .

حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی ضمن دعوت مردم به تقوا اظهار کرد:  با توجه به اینکه در آستانه ثبت نام داوطلبان نمایندگان مجلس هستیم، چند نکته را تذکر می‌دهم مجلسی می‌خواهیم در تراز گام دوم انقلاب باشد و حالا که در اوج اقتدار منطقه‌ای و داخلی قرار داریم افرادی لازم داریم قانون‌گرا، حق مدار باشند و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

 خطیب نماز جمعه دندی با تاکید بر اینکه انتخابات دوم اسفند سنگ زیر بنای انتخابات آینده است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید راه جهاد و مبارزه با ظلم را سر لوحه کار خود قرار دهند و مهمتر از همه این صفت‌ها و ویژگی‌ها مطیع ولی فقیه باشند. 

 وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان و بیانات راهگشای ایشان ادامه داد: با توجه به توطئه خطرناکی که توسط مردم نابود شد، ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و با عظمت است.

خورشیدی‌اطهر با بیان اینکه بسیج دو جلو ه دارد که یکی در مجاهدت در عرصه‌های دفاع سخت از جمله دوران دفاع مقدس و جلوه دیگر حضور در عرصه‌های نرم از قبیل مسائل علمی، خدمات‌رسانی، سازندگی، تبلیغی و فرهنگی است.

امام جمعه دندی افزود: حفظ ارتباط با مساجد همسو بودن با اهداف بسیج و  در عین گستردگی چابک بودن به نوبه خود را نمونه توصیه‌های رهبر در دیدار با بسیجیان بود.

وی به  تلخی‌ها و سختی‌ها و لطمات مادی، روحی و روانی و زیان‌های جبران‌ناپذیر انسانی حوادث اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: این توطئه‌ها باید درس عبرتی باشد برای مسؤولان که دشمن مانند مگس است که بر روی زخم می‌نشیند و سیاستگذاران و مدیران نباید بگذارند زخم‌های نابهنگام و سیاست‌های نسنجیده موجب شود مگس‌های فرصت طلب به طمع بیفتند.

خورشیدی‌اطهر افزود: مسؤولان باید کوتاهی خود را در اقناع مردم و افکار عمومی بپذیرند و عذرخواهی کنند و برای رفع کاهش‌های موجود طرح کوشش مضاعفی را از خود نشان دهند.

 خطیب نماز جمعه دندی تصریح کرد: مسؤولان کشور و نمایندگان مجلس به جای فرافکنی و دو گانه‌سازی زمان باقیمانده را مغنتم شمارند و شرایط را برای یک انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری فراهم سازند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 98 آذر 15
زمان : ساعت 5:15 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379470
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا